Bucsa teflon caseta directie, inlocuiere bucsa teflon la caseta de directie
![]() ![]() ![]() |
Bucsa teflon caseta directie, inlocuiere bucsa teflon la caseta de directie
dl_dr25 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|||
mario1980 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Si eu am vrut sa schimb acea bucsa, dar parca era destul de dificil de scos. Nu m-am mai complicat si am umplut doar burduful cu vaselina. Am aproape 120k km si nu trancane.
Dar, s-ar putea sa vrei sa stringi jocul cremalierei, adica sa stringi acel surub cu inbus de 10, daca retin bine. Eu aveam joc destul de mare. Se simtea doar daca tragi FOARTE virtos de roti, stinga-dreapta. Se simte mai bine daca masina este ridicata de fata (Atentie sa fie bine asigurata). Surubul este foarte bine ascuns, undeva mascat de cadrul motor, si pare ca ar avea un fel de mecanism clichet sau ceva, probabil pentru a nu se desface. Senzatia este ca merge pas cu pas. Spor! |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
narcisclement |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 12 ![]() |
intradevar se strange cu imbus de 10, dar pana ajungi acolo e un pic de munca(suspendat masina de fata, slabit cadrul motor, slabit caseta de directie din suruburile ei, scos bucsa, introdus putina vaselina, strans bucsa inapoi cu mare grija-sa nu mai aiba joc dar sa nu blocheze caseta) surubul care regleaza bucsa este cu pas fin si are o siguranta din tabla pe capat care il asigura prin strambarea tablei intr-o degajare laterala in partea dreapta . daca nu este neaparat nevoie(joc mare roata stanga, cu bieleta si cap bara bune) nu recomand operatiunea.
|
--------------------
dacia
logan
laureat gpl 2008
- ot-02-zws
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Eu nici nu am slabit nici un cadru, nimic. Pozitia este intr-adevar crunta, dar am bagat imbusul, asa pe pipaite, si apoi am facut o pirghie cu surubelnita, si dupa ce l-am urnit putin, a mers cu mina pina a facut un "pas" complet. Nu am reusit nici macar sa vad bine unde intra inbusul, dar am presupus ca ala era singurul loc de unde se putea regla.
Si a asa a fost, se pare. Nu a durat mai mult de 15 minute, cu tot cu studierea zonei si a pozitiei. Masina era urcata cu rotile din fata pe 2 dulapi. Dupa cum am precizat, nu prea este loc sa te uiti ce-i acolo, asa ca nu pot baga mina-n foc despre modul cum se asigura surubul. Sincer, nu pare sa fie cum ai descris tu, dar nici nu pot sa te contrazic. Cert este ca la mine aveam joc mare. Acum nu mai cloncane nimic, dar tot se mai simtea ca ar fi trebuit sa-l mai string un pas. This post has been edited by mario1980: 11 Jan 2013, 23:44 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
narcisclement |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 March 12 ![]() |
eu iti recomand sa faci ce am scris mai sus pentru ca acum ai o caseta de directie cu surubul de reglaj al jocului cremalierei neasigurat si nu este deloc recomandat sa circuli asa.
|
--------------------
dacia
logan
laureat gpl 2008
- ot-02-zws
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
K o sa incerc multumesc
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
valioglu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Am senzatia ca vorbiti de doua chestii diferite. Bucsa de teflon e o bucsa de ghidaj situata in partea dreapta a casetei de directie. Ea intra in caseta de directie din dreapta si prin interiorul ei trece axul cremalierei. Din cate stiu nu ai ce regla la ea, doar se schimba (dar nu prea se strica).
Sistemul de reglaj e cu totul altceva. E un deget impingator care este presat de un arc a carui presiune depinde de cat strangi pe dedesubt cu imbusul acela. Reglajul e simplu si nu are siguranta din cate stiu eu. Se strange maxim un sfert de tura si se verifica jocul. Atentie, daca strangeti prea tare nu va mai reveni volanul dupa un viraj. In acest caz mai desfaceti un pic. Nu e inginerie spatiala nu necesita decat un pic de timp si niste teste si la toate masinile e cam la fel (cele cu pinion si cremaliera). Se poate regla si la masinile dotate cu servodirectie si la cele fara. Nu afecteaza siguranta decat daca exagerati foarte tare (strangeti complet si blocati caseta dar nu veti putea merge si veti fi obligat sa o desfaceti sau desfaceti prea mult, dar nu are nici un sens). Cam la toate masinile cu care am mers e putin cam slaba tensiunea din fabrica, merge un pic stransa cremaliera. Ex: Subaru Forester (si bate un pic la masina asta), Vw, Solenza, Logan etc. This post has been edited by valioglu: 14 Jan 2013, 20:16 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:36 |