Afecteaza garantia?, Astept sfaturile voastre
Afecteaza garantia?, Astept sfaturile voastre
BZ_07_RFI |
19 Oct 2012, 21:29
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 25 April 11 From: Buzau/Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|||
dandobre |
19 Oct 2012, 22:36
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.159 Joined: 3 August 12 From: Ilfov |
Pai cei de la reprezentanta sunt unul si acelasi lucru cu prietenul tau, intreaba-l pe el daca si-ar da seama daca s-a umblat la o masina.
In alta ordine de idei, cred ca trebuie pus acelasi tip de filtru de ulei ca cel de origine si cam atat. Nu cred ca exista sigiliu la busonul de golire al baii de ulei. |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
bygy007 |
19 Oct 2012, 23:50
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
da io din cite stiu la 1 an se schimba si uleiul
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
D-Ice |
20 Oct 2012, 09:18
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 |
Poti sa-l schimbi si la 100km, aia de la reprezentanta abia asteapta sa-ti ia banii. Dar daca in Carnet scrie ca se schimba la 20000km, de ce vrei mai devreme?
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
bygy007 |
20 Oct 2012, 23:33
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
bine la mine a fost 1 an sau 20 000 , dar oricum daca pui ce a fost cred ca nu e nici o pb , ma refer la filtru
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Iulikk |
21 Oct 2012, 09:55
Post
#6
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
Ideea e sa nu aibe ceva vopsea pe busonul de golire... in sens de garantie.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
dandobre |
21 Oct 2012, 10:49
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.159 Joined: 3 August 12 From: Ilfov |
Cea mai sigura metoda de a nu fi depistat schimbul intermediar de ulei de catre cei de la Dacia (desi ma indoiesc ca s-ar intampla acest lucru), ar fi sa faci schimbul de ulei fara filtru (ma gandesc ca rezista pana la 20k, conform planului de service).
In cazul in care gasesti vopsea data pe busonul de golire, poti face schimbul la o vulcanizare care foloseste o sonda cu care trage uleiul din motor, ca principal dezavantaj ar fi ca nu cred ca-l trage chiar pe tot, dar ma gandesc ca e OK. |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
DR.M |
21 Oct 2012, 13:44
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 14 August 10 |
Daca cunostinta ta este mecanic la reprezentanta Dacia, mergi la el si la service la revizia de 1 an sau 20000km. Atunci sigur nu se va afla ca s-a umblat la masina. Schimba filtrul de ulei cu unul identic.
In alta ordine de idei motorul Renault Symbol de 1,2L are revizia la 1an sau 30.000km. Am un prieten cu o asemenea masina si el merge la service respectand acest interval (kilometraj, mai bine zis). Aceste intervaluri de service, lungi , au fost special concepute pt. cei care fac multi kilometri, cum vad ca este si cazul tau. |
--------------------
Dacia
Logan Ambiance
2005/1.4MPI
|
|
paul_p |
21 Oct 2012, 13:53
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil |
QUOTE(DR.M @ 21 Oct 2012, 14:44) Gresit . Aceste intervale sunt atat de lungi doar pentru ca fabricantul sa se poata lauda cu costurile reduse de intretinere. Insa nu fac bine motorului pe termen lung. In principiu tine pana iese din garantie. Daca nu vrei sa mai tii masina dupa ce iese din garantie, atunci nu are sens sa schimbi uleiul mai des. Revenind on topic, schimba linistit uleiul. Singura conditie este sa pui un filtru original. In rest nu tine nimeni minte in service cum si daca a fost dat busonul de golire cu vopsea cu 1 an in urma. This post has been edited by paul_p: 21 Oct 2012, 18:51 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bobo77 |
21 Oct 2012, 22:45
Post
#10
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ag02cws |
21 Oct 2012, 23:14
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Eu la sandero schimbam uleiul si filtrul la fiecare 15.000 (cam la 8-9 luni). In prezent, il schimb la un an pentru ca masina este utilizata ceva mai putin (maxim 10.000 pe an). Mereu am utilizat numai Castrol si filtru de origine.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
IRONICK |
22 Oct 2012, 09:08
Post
#12
|
- Group: Members Posts: 22.099 Joined: 19 April 05 From: Romania |
