Probleme martor incarcare baterie Dacia 1310 Li
![]() ![]() ![]() |
Probleme martor incarcare baterie Dacia 1310 Li
draganalex |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 berlina
2001
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
defectiune indicator incarcare baterie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai dat drumu la caldura poate sa fie si ASTA cauza , am explicat eu mai demult constructia lui , un bimetal pe care este infasurata o sirma de nichelina in matase
la 14,02 -14,06 , e mai mult decit ok daca ar fi la toate incarcarea asta.... |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
incearca variantele astea:
-tureaza motorul la 2000 rotatii pe minut si masoara tensiunea la bornele bateriei cu toti consumatorii opriti,tensiunea trebuie sa fie cuprinsa intre 14 si 14,5V. -se pornesc toti consumatorii si se masoara iar tensiunea care nu trebuie sa scada sub 13V Daca astea doua sunt ok atunci indicatorul poate fi de vina,si ar mai fi un lucru,ce fel de ceasuri ai?Electroprecizia sau Takosan? |
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
bac. |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
postez si eu in acest topic sa nu mai deschid altul --- am o cadere de tensiune de 0.4 - 0.5v intre borna de + si borna + a bateriei, am masurat dupa oprirea motorului 12,9v si daca scot borna si masor tensiunea arata 12.4 si un curent de 15mA din care 9mA ii consuma inchiderea, restul de 6 nu stiu unde se duc. problema e ca dupa 12 ore de stationare tensiunea bateriei scade la 12.45 si nu cred ca e normal.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
val2011 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
ai releul la alternator cu fir de referinta pe +?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
bac. |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
15 mA e ok , peste ~50 nu e bine. Caderi sa masori cu motorul pornit intre + alternator si plus baterie,sau intre +bobina +baterie, masa si -baterie; din ce inteleg ai masurat tensiunea intre plus baterie si borna + scoasa . E normal sa scada usor, 12,9 e proaspat oprita, in timp incarcarea superficiala se duce pt ca se omogenizeaza acidul, nu ai probleme
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bac. |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
multam de raspuns, bateria nu trebuia sa aiba undeva la 12.6v dupa 12-24 ore tinand cont ca are cateva luni de folosinta?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:43 |