DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> solenza diesel, tremura la ralanti la cald

ivan1
post 8 Feb 2013, 14:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 May 10




Buna ziua. Ma adresez forumistilor in urmatoarea problema: Motorul porneste destul de greu si scoate fum alb. Dupa vreo 15-20s de accelerari se stabilizeaza si merge rotund. Dupa ce circul cu ea si acul indicator de temperatura ajunge aproape de temperatura optima, motorul o ia din nou razna dar doar la ralanti, in sensul ca tremura ca si cum ar vrea sa se opreasca dar nu se opreste. In sarcina functioneaza perfect.
Am scos pe rand senzorul de la filtrul motorina, presiune sau temp aer (cred) dar nu s-a intamplat nimic. Am scos fisa de la senzorul de temp apa de la termostat si functioneaza brici doar ca porneste si ventilatorul. Cum bag fisa la loc cum merge prost la ralanti. Am schimbat senzorul dar degeaba.
Nu vreau sa mai merg la reprezentanta ca astia de la Arad (cel putin cei peste care am dat eu) nu stiu decat un singur lucru, pompa de injectie sau calculatorul( am fost de doua ori cu doua probleme diferite si tot asta au spus, intr un final le-am rezolvat cu un vecin, insa de data asta nu am reusit).
Multumesc mult de tot.


--------------------
dacia solenza 2004 - 07vuh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 8 Feb 2013, 14:16
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




aceiasi problema rezolvare alt calculator de injectie , pentru fumul alb cand pornesti s-ar putea sa ai buji defecte, ca sa mai lungesti agonia curata toate mufele cu spray de contact electric o sa ai o ameliorare, un sfat scoate mufa de la egr daca nu este scoasa,sa nu umbli la pompa ca nu are nimic , pompa cand are ceva nu mai misca nimic ,toate aceste probleme sunt de natura electrica sau electronica


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcr_razvy
post 9 Feb 2013, 10:11
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 22 December 10




vezi sa nu ai egr-ul blocat deschis


--------------------
dacia solenza avantaje 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ivan1
post 12 Feb 2013, 13:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 May 10




Multumesc pt sfaturi. Am suplimentat masa la chiuloasa am curatat contacte (ce am putut) si parca merge ceva mai bine dar tot mai face figuri. Cu bujiile intr-adevar am avut doua arse, culmea proaspat schimbate. Le-am schimbat si iar s-au ars. Am verificat releul de bujii si fct. ok. Se pare ca bujiile sunt de kkt. Flenor cica nemtesti. Am luat si distributie flenor cu 270 lei si dupa 5000km s-a rupt cureaua asa ca feriti-va de marca asta.
Toate cele bune.

12 Feb 2013, 13:34:
Cum adica EGR deschis? Mufa de la EGR este scoasa de mult. Cum pot verifica daca asta este problema?
Multumesc!

This post has been edited by ivan1: 12 Feb 2013, 13:34


--------------------
dacia solenza 2004 - 07vuh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcr_razvy
post 12 Feb 2013, 20:37
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 22 December 10




pai egr-ul este o supapa care baga gaze de pe evacuare in filtrul de aer si de obicei se mai aduna ceva calamina si ramane blocata. teoretic ea trebuie sa se dechida numai cand motorul este rece cica sa ajute masina sa nu traga aer rece , parca. Si cand este calda asa am patit si eu ca sa ars bobina aia a ramas deschisa si statea turata si scotea fulm alb. Poti scoate tot ansamblul, scoti mufa de alimentare si ai 3 suruburi de 13, desfaci si bobina aia iese si pe corpul ala ramane o supapa cu un arc si o poti scoate cu o surubeknita in linie, partea asta e mai grea ca se blocheaza.


--------------------
dacia solenza avantaje 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin2288
post 1 Jul 2014, 16:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 October 13
From: Ploiesti




Salutare. Problema este in felul urmator. Motorul in sarcina mergea intrerupt, am scos mufa EGR de aproximativ 1 luna si problema aceasta s-a rezolvat. Acum a aparut alta, la ralanti ,doar la cald(am ceasuri de logan - cand temperatura trece de 2 linii) motorul intrerupe si tremura. turometrul este constant -850rpm fara nici o oscilatie. Daca accelerez un pic sa ajung la 900-950rpm tremuratul dispare. Ma gandesc sa nu fie vreo problema la pompa, injector.EGR posibil blocat deschis? am demontat cele 3 suruburi dar nu am putut sa scot afara partea care intra in motor. Repet, doar la ralanti si la cald.Multumesc.


--------------------
Solenza / Corsa / 1.9D / 1.0-12V / 05 / 99 - PH10LNT / PH14EWS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lilon_77
post 10 Sep 2014, 17:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 10 February 10




Valentine si eu am aceiasi problema cu tremuratul la relantii.problema e ca toamna si iarna cand e frig afara se manifesta foarte des iar vara cand e cald afara mai rar.iar mai nou cand motorul este cald porneste greu insemnand a 3a a4a cheie...am avut si momente cand nu a mai vrut sa porneasca si am ramas fara baterie de atatea incercari.poate stie cineva o rezolvare o sugestie un sfat...va multumesc!


--------------------
dacia solenza 1.9D 2004-confort - metropola 78 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 11 Sep 2014, 08:45
Post #8


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




poti incepe prin a verifica:
-"bujiile incandescente" daca sunt ok
-cutia de preincalzire daca tine suficient timp circuitul de tensiune deschis,mai ales la prima pornire dimineata, si o verifici cu o lampa de control (scoti fisele de la bujiile incandescente,pui un fir in interiorul fisei si unul la masa si cineva sa`ti puna contactul iar lampa trebuie sa se aprinda cateva secunde, apoi le iei la rand, luand si punand contactul pentru fiecare)
-filtrul de motorina schimbat (eventual cureti si rezervorul si bagi o motorina de calitate foarte buna)
-EGR-ul daca ai sau ai avut probleme il anulezi scotand mufa iar daca vrei sa faci o treaba buna il dai jos si tai o cutie de bere,o decupezi , facand o forma (cu tot cu urechile de prindere) rotunda ce va astupa acel locas, apoi pui egr-ul la loc (surburile de prinde ale egr-ului sa treaca prin urechile tablitei) fara a mai baga mufa
-inlocuire filtru aer


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chelsoi2015
post 24 Mar 2015, 11:58
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 March 15




Salutare.
Aceeasi chestie e si la mine, am verificat tot de la filtru, rezervor, mufe. Au fost in regula toate. Merge bine la relanti dupa care da semne de intrerupere. Mentionez ca bujiile verifcate, masa la sasiu la fel. Toate sunt in regula. Ce poate fi de mi se intrerupe. EGR anulat.
Astept un raspuns.


--------------------
Dacia Solenza 1.9d 2004/ confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:57
Forum Renault