Ambalare la relanti
![]() ![]() ![]() |
Ambalare la relanti
George.Laurentiu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IL-22-SGL
|
|||
b-73-zdv |
![]()
Post
#2
|
![]() doar eu si solnita mea Group: Members Posts: 124 Joined: 20 December 09 From: capitala ![]() |
ai curatat MPP-ul?
|
--------------------
dacia
solenza confort
2004
- B-666-RAI Apara-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma apar singur
|
|
dannygambino |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 28 January 10 From: Bucuresti ![]() |
am patit eu , aveam mufa de la sonda lambda rupta si in scurt, iar la umezeala facea ca toti dracii... pune-i un tester oricum, scapi de alergatura
|
--------------------
dacia
solenza
2003 confort
|
|
quick |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
asa dintr-o data sau ai umblat pe la mtorasu pas cu pas?
posibil sa traga aer fals pe la corpul clapeta daca se ambaleaza pana intr-o anumita turatie, daca se ambleaza la maxim vezi motorasul pas cu pas...totusi cauta discuti despre "aer fals" si motorasu pas cu pas, problema ta este in zona corpului clapeta....urmarese si carcasa filtrului de aer sa fie prinsa bine in surube sau sa nu fie rupt vreun picior care tine carcasa filtrului de aer. |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
George.Laurentiu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 13 ![]() |
@ zdv nu am curatat MPP-ul...
@quick nu am umblat la nimic pur si simplu deodata a inceput sa se ambaleze in draci ![]() @ danny asta urmeaza in curand...sa stiu o treaba. PS:quick o sa fac cum ai spus si revin cu detalii daca a fost sau nu de acolo. Multumesc frumos pt ajutor. ![]() 20 Jan 2013, 14:41: Era de la carcasa filtrului de aer...nu era bine prinsa si apoi era o garnitura acolo care facea legatura cu carcasa de aer care era cam deteriorat si trebuie sa cumpar una noua. Deci s-a rezolvat. Multumesc tuturor ![]() T/C This post has been edited by George.Laurentiu: 20 Jan 2013, 14:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IL-22-SGL
|
|
gabitzu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi s-a turat aseara in mers in treapta a 3-a. De la 2500 ture a sarit la 2700-2800 pentru o secunda si a revenit :|
Ce-o fi? |
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
para06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
ambreiaju
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
gabitzu' |
![]()
Post
#8
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Ma gandeam eu, insa imi era frica sa recunosc
![]() Are totusi 115.000 de km cu ambreiajul original. |
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
stanciu.allex |
![]() ![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 January 13 From: Rimnicu Sarat, Buzau Romania ![]() |
QUOTE(alex_20 @ 30 Sep 2009, 15:17) Un ambreiaj la 380.000?eu stiiam ca un ambreiaj te duce undeva la 60.000(atat ma tinut si pe mine)... Cred ca daca motorul are o intretinere corespunzatoare te duce fara problme undeva la 200.000 sau poate si mai mult dar si dak masina a fost "ucisa"motorul te poate lasa si la 100.000,deci conteaza foarte mult modul de intretinere... pai depinde ce stil de condus ai solenza mea are 175.000 km si ambreajul nu da semne de uzura si am mers cu ea peste tot (zona de munte cu plecari din panta) si am tras si o remorca pe care puneam constant 1000 - 1800 kg si in legatura cu nr de km la cat rezista masina...sa stii ca depinde extraordinar de mult de propietar si de intretinerea acordata. eu unul am folosit doar ulei ARAL 10W40 si filtre originale renault, iar kitul distributie l.am schimbat intotdeauna la service autorizat DACIA 29 Jan 2013, 20:13: imi cer scz...a ramas bifat quote din alta parte..greseala mea oricum sa stiti ca si solenza mea are probleme cu relantiul. in ce constau aceste probleme? - cand motorul este rece galopeaza, dar daca e sa merg vreo 10-15 km numai face asha. mentionez ca nu este de la motorasul pas cu pas deorece am cumpart unul nou si tot la fel facea...am curat originalul (cel vechi) si tot la fel facea, carcasa filtrului de aer nu este fisurata sau sparta si garnitura aceea dintre blocul cu clapeta de aer si carcasa filtrului de aer este in regula. este posibil sa fie de la catalizator deorece mi s-a spart, nu cunosc din ce cauza. Sunt sigur ca e spart deoarece am gasit bucati din el in toba mica. e posibil sa fie de la acest lucru deoarece sonda lambda nu mai citeste in parametrii de compresie corespunzatori? P.S.: masina este o scala full option din 2003 1.4 MPI (doar benzina) si are cam 175.000 km la bord This post has been edited by stanciu.allex: 29 Jan 2013, 19:13 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 1.4 MPI 75CP benzina - 2003 DACIA = Daca Ai Cap Ia-ti Alta !!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:44 |