DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema relantiu, Nu sta la relantiu

flavyus
post 18 Jul 2012, 10:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




Va salut baieti am si eu o problema cu dacia mea de ceva timp nu mai sta la relantiu dupa ce o pornesc dupa cateva minute isi revine relantiu iar dupa ce merg cu ea cativa km sta turata rau la relanti ma refer pe gpl pe benzina nu exista problema asta.


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 28 Jul 2012, 05:23
Post #2


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Depinde de instalatia GPL de pe masina.

Mai toate au si un surub de reglaj al relanti-ului (cantitatea de GPL dozata in regim de relanti).


Daca motorul nu se opreste la relanti cand functioneaza pe benzina, atunci nu recomand sa umbli la surubul de reglaj care apasa pe acceleratie.


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 28 Jul 2012, 11:51
Post #3


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




umbla la surubul de reglaj al ralantiului de pe plamanul de GPL si mai i-ai din cantitatea de gaz care ii vine. Ralantiul pe gpl se regleaza cu motorul cald la 850-900rpm. Daca la rece nu va tine ralantiul pe gaz,tragi foarte putin socul pana se incalzeste motorul putin,in maxim 3-400 de metrii o sa-l poti impinge inapoi,acum pe timp de vara.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 30 Jul 2012, 11:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




inteleg ce vreti sa spuneti cred ca toata treaba este din diuza aia prin care trage aer daca o dau jos merge turata rau pana se incalzeste abea in cativa km isi revine relantiul acum o am pusa pe masina merge tot turata la rece dar mai putin si cand se incalzeste da sa se opreasca la relenti nu stiu ce reglaje sa i mai fac


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 10 Sep 2012, 11:49
Post #5


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1





Stiu ca e un mesaj tarziu - dar incearca sa rotesti (in ambele sensuri - stanga dreapta) de surubul de relanti de pe plaman - pana mai creste relanti-ul. Daca creste prea mult - mai redu din surubul de clapeta de la carburator.

Spune-ne ce ai reusit


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 24 Oct 2012, 20:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




problema rezolvata ramanea cablul de acceleratie putin blocat nu se tragea la maxim


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 23:06
Forum Renault