Problema relantiu, Nu sta la relantiu
![]() ![]() ![]() |
Problema relantiu, Nu sta la relantiu
flavyus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|||
mstaniloiu |
![]()
Post
#2
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Depinde de instalatia GPL de pe masina.
Mai toate au si un surub de reglaj al relanti-ului (cantitatea de GPL dozata in regim de relanti). Daca motorul nu se opreste la relanti cand functioneaza pe benzina, atunci nu recomand sa umbli la surubul de reglaj care apasa pe acceleratie. |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
umbla la surubul de reglaj al ralantiului de pe plamanul de GPL si mai i-ai din cantitatea de gaz care ii vine. Ralantiul pe gpl se regleaza cu motorul cald la 850-900rpm. Daca la rece nu va tine ralantiul pe gaz,tragi foarte putin socul pana se incalzeste motorul putin,in maxim 3-400 de metrii o sa-l poti impinge inapoi,acum pe timp de vara.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
flavyus |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
inteleg ce vreti sa spuneti cred ca toata treaba este din diuza aia prin care trage aer daca o dau jos merge turata rau pana se incalzeste abea in cativa km isi revine relantiul acum o am pusa pe masina merge tot turata la rece dar mai putin si cand se incalzeste da sa se opreasca la relenti nu stiu ce reglaje sa i mai fac
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#5
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Stiu ca e un mesaj tarziu - dar incearca sa rotesti (in ambele sensuri - stanga dreapta) de surubul de relanti de pe plaman - pana mai creste relanti-ul. Daca creste prea mult - mai redu din surubul de clapeta de la carburator. Spune-ne ce ai reusit |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
flavyus |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
problema rezolvata ramanea cablul de acceleratie putin blocat nu se tragea la maxim
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:06 |