bieleta directie, intrebare
![]() ![]() ![]() |
bieleta directie, intrebare
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cand mai ai 1-2 saptamani pana la ITP atunci ar fi bine sa,,repari,,ceva pe la masina,dar asta nu inseamna ca daca ai de facut ITP peste 2 ani nu vei mai face nimic la masina
ramane la alegerea ta daca vrei so schimbi sau mai mergi cu masina asa,dar ca daca se mareste jocu la bieleta de directie apar zgomote la trecerea peste denivelari/gropi,si vei simtii cum masina devine instabila la viraje luate mai in forta sau va trebui sa misti usor volanu stanga/dreapta pentru a tine masina pe traiectorie dreapta,astea sunt cazuri cand bieletele sunt foarte distruse cu jos mare |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sa-ti poti da seama cat de uzata e, nu cu mana tragi de ea, ca nu se simte bine, ci cu roata pusa, faci jocul rotii, in plan orizontal, adica asa cum se vireaza, si daca la mana se simte lovituri, vezi de unde sunt. Poate fi de la pivot, de la bucsi bascula bieleta sau tachet caseta (pe stanga), ori bucsa de cremaliera (pe dreapta). Daca e la bieleta, cineva face jocul si tu, pui mana pe ambele ansamble (la cap de bara, pe capatul portfuzetei, unde intra conul filetat al rotulei si portul rotulei), si vezi daca se simte miscare diferita. La cap-cremaliera, la fel pui o singura mana pe ambele parti (capatul bieletei cu nuca, si capatul cremalierei). Daca e abia sesizabil, nu e cazul sa le schimbi, cum spune Niku, influienta nu e sezizabila decat daca incepe sa simti cu mana goala (fara ajutorul rotii), jocul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Initial asa am inceput diagnosticarea, cu roata montata. Am avut joc de la rulmenti, si pivotul inferior era terminat. Doar cand am demontat portfuzeta am constatat ca axul bieletei nu sta in pozitie orizontala cum ar fi normal, ci se misca liber foarte usor. Joc la busca de teflon nu e, nu misca nimic in caseta. Momentan o las asa, cand se va uza si capatul de bara schimb tot ansamblul, mersi de informatii.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Sa nu mai deschid alt topic, pun si eu o intrebare legata de titlul topicului.
Ce metode cunoasteti ca sa schimbati burduful de cuaciuc de la caseta de directie (tip nou). |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Desfaci bieleta din caseta si-l schimbi, altfel nu cred ca ai cum, fara sa-l rupi.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
fullhouse total gresit
![]() ca sa dai bieleta jos de pe caseta trebuie sa scoti burdufu, ![]() ![]() deci pentru inlocuirea burdufului se desface capu de bara |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Ieri am observat ca am si eu burduful crapat. Bieleta este de tip vechi. Evident, va trebui sa desfac capul de bara. Intrebarea este urmatoarea: Trebuie sa merg apoi la service pentru reglatul unghiurilor? Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu, daca o desfaci din surubul care o prinde de capul de cremaliera (nu te apuci sa desurubezi capul de cremaliera !). Ai grija insa cand restangi surubul din capul cremalierei (pe bucsa), sa ai puntea fata comprimata (in pozitie de mers, adica masina pe roti; altfel, cauciucul din bucsa se va rupe).
This post has been edited by B17XGG: 14 Oct 2013, 16:09 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
Dar ce se intampla daca acel burduf este rupt in ce fel poate influenta bieleta?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Demontezi bieleta, fara a schimba pozitia contrapiulitei, care ramane ca semn pentru refiletare. Asa nu va trebui sa refaci convergenta, desi nu cred ca mai e corecta,daca nu s-a umblat de mult timp, la ea. Dupa ce inlocuiesti burduful, pui bieleta la loc si o filetezi cu grija, sa nu se schimbe pozitia piulitei mari , si cand ajungi langa ea, rane de strans la fel cum a fost (cu cheie de 36-41). Deci la slabire, nu dai mai mult decat e necesara deblocarea desfiletarii, iar la restrangere, acelasi lucru, de blocare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
1310FE |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 10 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai deschid alt topic si intreb aici. Pentru masina mea, an '97, ce tip de bieleta se potriveste? Tip nou sau vechi? Eu banuiesc ca este tip nou,dar vreau sa ma asigur.
This post has been edited by 1310FE: 1 Nov 2013, 09:33 |
--------------------
Dacia
1310
FE 1997
|
|
adyytzu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 23 May 10 From: Craiova ![]() |
Tip nou
|
--------------------
Dacia / Opel;
1310 / Vectra;
1998 L / 1998 B;
- LZD / ULV
|
|
1310FE |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 10 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310
FE 1997
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
si tip nou si tip vechi. pe a mea din 96 am avut ambele tipuri, azi le am schimbat si am pus tipul nou
ai grija de care cumperi, sanse mari ca la anul sa ai joc la ele si sa le schimbi iar, in plus, vezi bucsa din caseta daca mai e buna spor! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
rosebowl |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 13 From: Brasov ![]() |
Salut, pentru o dacie 1310 din 1988 ce bieleta de directie imi trebuie model vechi sau nou? si care ar fi diferenta intre cele doua modele?
|
--------------------
dacia
1310
1988
|
|
maru |
![]()
Post
#17
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
rosebowl pentru acel model de dacie cred ca ai bieleta dintr`o bucata (parca se desface cu cheia de 32-34) dar iti poti monta si modelul nou (cel din doua bucati pipa+bieleta) cu conditia sa fie pe ambele parti acelasi model dupa care trebuie sa`i faci geometria
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Pun si eu o intrebare poate tampita dar asta e. Cum se asigura pe capatul axului cremalierei acel tip de bieleta din poza?
Mi-am cumparat un set de bielete in ambalaj de origine si arata exact ca si aia din poza. Ultima oara cand le-am schimbat stiu ca partea dinspre caseta avea o zona mai subtiata unde se putea indoi acea siguranta. Astea habar n-am cum sa le asigur contra desfiletarii, ma poate lumina cineva? bieleta.jpg ( Size: 54.15k ) Number of downloads: 187 This post has been edited by fullhouse: 23 Feb 2015, 19:38 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
M-am interesat la un service, cica e suficient putin locktite si strans bine, sper sa nu am probleme.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
nu am mai auzit de astfel de inventii, sa dai cu locktite....
am avut pe masina ambele tipuri, acum am tipul vechi, ambele montate in service, dar nu au dat cu nici un fel de solutii de genul spus de tine mai intereseaza te |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:48 |