Problema majora Solenza
![]() ![]() ![]() |
Problema majora Solenza
dani.alex92 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
"aprinderea martorului de temperatura ridicata din bord" - masina iti arata ce problema are . Tu nu ai facut NIMIC in privinta asta .
Ai facut testul pentru GMV ? Adica sa scoti mufa si sa pornesti motorul ? Porneste ? In mers normal termostatul cupleaza/decupleaza ? Temperatura la apa este normala pana in momentul de manifestare ? Ai schimbat vreodata distributia si pompa de apa ? Un test clip ai facut la ea ? Ai verificat uleiul ? Ai apa in el ? Scoate fum alb sau mai mult decat ar trebui ? Nivelul antigelului este normal ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Antigelul l-am schimbat, am facut testul cu mufa de la sonda de apa, scot mufa, si cand pornesc motorul porneste si GMV-ul, am schimbat cititorul de pe volanta, antigelul l-am schimbat, la distributie nu am umblat, uleiul are 7 mi de km, este ELF, am cumparat altul, dar inca nu l-am schimbat. Apa este normala, deoarece a avut aceasi problema si in momentul cand am pornit motorul pentru prima oara in aceea zi, adica de dimineata, dupa o noapte intreaga de stationare, si tot a facut aceasta faza, am mers si cu sonda de apa decuplata, si am observat ca face cand ii dau turatii mari, peste 4000 de ture.
This post has been edited by dani.alex92: 15 Oct 2012, 15:51 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
corbex |
![]()
Post
#4
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa schimbi senzorul de temperatura te-ai gindit?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Problema a reaparut, am ajuns in fata blocului, si cand sa fac parcarea cu spatele, s-a oprit motorul, si nici ca a mai pornit, Sonda de apa nu are legatura, daca scot mufa, ar trebuii sa mearga si fara mufa, doar ca porneste gmv si numai indica temperatura la bord, am incercat si fara mufa si tot la fel. Maine am sa achizitionez un cititor de volanta nou, nu provenit din dezmembrari, si daca problema se repeta, e posibil sa am scurt undeva de tot il arde asa....
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
cris06 |
![]()
Post
#6
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(dani.alex92 @ 13 Oct 2012, 21:01) (...) aprinderea martorului de temperatura ridicata din bord. Indicator cu ac ai in bord? Ce arata la aprinderea martorului? Ai verificat legaturile de masa? Bateria in ce stare e? |
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
zabar |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
O diagnoza la un service cred ca te ar ajuta f mult totusi sunt niste simptome care nu prea se leaga...
|
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Bateria are 2 luni, este Varta, am ac in bord.
In timpul mersului, masina trage, fuge, si cateodata se ingatuie, se aprinde becul cu termometru, da rateuri pana se opreste, si aia e tot... numai porneste. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cititorul de volanta are treaba in principiu la pornire , apoi nu ai treaba cu el .
Verifica bobina de inductie si pompa de benzina . Eu nu cred ca ai de fapt nici o problema cu apa , o luasei pe o ramura gresita a diagnosticului . De ce nu ajungi pana la un service dacia sa faci un test CLIP ... eu nu inteleg . Numai nervii si benzina consumata degeaba ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
corbex |
![]()
Post
#10
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(dani.alex92 @ 15 Oct 2012, 21:34) Sonda de apa are mare legatura. Daca e decalibrata si trimite calculatorului o tensiune pe care asta o traduce ca fiind temperatura excesiva, iti opreste motorul. Adica exact ce patesti tu. E ieftina si se schimba in 2 minute. Nici nu te murdaresti pe deshte. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am auzit de asa ceva . Stiu ce cel mult iti aprinde becul de temperatura excesiva , la Euro 3 iti aprinde si becul de check engine si cam atat .