QUOTE(dandobre @ 21 Oct 2012, 11:49) In cazul in care gasesti vopsea data pe busonul de golire, poti face schimbul la o vulcanizare care foloseste o sonda cu care trage uleiul din motor, ca principal dezavantaj ar fi ca nu cred ca-l trage chiar pe tot, dar ma gandesc ca e OK. Il trage, doar ca uleiul din baie trebuie sa fie destul de cald si fluid. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
D-Ice |
22 Oct 2012, 16:58
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 |
QUOTE(paul_p @ 21 Oct 2012, 14:53) Gresit . Aceste intervale sunt atat de lungi doar pentru ca fabricantul sa se poata lauda cu costurile reduse de intretinere. Insa nu fac bine motorului pe termen lung. In principiu tine pana iese din garantie. Daca nu vrei sa mai tii masina dupa ce iese din garantie, atunci nu are sens sa schimbi uleiul mai des. Pe ce te bazezi cand spui ca motorul va tine doar pana iese din garantie? This post has been edited by D-Ice: 22 Oct 2012, 16:59 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
BZ_07_RFI |
22 Oct 2012, 19:45
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 25 April 11 From: Buzau/Bucuresti |
Baieti multumesc pentru sfaturile date,uleiul este Elf Competition 10w40,iar filtrele de aer,ulei,benzina le scoate el din reprezentanta.Deci consumabilele sunt originale renault sa zic asa.O sa fac treaba asta cu el pana la urma si cand ma duc la revizie o sa ma programez tot la el.Bafta
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Ampt |
22 Oct 2012, 21:12
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București |
Cam "slăbuț" uleiul !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
BZN |
22 Oct 2012, 21:26
Post
#16
|
Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti |
"Pe ce bazezi"?
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Ampt |
22 Oct 2012, 21:59
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București |
Uleiul ăsta îl puneam acum 11 ani la SupeRNova !
Uleiurile totuși au mai evoluat de atunci, la fel și norma de poluare, de la Euro 2 cât avea DSN la Euro 5 cât are inițiatorul topicului ! Acum fiecare este liber să pună ce vrea în motorul mașinii sale ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
paul_p |
23 Oct 2012, 00:59
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil |
QUOTE(D-Ice @ 22 Oct 2012, 17:58) Poate nu am fost clar. Sensul era ca motorul tine pana iese din garantie chiar si cu intervale de schimb marite exagerat, nu ca se strica neaparat imediat cum iese din garantie . Un ulei comun si ieftin e improbabil ca va avea proprietati bune de ungere si dupa 30.000km, asa ca inevitabil va cauza uzuri mai mari decat daca uleiul se schimba mai des. Problema nu e doar la Renault, ci si la marci mai rasarite si la uleiuri mult mai scumpe. Toti vor sa puncteze la costuri reduse de intretinere. Chiar si cu pretul reducerii duratei de viata s motorului. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
BZ_07_RFI |
11 Nov 2012, 22:10
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 25 April 11 From: Buzau/Bucuresti |
Salut..am facut atunci schimbul de ulei...filtru de uleioriginal cumparat din reprezentanta (60 lei , asta a fost cam dura) , uleiul eu am desfacut bidonul , ELF COMPETITION 10W40.
Nu a avut nici o urma de vopsea la filtru, Nu stiu cat de slabut poate fi acest ulei, dar e bun fata de altele... Atata timp cateste in garantie o sa bag numai ELF, Cand o iesi poate o sa trec pe alta marca, Bafta,numai bine |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Ampt |
11 Nov 2012, 22:13
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
BZ_07_RFI |
19 Nov 2012, 00:11
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 25 April 11 From: Buzau/Bucuresti |
Faza dura acum...dar nu cred ca de la ce am facut...Cand am ridicat capota sa completez cu lichid de spalat parbrizul am observat ca se aude un fasait, ca si cum ar fi un furtun crapat/sau scos...se aude ff putin si de nu e ridicata capota..am fost la reprezentanta Dacia la cel care mi-a schimbat uleiul si impreuna cu cativa colegi s-a uitat sa vada daca isi da seama de unde se aude...3-4 baieti nu au reusit, a ramas sa mai auda un motor de 1.2 16 V si sa fac o programare saptamana viitoare...Ciudat,sper sa nu fie ceva complicat sa mi tina masina ceva timp blocata
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 05:05 |