diesel-motor greu, prea greu motorul -in timp
![]() ![]() ![]() |
diesel-motor greu, prea greu motorul -in timp
meserie2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia solenza
solenza disel
2003
- s
|
|||
Gabi |
![]()
Post
#2
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Offtopic: dar nu m-am putut abtine
Am vazut ca masina mea a inceput sa se decoloreze. Sa o vand? On topic Omule e al doilea post care il pui cu acelasi continut. Primul l-am sters. Al doilea il las desi mi se pare pueril. Acum gandind la rece: crezi ca proiectantii de la Pitesti nu s-au gandit la acest lucru? Nu crezi ca au facut modificarile ca sa nu se rupa asa cum spui tu? Crezi ca nu s-au gandit cand au pus motorul? Cum se face ca din toti posesorii de diesel numai tu ti-ai pus problema asta? Sau au pus si tu intrebarea asa sa te afli in treaba? |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
meserie2006 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 August 05 ![]() |
Imi pun aceasta intrebare ca nu sunt foarte multi care au solenza diesel in comparatie cu cea pe benzina si pt ca asemenea zvonuri /(realitati ?) vin si de la cei sunt destuli de priceputi in asemenea probleme (zic eu).
Mi se pare o intrebare destul de intemeiata, si se vede clar ca e un motor destul de "greut" si vreau sa ma asigur , daca se poate ca peste 5 ani nu o sa am asemenea probleme, mai ales ca nu sunt un bun specialist in astfel de problemer. p.s. Daca crezi ca intrebarea asta trebuie cenzurata , atunci procedeaza cum crezi primul topic cu, culoarea masinii nu imi apartine, ca eu tocmai m-am inscris pe forum !!!!!!!!!! Editat si combinat de Gabi din doua mesaje consecutive |
--------------------
dacia solenza
solenza disel
2003
- s
|
|
Gabi |
![]()
Post
#4
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Stimabile:
1. acelasi post l-ai pus si la topicul despre solenza diesel la 1800km se intrerupe. De acolo ti l-am sters ca nu avea nici o legatura cu discutia 2. Incearca sa nu postezi doua mesaje unu dupa altul. ( vezi la regulamentul care l-ai acceptat inscriindu-te) 3. Referitor la culoare a fost o intrebare ca sa iti dai seama ca pui o intrebare copilareasca. Nu ai inteles ... asta este. nu e nici o problema. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
Abu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Din cate stiu eu diferenta de greutate la motorul diesel fata de cel otto este de 9Kg. Daca tu crezi ca de la 9 Kg se faca varza fata eu zic sa vinzi masina repede, pana nu afla lumea.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Nu cred sa fie doar de 9kg desi amindoua au bloc de fonta. In general orice ai face un motor diesel e mai greu decit benzina si intr-adevar amortizoarele si arcurile vor cadea mai repde decit la versiunile pe benzina.
Abu, daca stii ceva concret chiar m-ar interesa greutatile exacte la 1.4 si 1.9. |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
Gabi |
![]()
Post
#7
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Cautand pe net dau de urmatoarele informatii:
Dacia solenza 1.4 mpi MASE (kg) la gol in ordine de mers 1010 total maxim autorizat 1460 sarcina utila 375 Dacia solenza 1.9d MASE (kg) la gol in ordine de mers 1010 total maxim autorizat 1460 sarcina utila 375 Sper ca astfel dl meserie2006 sa fie lamurit @EvilOne: referitor la ce spui tu se poate insa din cunostintele mele amortizoarele fata de slz sunt de doua tipuri pentru benzine si pentru diesel. ( info aflata de la Dacoserv). |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
SOR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
offtopic:se rupe sigur ! iti dau eu 1000 de euro pe ea... !vinde`o ca nu se stie daca apuci sa treci strada cu ea:)
ontopic: nu se rupe sigur:) |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
AND |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca e grava situatia omului... bai ce rai sunteti!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
ICET |
![]()
Post
#10
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Meserie,citi km are masina de ai ajuns tu la conluzia asta?Acum nu stiu sigur daca e de la greutate sau de la amortizare,dar se aseaza un pic mai bine pe sosea,la viteza,fata de benzinara.Ia zi,cit vrei pe ea,ca o iau eu! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
meserie2006 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 August 05 ![]() |
vroiam sa aflu parerea altora (CEI CARE AU SOLENZA DIESELl), ca ideea asta a venit de la un mecanic dintr-un service dacia, si am ramas putin surprins
|
--------------------
dacia solenza
solenza disel
2003
- s
|
|
litza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Sa sti. Si VW are problema asta. Daca te uiti pe marginea drumului o sa vezi multe Golf-uri diesel rupte in 2 ....
