Motorul ramane turat cand e rece
![]() ![]() ![]() |
Motorul ramane turat cand e rece
barb0sul |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Laureate, 2011
|
|||
Iulikk |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Probabil ti-au umblat la corpu' clapeta
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Posibil ca trebuie inlocuit mpp...
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
user2000 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 1 January 12 From: BARLAD ![]() |
curata-l, cred ca ti-au umblat la debitmetrul de aer si nu mai sta relantiul bine
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 PREFERANCE
- VS-03-DHW
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca e pe motor cu aburi, cauza e una.
Daca are motor Wankel, cauza e alta. Daca e hybrid, cauza e alta. Daca e pe benzina in 4 timpi, cauza poate fi alta. Daca e diesel, cauza e alta. Daca e pe GPL problema poate proveni din alta parte. Daca e fuel-flex, iarasi poate fi din alta parte. Deci ca sa se poata raspunde la o intrebare gen: "am o masina, nu mai merge", trebuie mai multe amanunte decat atat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
kumpel |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 August 07 From: Oradea ![]() |
La al meu 1,6 8v simptomele au fost foarte asemanatoare, statea turat cateodata si la rece si la cald si in mers si pe loc scoasa din viteza. Cauza a fost motorasul pas cu pas. S-a schimbat pe garantie tot corpul clapeta incusiv mpp. De atunci nici o problema. Eu zic sa mergi la garantie si sa insisti un pic. Mie mi-au pus-o pe tester si dupa vreo 5-7 min au descoperit ca de acolo era. Sper ca am fost de ajutor.
This post has been edited by kumpel: 19 Sep 2012, 12:48 |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6
LAUREATE
|
|
barb0sul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 September 12 ![]() |
imi cer scuze ca nu am mentionat.
motorul e 1.6 8V ... simptomele sunt identice cu ce ai avut tu kumpel, multumesc de reply-uri ... o sa insist sa se schimbe pe garantie ... mai am 2 zgomote deranjante ... 1. la 2000 rotatii ceva intra in rezonanta plaja de turatie in care se aude acest huruit e foarte mica dar deranjanta mai ales ca majoritatea drumurilor mele sunt pe DN1 ... treapta 5, 70-75 km/h ~ 2000 rotatii ... am eliminat zgomotul ca venind de la motor deoarece la relanti nu se aude, doar in sarcina. aveti vreo idee idee ? 2. cand apas frana se aude scartait pe spate (la fel la frana de mana) ... la ultima vizita in service au zis ca au rezolvat dar nu au facut nimic ... ![]() This post has been edited by barb0sul: 20 Sep 2012, 09:28 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate, 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:34 |