DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierde lichid de frana prin spate., Probabil ca pe la repatitor.

Alexio
post 4 Mar 2013, 09:05
Post #1


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Buna dimineata!

Este vorba despre o Dacia 1310, 1998, berlina, frana cu dublu circuit.

Ieri am vazut ca pierduse din lichidul de frana din rezervorul de la pompa. Am completat, m-am uitat astazi pe la rotile din fata, totul ok...

Insa cand am scos masina din parcare, am vazut o pata mica de lichid de frana in partea din spate.
Si dupa cum era pozitionata, pata, se deduce ca era cam de pe la repartitor.

As avea cateva intrebari pentru ca trebuie sa il schimb urgent... si cum nu sunt fan service pentru ca mereu imi provoaca tampenii suplimentare...

Se poate schimba singur? ce chei imi trebuiesc?
Pierd lichid de frana mult atunci cand scot repartitorul?
Stiu ca trebuie sa fac si aerisirea pe spate, insa are si el nevoie de ceva reglaje? daca da, cum se fac si care sunt.
Cam cat costa si ce marca?

Multumesc! Sarut mana!

This post has been edited by Alexio: 4 Mar 2013, 09:07


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 4 Mar 2013, 09:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Se poate schimba usor..daca te pricepi cat de cat. Eu l-am schimbat in prima saptamana cand am luat masina, prima masina..cam aproape un an de atunci. Am gasit doar repartitor de ASAM, vreo 40 ron parca, si inca nu am probleme cu el. Trebuie sa mai iei si racordul de cauciuc (Furtunul ) care face legatura de la repartitor la acel distribuitor fixat pe puntea spate. Si sa cumperi si un litru de lichid de frana, dot3 sau dot4..depinde de care ai , numai sa nu le amesteci. Si eu am tot cu dublu circuit, nu imi mai amintesc exact.dar mi se pare ca repartitorul se prinde in cele doua conducte care vin de la pompa de frana din fata, iar in cealalta parte se infileteaza furtunul de care am zis mai sus ca trebuie sa-l cumperi. Aerisirea se face la fiecare roata, incepand cu cele din spate. Eu am bagat un furtunas pe aerisotor si cand il slabeam si dadeam pedala , lichidul se ducea intr-un borcat, si puteam sa il refolosesc. Ai grija sa nu ramai fara lichid in vas in timp ce aerisesti, ca va trebui sa o iei de la capat.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 4 Mar 2013, 10:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




de preferat sa inspectezi tot sistemul de franare, inclusiv cilindrii de pe spate si cu ocazia asta schimbi ce e defect si tot lichidul de frana.
dot3 se amesteca cu dot 4 si dot 5.1
dot 5 nu se amesteca.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 4 Mar 2013, 10:37
Post #4


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Am totul nou, doar repartitorul era cel de acum 15 ani...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 5 Mar 2013, 10:51
Post #5


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Grija mare la furtunul dintre repartitor si limitator,am gasit 2 modele aparent identice dar la unul filetul care intra in repartitor era mai scurt si nu se strangea furtunul pe repartitor ca sa etanseze. La 3 magazine mi s-a spus ca furtunul e identic cu cele din fata,dar nu-i chiar asa. Preferabil sa-l dai pe cel vechi jos si cu el in mana te duci la magazin impreuna cu surubul care il strange si probezi ca la cel nou surubul sa se infileteze tot pe aceeasi lungime,altfel e posibil sa cobori niste sfinti.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 5 Mar 2013, 15:43
Post #6


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Interesanta asta cu furtunul. Bun de stiut.

Deci daca-mi zice ca e tot ala de pe fata, sa-i spun ca nu e asa...

Mersi!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 15 Apr 2013, 22:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Ai rezolvat cu repartitorul ?
Trebuie sa schimb si eu racordul ata de pe spate intre repartitor si punte si ma interesa ce ai gasit / montat si care sunt dimensiunile ca sa stiu si eu ce sa caut.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 17 Apr 2013, 10:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Eu cand l-am schimbat anul trecut am pus furtun normal de fata si s-a potrivit la fix, nu cred ca exista 2 dimensiuni de furtune.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 18 Apr 2013, 00:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Cine mai fabrica furtune de astea de calitate ?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Apr 2013, 06:06
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(fullhouse @ 17 Apr 2013, 11:08)
Eu cand l-am schimbat anul trecut am pus furtun normal de fata si s-a potrivit la fix, nu cred ca exista 2 dimensiuni de furtune.
*




Te asigur eu ca exista .. doar ca ... probabil nu se mai fabrica ... ( in rezerva mea .. inca am lungimi diferite la furtune ) ..


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Apr 2013, 09:06
Post #11


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(the fast and furious @ 18 Apr 2013, 01:06)
Cine mai fabrica furtune de astea de calitate ?
*


Acum vreo saptamana mi-am schimbat furtunele (fața) cu niste Adriauto (Italia), 21 lei/buc. Par a fi bune, iar pe eticheta scria "fața/spate". Cred ca sertizarea din capat (care imbraca furtunul) trebuie sa fie ceva mai lunga la fața, decat la spate.
Furtunele originale m-au ținut 28 de ani, acum 2 ani le-am schimbat cu niste Autospeed, care acum deja erau coapte (crapate - noroc ca inca nu incepusera sa piarda lichid).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 10:08
Forum Renault