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#13
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt offtopic, dar vreau sa aduc si eu o problema grava in atentia membrilor forumului: Domniile voastre stiati ca, atunci cand se proiecteaza un vehicul, se considera ca soferul are 80 de kilograme? Eu am 125 si nu stiu ce sa fac, sa-mi vand masina care mai e si coreeana pe deasupra (si aia sunt mai mici) si sa-mi iau o basculanta ca asta din avatar? Ca aia sigur nu se rupe cu mine..
On topic: meserie, nu-ti face probleme de genul asta ca nu are rost. Nu o sa se intample nimic rau cu solenza ta. Gandeste-te la papucii diesel de pe strada si fa o comparatie. This post has been edited by tatabobu: 31 Aug 2005, 09:42 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ICET |
![]()
Post
#14
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Corect......la munca am 2 papuci cu motorul diesel si sunt alergati.....mama-mama!Au undeva aproape de 100 mii km si nu le-a cazut motorul,chiar daca zici ca se rupe saraca masina cind o pornesti sau o opresti. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Marty |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Aflat de la IPSO:
- diferenta de greutate intre cele doua modele este de 70 de kg. - amortizoarele sunt aceleasi la ambele motorizari. Consideratiuni personale: Solenza diesel trebuie vinduta imediat dupa ce i-a fost facut rodajul. Testele efectuate de specialisti bine documentati si pusi la punct releva faptul ca dupa primii 1500 de km. apar fisuri la nivelul lonjeroanelor. Dupa 3000 de km. fisurile devin crapaturi zdrahonice, observabile cu ochiul liber din alta masina. Aceiasi specialisti au relevat faptul ca unele masini au cite un tacanit la volan. Invariabil, acesta va incepe sa se manifeste plenar imediat cum masina paraseste curtea dealerului! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MAS |
![]()
Post
#16
|
![]() Le Bubulateur Group: Members Posts: 205 Joined: 23 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Confirm cele sustinute de Martinez
Este foart foarte foarte periculos! Handle with care! |
--------------------
scandura
cu rulmenti
noua, din 2000
- B-02/36-MAS B222BIP Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#17
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Adica e defecta piesa aia dintre volan si scaunul soferului?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
b64chr |
![]()
Post
#18
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Dar aerul conditionat cat cantareste? Ma rog, instalatia de AC.
Ca daca e grava problema o schimb cu una fara AC si dau si diferenta. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
ICET |
![]()
Post
#19
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Boala e molipsitoare.......am simtit-o pe pielea mea,dar problema e ca,dupa ce am vindut masina ca sa scap,molima sa raspindit si la ZKR! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
nik1965 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Oare "meserie2006" nu are nimic in comun cu " ........pejo206" ca 2006 si 206 au cam aceleasi cifre,... zic si eu...?
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
Dragos |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Daca tot e topic de greutati...
La Solenza nu dif. de greutate diesel/benzina e buba, ci repartizarea acesteia, dreapta<-> stg. De ex. la mine, cand i-au facut testu' de frana dupa sch. "pompei" (in ghilimele, pt. ca practic e un distribuitor), greutatile erau (a se lua in calcul un sofer de greut. aprox. 85kg. - cel cu testu' - si 5kg incarcare - stingator, trusa etc.): - total: 995kg - fata: 600kg(!), din care stanga (va rog sa va amintiti - cu tot cu sofer): 280kg, si resp. dreapta: 320kg (masina goala e lasata cu ceva peste 1cm. in dreapta, normal!, basca trage dreapta - adaugati asta la eficienta franei pe dreapta, si aveti un tablou... complet) - spate: 395kg, din care stanga: 195kg, si resp. dreapta 200kg (practic egale, avand in ved. toleranta de 5kg) Motivele: servodirectia, AC-ul: toate pe dreapta (cel putin 50kg. vin de aici). Solutie: un sofer cu adev. solid, gen Piedone de Romania (mic si...), sau lipsa permanenta a pasagerului din stg. acestuia ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#22
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aerul conditionat vine cu 23 Kg in plus pe puntea fata.
Servodirectia vine in plus cu 17 Kg. Total 40 Kg pentru puntea fata, mai mult pe partea dreapta a masinii. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:58 |