Si daca esti in depasire sau in alta situatie si iti opreste motorul si iti pune viata in pericol , oare o fi bine ? Eu nu am auzit de nici o astfel de situatie in care sa opreasca instantaneu motorul din cauza unui senzor . This post has been edited by marius80_eugen: 16 Oct 2012, 13:30 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Am fost la un service, si am facut o diagnoza, a aparut eroare in circuitul antidemaraj, a sters eroarea, a curatat mufa de la capota, aceea groasa care cuprinde mai multe fire cu spray de contacte, si pana acum masina s-a comportat bine, nu a mai aparut nici o eroare, nici o oprire a motorului, am turat si masina, masina se plafoneaza la 6100 de ture, inainte cand era sa se plafoneze se ingatuia, aparea eroarea si murea motorul. Sper sa numai fie nevoie sa se mai intample... Multumesc tuturor pentru pareri, daca se mai intampla ceva voi revenii sa va anunt, si daca este bine si daca este rau.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Antidemarajul nu avea nici o treaba cu oprirea, ala functioneaza doar la pornirea motorului, dupa aia nu mai e interogat pana nu se opreste motorul
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dani.alex92 @ 16 Oct 2012, 16:48) Am fost la un service, si am facut o diagnoza, a aparut eroare in circuitul antidemaraj, a sters eroarea, a curatat mufa de la capota, aceea groasa care cuprinde mai multe fire cu spray de contacte, si pana acum masina s-a comportat bine, nu a mai aparut nici o eroare, nici o oprire a motorului, am turat si masina, masina se plafoneaza la 6100 de ture, inainte cand era sa se plafoneze se ingatuia, aparea eroarea si murea motorul. Sper sa numai fie nevoie sa se mai intample... Multumesc tuturor pentru pareri, daca se mai intampla ceva voi revenii sa va anunt, si daca este bine si daca este rau. Asa cum spune si klauss si ti-am spus si eu inainte , odata pornita masina , nu ai nici o treaba cu acel senzor . Problema ta nu s-a terminat , poate s-a racit afara si de asta nu se mai manifesta , dar problema nu este rezolvata ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Imediat cum am pornit masina, dupa lungi rateuri, aprinderi de becuri, acum am mers cu masina, am mers 2 zile, pe toate tipurile de drum, si cu toate tipurile de viteze, si in relantiu, si turata pana la plafonare, si masina merge foarte bine, trage foarte bine, nu se mai ingatuie, nu s-a mai intamplat nimic de cand a scos eroarea, si cat despre racire, astazi a fost mai cald decat acum 2 zile... deci temperatura nu are legatura.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
fastbot |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 January 07 From: GL ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Problema a reaparut, tind sa cred ca a reaparut si eroarea
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fastbot @ 17 Oct 2012, 19:17) Daca nu dezvolti ideea , la ce bun ai postat ? QUOTE(dani.alex92 @ 23 Oct 2012, 20:09) Problema a reaparut, tind sa cred ca a reaparut si eroarea ![]() Porneste masina si scoate contactul de la cititorul de la volanta sa vezi ca nu are nici un fel de problema . Daca ar merge motoarele in functie de ce citeste acel senzor ar fi foarte grav , pt ca procedeul este foarte rudimentar si imprecis . Daca nu crezi , pune mana si citeste ! Poti sa scoti de tot acel senzor si cand dai la cheie tii pedala de acceleraltie apasata si motorul iti va porni si apoi va merge ca si cum ai acel senzor . Nu mai alerga dupa cai verzi , verifica pompa de benzina si bobina de injectie ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Oct 2012, 09:01) Porneste masina si scoate contactul de la cititorul de la volanta sa vezi ca nu are nici un fel de problema . Daca ar merge motoarele in functie de ce citeste acel senzor ar fi foarte grav , pt ca procedeul este foarte rudimentar si imprecis . Daca nu crezi , pune mana si citeste ! Poti sa scoti de tot acel senzor si cand dai la cheie tii pedala de acceleraltie apasata si motorul iti va porni si apoi va merge ca si cum ai acel senzor . Nu mai alerga dupa cai verzi , verifica pompa de benzina si bobina de injectie ! Ce sa faca mai? Sa mearga un motor cu injectie care nu are delcou, fara cititor de pozitie a volantei? Da' de ce nu incerci asta pe masina matale? Ca te vad sfatos pe masinile altora. Ia fa-o, sa vezi cum merge motorul ala fara semnal de la cititorul de turatie... Daca o merge... On topic: eu as verifica instaltia electrica de la motor, legaturile de masa etc |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Problema ar putea fi din pompa de benzina, maine ma duc sa pun masina din nou pe tester, sa vad daca a reaparut vre-o eroare,am observat ca daca alimentez problema dispare temporar, cand rezervorul este la sfert, chiar si la jumate, la plecarile din panta masina ingatuie si da rateu, si uneori la turatii mari, se taie, maine am sa pun un dispozitiv de verificare a presiunii din pompa sa vedem ce este, revin cu detalii, masina trebuie sa se repare intr-un fel, trebuie sa-i dau de cap, am vorbit si cu fostul proprietar al masinii, si mi-a spus ca la el facea la fel, dar nu a stat perioada lunga, s-ar putea ca in timpul alimentarii, sau dupa o stationare indelungata motorasul de la pompa sa se raceasca si sa functioneze cum trebuie, asta a fost explicatia lui, a spus ca se poate inlocui doar motorasul, nu toata pompa. Revin maine cu detalii.
