DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Patineaza discul de ambreiaj!?, enervant...

valy1233
post 26 Nov 2012, 18:46
Post #1


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




pana sa schimb motorul nu i-am dat importanta...caci nu ma dadeam la el..dar dupa ce am schimbat motorul,deja la treapta 3-a,a4-a patieaza daca o calc
discul este in mintile lui...are rizurile pe el
daca las cablul de ambreiaj cu jocul specific,nu mai imi intra bine in viteza si patineaza putin,daca il strang cat sa imi intre bine in viteza patineaza ca toti draci ohmy.gif
am ambreiaj de 200mm


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Nov 2012, 19:52
Post #2


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




placa de presiune pe duca daca zici ca discul e ok si patineaza si cand e cablul lasat la jocul specific...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 3 Dec 2012, 18:48
Post #3


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




revin...arborele avea joc(in fata si in spate)am schimbat cuzinetii axiali acum nu mai are joc
tot patineaza discul,nu asa rau dar patineaza....il am putin strans cat sa imi intre bine in viteza,daca il slabesc intra ff greu in viteza,ce sa ii mai fac ce sa ii mai schimb??


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Dec 2012, 21:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Placa de presiune! De ce nu vrei sa crezi? Asa cum e acum, tu mergi cu rulmentul in presiune tot timpul, ceea ce face sa perforeze si diafragma, dar si sa patineze mai tare. O solutie pentru asa cum e acum, ar fi fost sa maresti cursa, dar patinarea tot n-o rezolvai. Schimba placa, ca e fisurata la exteriorul soarelui, acolo unde se sprijina pe nituri. In acest fel, ea preseaza doar pe diametral opus fisurii, iar la debreiere se departeaza numai unde e fisurata, si de aceea nu debreiaza total.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 3 Dec 2012, 22:07
Post #5


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Stai sa vezi cand s-o rupe diafragma cum ramai tu in drum si-ai sa vi acasa tractat popa.gif . Iti spun din proprie experienta. Mai bine pune manutza si salta motorul afara si schimba placa,te va lasa cand iti va fi lumea mai draga si-ai sa dai poate pe remorcare mai mult ca pe o placa noua...

This post has been edited by sebymesteru: 3 Dec 2012, 22:07


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:04
Forum Renault