probleme relanti dacia 1310, oscileaza turatia motorului
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti dacia 1310, oscileaza turatia motorului
Blackhawk72 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
berlina
1995
- SM-06-EDE
|
|||
r3d |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
daca ai facut motoru verifica sa fie stransa bine galeria carburatorul.scoate furtunu de la servo si astupa acel stut dupa galerie cu degetu si daca motoru nu mai face asa/posibil furtun fisurat,supapa sens defecta sau cel mai grav servo stricat.si daca ai umblat la clapeta de aceleratie ejti sigur ca ai mai puso corect,incearca cu alt carburator vezi cf.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Blackhawk72 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 September 12 ![]() |
chiulasa este strinsa dupa 500 km, galeria verificata, strinsa,furtun nou la servo,diuza servo noua ..clapeta este pusa cum a fost.nu cred ca de la clapeta se trage deoarece si inainte de a curata carburatorul tot asa facea..:(de aceea l-am desfacut si curatat)
ce am depistat acum a fost faptul ca bujiile 2-3 nu se prea vede ca lucreaza.sint noi de sinterom referitor la servo, ingeata frinele...de 2 luni are i.t.p. facut... This post has been edited by Blackhawk72: 6 Sep 2012, 15:33 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1995
- SM-06-EDE
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Face asa si la rece si la cald ? Daca da, poate fi o problema de delco, bobina...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Inainte sa-i faci orice altceva,roaga un prieten cu dacie sa-ti dea delcoul de pe masina lui de proba. Daca merge bine cu ala,la delcoul tau probabil ai probleme cu avansul centrifugal,iti ramam contragreutatile agatate si ramane motorul turat. Totusi,e interesant cum se tureaza,te-ai uitat in carburator,clapeta de acceleratie se inchide complet? Sa nu ai blocaj la cablul de acceleratie sau la clapeta,daca spui ca ai desfacut-o. Grija mare la cele 2 surubele care tin clapeta,sa fie bine stranse si stemuite in capete,sa nu patesti ca mine,sa se desfaca si sa-ti cada in galerie. La mine cand a cazut unul din ele tot asa ramanea turata pe la 2000rpm,deci mare grija.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Blackhawk72 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 September 12 ![]() |
maho Posted 6 Sep 2012, 19:43
Face asa si la rece si la cald ? Daca da, poate fi o problema de delco, bobina...[I] facea asa si la rece si la cald am verificat bujiile in mers...am constatat ca bujiile 2 si 3 nu lucreaza..am inlocuit cele de sinterom cu brisk, la recomandarea fetei de la magazin:)) si culmea...nu mai face variatii mari...cred ca si pe la delco sint ceva probeme..o sa-l curat si o sa verific si cu alt delco...acum sta la 1000 rotatii insa din cind in cind mai face cite un salt pina la 1500 insa foarte scurt... am observat ca, daca opresc in mers motorul, si dupa aceea pornesc din inertie, cu contactul pus, imi da rateu si scoate fum negru...este posibil sa fie de la condensatorul de pe delco, si sa nu dea scinteia cum trebuie? va multumesc mult pentru ajutor!chiar am ramas in pana cu deductiile si discutiile cu voi mi-au deschis ochii This post has been edited by Blackhawk72: 9 Sep 2012, 21:36 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1995
- SM-06-EDE
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
E normal sa faca asa daca opresti motorul in mers. Chiar daca tai aprinderea,atata timp cat motoru se invarte si creeaza depresiune,trage benzina in cilindrii. In momentul in care pui din nou contactul,amestecul e supraimbogatit si o parte din el deja a ajuns pe traseul evacuarii,de aceea scoate fum negru si da rateu. Te sfatuiesc sa nu mai faci asta,s-ar putea sa-ti puste tobele. Referitor la ralanti,cand sta la 1000,nu trepideaza motorul? Am senzatia ca ai ralanti-ul la 1500 defapt,si cand sta la 1000 sta pentru ca nu lucreaza bujiile cum trebuie. Ce fise ai la delco?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Blackhawk72 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 September 12 ![]() |
nu trepideaza acum.inainte facea ca toti dracii acum toarce frumos, si doar pentru scurt timp face variatia de turatii pina la 1500..aproape insesizabil pentru un necunoscator..eu stiu ca il aud si vad ceasul cum sare rapid..fisesle nu stiu de care sint...le-am avut de rezerva si le-am pus dupa ce am luat fise noi, insa cele noi dupa 2 luni s-a macinat cauciucul izolant..erau de culoare violet...m-am uitat sa vad daca nu scapa curent, noaptea..am plimbat pe fiecare mina si nu face arc .am mai avut probleme cu fisele, in trecut, si intr-o seara intimplator am depistat ca scapau curent..am vazut cum se lumineaza cin pun mina pe ele sau in apropierea lor, iar intr-un loc a dat scinteie...
![]() This post has been edited by Blackhawk72: 10 Sep 2012, 11:29 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1995
- SM-06-EDE
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Hm,interesant. Nu te lua dupa turometru,si-al meu are undeva un contact prost si mai face usoare sarituri. Daca spui ca turatia creste intradevar pentru scurt timp,pare ca ar fi tensiune variabila pe undeva. Pune un voltmetru pe bobina de inductie, preferabil cu ac,e mai sensibil la variatiile mici si rapide de tensiune,vezi daca e tensiunea stabila. Cu incarcarea cum stai,ce regulator ai? Eu zic ca ori ai contact prost undeva pe alimentarea bobinei,o masa slabita,ceva de genul ori iti oscileaza tensiunea din incarcare,dar atunci ar trebui sa se vada si la lumini,in bord,la faruri,la stop-uri. Inca ceva,verifica platina fixa sa fie fixata bine de platou si platoul sa fie bine strans de corpul delco-ului.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Blackhawk72 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 September 12 ![]() |
am avut releul de incarcare electronic, cu 2 fire..scotea 15,16 la masurare...si am cumparat o baterie noua de la magazin, iar vinzatorul mi-a spus ca imi va acorda garantia pentru baterie, insa tensiunea de incarcare este prea mare...si am schimbat releul cu unul tip nou cu 3 fire, care scoate 14,10...referitor la sariturile turatiei,...se aud distinct la mersul in gol...sper ca azi sa verific cu alt delco ...
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1995
- SM-06-EDE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:38 |