Ford-Toyota, rechemare-auto
![]() ![]() ![]() |
Ford-Toyota, rechemare-auto
donraulo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
|
||
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|||
litza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Iarasi ziaritsii astia de kko. Ei nu sesizeara diferenta intre a retrage si rechema ? I meen ...how stupid can U B?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#3
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Sunt prea blocati in tiparele lor de 2 lei pentru a mai putea gandi...
Uneori e chiar obositor sa citesti presa tocmai din cauza la "detalii" de genul asta. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
Smudo |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Articole din astea mai apar si prin Germania, de ai impresia ca ziaristii nemti si cu cei romani au invatat jurnalistica in aceeasi facultate. Am citit deunazi un articol care suna cam la modul "Lada mai fiabila decit Mercedes". Astia de aici, atunci cind au scris articolul, s-au bazat pe faptul ca ei nu au auzit ca Lada cheme masinile inapoi pentru a schimba diferite piese la care ar putea sa apara probleme pe parcurs, asa cum in mod preventiv o face Daimlerul. La Daimler in primavara anului acesta au fost chemate cam 1,5 milioane de masini pentru a li se schimba citeva piese care ar fi fost probabil sa faca probleme pe parcurs. In schimb, nu cumva Lada are acelasi mod de a-si trata clientii in Rusia la fel cum face Dacia cu clientii din Romania? Cite Loganuri au fost rechemate in Romania pentru a fi indreptate greselile din fabricatie? (vopsea, diferite zgomote si destule defecte postate pe acest forum). Trebuie sa mearga fiecare SA SE CERTE cu dealerul sau cu aia de la service ca sa i se rezolve o problema deja aparuta. Daimlerul schimba piesele inainte ca problema sa apara, doar la unele presupuneri ale lor. E clar ca nu poti compara Daimler cu Dacia, dar amindoua firmele fac si vind masini, si cind aduci o masina noua pe piata, indiferent de pretul ei de vinzare, ca producator iti asumi si niste raspunderi fata de ce ai produs. Concluzia: daca faci cadavre de masini, dar le vinzi ieftin si iti bati joc de clienti, nu chemi masinile cind apar probleme, inseamna ca masina e fiabila. Daca ai un nume si o istorie pe piata auto, produci intr-adevar masini si nu tentative de masini, ai grija de clienti, chemi masinile si le repari pe banii tai si iti mai ceri si scuze la clienti, deci intr-un cuvint te porti impecabil cu clientul, atunci inseamna (in viziunea unora) ca ai produs masini de rahat.
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 21:25 |