probleme senzor caldura
![]() ![]() ![]() |
probleme senzor caldura
zabar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|||
Iulikk |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Poate e termostatul stricat...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
zabar |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
aha am inteles azi l-am desfacut si termostatul ar trebuie sa se vada cu ochiul liber daca este stricat???
|
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
velceani |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
nu nu se vede cu ochiul liber, problema e cand deschide.
Daca el deschide prea tarziu nu ai ce sa ii mai faci. Verifica sa fie original, celelalte nu sunt ok, si schimba-l. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cauta in tutoriale cum verifici daca GMV-ul functioneaza cum trebuie . Habar nu am daca tu ai 2 faze sau una la el .
1. ai schimbat doar senzorul , restul a ramas la fel si acum iti intra a a 4-a liniuta ( adica la maxim din cate inteleg eu ) . Singura diferenta fiind senzorul , clar de la el este problema . Dar de ce l-ai schimbat ??? 2. daca ai desfacut termostatul , inseamna ca ai dat jos si antigelul si ai pus altul . Daca ai umblat la termostat trebuia sa schimbi cel putin garnitura lui . Nu ai ce sa vezi defect la un termostat , el se vede doar daca decupleaza sau cupleaza cand trebuie . Majortiatea termostatelor sunt frantuzesti , dar depinde pe al tau ce scrie , ce marca si la ce temperatura functioneaza . O diferenta de 3-5 grade inseamna mult la racire . 3. nu uita sa faci si aerisirea circuitului inainte sa ai pretentia sa functioneze impecabil . Dupa ce pui antigel + apa distilata in vas , deschizi incet busonul/robinetul de aerisire care se afla mai in fata , cu o surubelnita lata si lasi sa iasa aerul . Apoi pornesti motorul si mai desfaci din cand in cand busonul mare de la vasul de expansiune ca sa iasa toate bulele de aer si presiunea in exces . Daca mergi cu ea , abia in 4-5 zile de mers in fiecare zi poti avea pretentia ca ti-a scos aerul din motor . Per ansamblu sistemul de auto-aeriseste , dar daca vrei sa-ti mearga bine , trebuie sa-l si ajuti . La inceput poti sa mai strangi in maini conductele cand inca nu s-au incalzit ca sa iasa aerul si sa traga din vas lichidul . Scrie ce problema ai avut la inceput de ai schimbat senzorul de temperatura . Nu stiu de ce , dar eu cred ca ala e de vina ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
zabar |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Senzorulde caldura l-am schimbat deoarece in momentul in care am schimbat senzorul de turatie l-am rupt din greseala.Cu senzorul vechi imi intra ventilatorul asa cum am mai spus la a treia liniuta iar acum imi intra la a patra liniuta cu senzorul nou.Am curatat si instalatia dat jos inclusiv radiatorul ,borcanul,scoase efectiv si toate conductele am folosit vreo 10 litri de apa distilata la spalat.Am pus totul la loc am bagat lichid de racire ,am facut aerisirea acum nivelul sta constant in borcan.Am cumparat si un termostat azi vreau sa il schimb si pe acesta iar daca si cu cel nou imi tot deschide ventilatorul la patra linie groasa ,este posibil sa imi arate eronat totusi temperatura in bord???? Multumesc celor care au incercat sa ma lumureasca
![]() 9 Aug 2012, 13:22: ![]() ![]() 9 Aug 2012, 16:35: Schimbat si termostat si aceasi problema ventilatorul intra in functiune la a patra liniuta groasa daca scot mufa de la senzor temperatura intra ventilatorul in functiune normal ![]() ![]() ![]() This post has been edited by zabar: 9 Aug 2012, 16:35 |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. trebuia sa vezi ce temperatura sccria pe termostatul nou ;
2. este FOARTE posibil ca acest senzor nou de temperatura sa indice mai mult ; 3. mergi la un test clip sau la orice persoana care are o interfata auto . Pornesti programul , pornesti motorul si stati cu ochii la temperatura de apa . Lasi capota inchisa , sa se incalzeasca mai repede . Poti sa o tii la inceput putin turata pe al 1500-2000 rpm , sa se incalzeasca mai repede , dar pe caldurile astea nu cred ca este o problema . - te uiti pana la ce temperatura urca direct , va avea o scadere de cateva grade cand cupleaza termostatul si deschide si circuitul din radiator , apoi incepe iar sa urce mai incet ; - urmatorul pas este pornirea GMV-ului , care la fel este vizibila pe tester , dar este posibil sa fie in alta parte a testului clip , nu mai tin minte daca este pe aceeasi pagina . Oricum pornirea si oprirea GMV-ului ar trebui sa fie la aceeasi temperatura mereu si asta se paote observa abia dupa ce totul este incalzit bine . Citesti temperatura indicata de testul clip la cuplarea termostatului si temperatura de pornire a GMV . Este posibil ca tie la bord sa iti indice eronat acele liniute , dar de fapt acele temperaturi sa fie ok , dar mai este si posibil ca temperatura indicata la bord sa fie cea corecta si diferenta intre deschiderea termotatului si pornirea GMV-ului sa fie foarte mica , ceea ce nu este corect . Trebuie sa fie destul timp intre cuplarea termostatului si pornirea GMV-ului , astfel incat lichidul sa ajunga la o temperatura cat mai constanta , altfel iti va porni GMV-ul cat timp tot lichidul nici nu a ajuns peste tot la temperatura de lucru a motorului . Sa scrii aici temperaturile detectate la testul clip ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
zabar |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Tester scrie pe ea este curios cum totusi a mers perfect inainte gmv-ul in ideea in care cand am spalat si tot circuitul de racire am scos lichidul de racire foarte murdar parca aveam namol.Toate problemele au inceput cu noul senzor de temperatura.Am pornit mptorul si pur si simplu l-am cronometrat sa vad cand cupleaza ventilatorul clar la a patra liniuta groasa.Am decuplat senzorul de temperatura si ventilatorul a intrat cu circa 3 min mai devreme treaba asta am facuto cu motorul racit bineinteles.Este clar senzor nou probleme de racire mai ramane domnul doctor tester la reprezentanta
![]() |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:36 |