DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alimentarea cu benzina

andrei_radu
post 24 Aug 2005, 22:00
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Sal! Am si eu o problema cu alimentarea cu benzina. Scuze daca s-a mai discutat, dar am dat search si n-am gasit nimic.De la un timp dacia mea 1300 nu se mai alimenteaza. Am schimbat pompa de benzina(am luat-o de pe masina unui vecin), racordurile flexibile dintre conducte si pompa si am pus si coliere ca am zis ca trage aer pe undeva. Rezultatul:nimic. Am scos furtunu de intra in carburator si am dat cu mana la pompa(exprimare infecta, dar cred ca se intelege) si am constatat ca pompa trage, dar trage si impinge aer nu benzina. Mai vin cateodata si cateva picaturi de benzina, dar cam rar si cu ceva rugina. Mam bagat sub masina sa verific racordurile in forma de "L" de la rezervor si sunt OK. Chestia e ca nu am uitat sa pun benzina(rezervoru e jumate).Sa-mi zica si mie cineva de la ce ar putea fi.

P.S.: Am pus furtunu de alimentare in sticla si merge perfect.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 24 Aug 2005, 22:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




conducta de tur infundata? incearca sa pui pompa de umflat roti la gura de la motor a conductei si sa sufli pe ea poate ai surpriza sa mearga asa


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian_2004
post 24 Aug 2005, 22:33
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 August 05




Ia o sarma lunga si flexibila si bago pe tevi. Sau cu pompa de aer.. tot aia e.

Conducta de tur a masinii, e mai groasa si aia de tur e mai subtire.

Vezi daca ai montat corect furtunele la pompa. Pe unde arata sageata desenata pe pompa, intra benzina in pompa dupa conducta de tur.

Benzina iese din pompa pe conducta de retur,pe o teava care pare astupata si care are doar o gaurica mica in cap.

Pe ce a mai ramas (teava aia de la pompa care e in sus), pleaca benzina spre carburator.

Verifica si membrana la pompa de benzina. Cand o verfici, da jos pompa, desfacand cele doua suruburi care o tin de motor. Dupa aia desfa cele (6 ?) suruburi ale pompei, ca altfel ajunge nitica benzina in motor.

Optional verifica si daca supapele functioneaza (sufla prin tevi, corespunator cu mersul benzinei). Apoi sufla invers sensului benzinei si vezi daca merge. Daca supapele sunt blocate, ori nu poti sa sufi/tragi in nici un fel, ori merge in ambele sensuri.


Apropo: "si am dat cu mana la pompa(exprimare infecta, dar cred ca se intelege"

Adica ai actionat pompa de benzina, manual, folosind codita acesteia. S-ar putea sa i se spuna cama si nu codita, desii exprimarea ar fi improprie.


--------------------
Dacia 1300 '82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 08:44
Forum Renault