App. masina nu are cum sa porneasca fara cititorul de la volanta, masina porneste cand scoti mufa de la sonda de apa, iar in timpul functionarii motorului porneste gmv-ul ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
fastbot |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 January 07 From: GL ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Oct 2012, 09:01) Daca nu dezvolti ideea , la ce bun ai postat ? Porneste masina si scoate contactul de la cititorul de la volanta sa vezi ca nu are nici un fel de problema . Daca ar merge motoarele in functie de ce citeste acel senzor ar fi foarte grav , pt ca procedeul este foarte rudimentar si imprecis . Daca nu crezi , pune mana si citeste ! Poti sa scoti de tot acel senzor si cand dai la cheie tii pedala de acceleraltie apasata si motorul iti va porni si apoi va merge ca si cum ai acel senzor . Nu mai alerga dupa cai verzi , verifica pompa de benzina si bobina de injectie ! Cum a spus si colegul klaus, de ce nu incerci pe masina ta sa vezi daca mai functioneaza motorul? Ideea este ca acel senzor de pe volanta are legatura cu scanteia de la bujii. Deci tot timpul este nevoie de el. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Oct 2012, 08:49) Ce sa faca mai? Sa mearga un motor cu injectie care nu are delcou, fara cititor de pozitie a volantei? Da' de ce nu incerci asta pe masina matale? Ca te vad sfatos pe masinile altora. Ia fa-o, sa vezi cum merge motorul ala fara semnal de la cititorul de turatie... Daca o merge... Dupa ce mi-am schimbat ambreiajul la 70.000 km , scosesem toate mufele de la senzori , ca am curatat tot motorul si erau legate in pungute toate . Masina a pornit cand am dat a doua oara la automat cu pedala de acceleratie apasata . Tu ai impresia ca fiecare scanteie in parte ti-o da la motor in functie de cititorul de pe volanta ? Iti dai seama la 6000 rpm cam ce mai citeste acel cititor care are calamina pe el la maxim o luna de la curatare ? Oare cum ar merge moatoarele care nu au curatat acest cititor de vre-o 5-7-10 ani ? Motoarele pornesc mai greu , dar asta nu inseamna ca merg prost . Distributia la ce mai foloseste , daca tu spui ca acel cititor face totul in motor ? Si eu am avut probleme cu el , dar l-am curatat si masina pornea la prima cheie , fara probleme . Motorul in schimb , imediat dupa pornire NU avea absolut nici un fel de probleme ! Sunt perfect de acord ca este folosit la pornire , dar apoi nu cred ca mai este folosit la nimic , turatia fiind foarte mare , sensibilitatea si exactitatea lui mica iar el cam depasit de situatie . Dar bineinteles ca asta este parerea mea si eu stiu ce am incercat , iar sfatul meu nu era sa-si dea altii foc la masina . fastboot - tu trebuia sa dezvolti ideea ta din topicul tau . Nu mai sta ca un aplaudaci la ce spune klaus ! This post has been edited by marius80_eugen: 25 Oct 2012, 07:56 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dani.alex92 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 April 12 ![]() |
Problema s-a rezolvat, masa de la cititorul de pe volanta era slabita, este un fir prins cu papuc pe motor, pe langa sonda de apa, care era slabit, si cum se misca cum intrerupea,iar aparitia martorului de temperatura pe bord, era ca masina dadea sa se opreasca si se aprindea acel bec, era slab de tot, si din cauza lui dadea fluctuatii la senzorul de turatie de pe volanta, si intrerupea benzina, am verificat presiunea din pompa, era undeva la 6-7bari, deci a cazut din prima. E bine ca s-a rezolvat, acum merge perfect, nu s-a mai intrerupt
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
fastbot |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 January 07 From: GL ![]() |
@marius80_eugen: Tocmai asta am facut, am dezvoltat. Dar eu nu sunt in goana de posturi (nu zic ca tu ai fi...). Spor la tine!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 08:31 |