Probleme cu electrovalva de gaz de pe plaman
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu electrovalva de gaz de pe plaman
sebymesteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Gasesti la cel putin unu' ,doua servisuri din oras, dintre cei care monteaza, si e aproape de 100 lei. Mai repede mergi in targ si iei plosca cu totul, care e in jur de 40-50 lei. Pastila e prinsa de acea proieminenta din centru, pentru a se aseza dupa forma scaunului. Asa cum ai facut-o tu, daca e cauciuc dur, si nu e maleabil sa se poata aseza, ar putea sa nu inchida total. Se poate si fara toata electrovalva, gazul fiind inchis de celelalte doua .
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Stiu Nelu,pastila am facut-o dintr-un cauciuc de camera de camion,e destul de moale si din cate am observat inchide destul de bine. Fara ea am incercat,dar gazul care ramanea in plosca iesea pe la filtrul de aer si evident ajungea si prin interior de putea in masina a gaz mai ceva ca pe langa sonde. Plus ca mai e o chestie: cu motorul cald si implicit si plosca incalzita,era ok,pornea mai greu putin,dar pornea. Cu motorul rece am vrut sa pornesc si pauza,cand am dat jos laba de urs de pe carburator venea gaz lichid,o intrat si in motor,s-a destins acolo si a racit totul ca naiba de am mai pornit-o numa' pe benizna si impinsa,ca bateria nu mai avea forta... Trebuie sa incerc pe la remat,poate am noroc si gasesc vre-o instalatie discompleta sa iau electrovalva de pe ea. Daca gasesc cu tot cu plaman la 40-50 de lei,il iau cu totul si il tin de rezerva. Dracii sa-i ia de italieni,teava aia are un diametru de rahat,13,5mm,daca aveam alta bucata de teava cositoream de partea de jos,cu filet si stateam linistit,asa a trebuit sa o carpesc pe asta cu chinuiala..
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Mda,am fost si la remat si ori chiar nu au instalatii gpl ori au si nu le vand decat pe sub mana sau la cunoscuti. In fine,ideea e ca nu am gasit electrovalva,iar asta care o am sufla,trebuie sa incerc sa-i refac lipitura. M-am gandit sa fac o "teava" pentru ea din tabla de alama cositorita,insa nu mai am decat niste bucatele mici,care nu-mi ajung pentru confectionare. Cu tabla de fier nu pot face,anuleaza aproape de tot campul magnetic creat de bobina,am incercat cand am lipit-o pe asta sa-i pun in interior un adaos de tabla de cutie de ness ca sa fie mai solida,dar nu mai atragea valva decat daca o apasam eu cu mana. Are careva idee pe unde se mai gaseste tabla de alama sau cupru? Nu vreau sa ma duc sa rascolesc prin tot remat-ul dupa o bucatica de tabla...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:29 |