Stropeste ceva lichid pe toba
![]() ![]() ![]() |
Stropeste ceva lichid pe toba
fanel28 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|||
marius1978 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Poate fi si condens poate sa ai si garnitura de chiuloasa ciupita si sa-ti dea lichidul de racire pe toba. Mergi mai mult cu ea si urmareste nivelul lichidului din vasul de expansiune.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
fanel28 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 13 ![]() |
Nu cred sa fie garnitura de chiulasa , stropi acestia au aparut azi dimineata dupa ce am schimbat pompa de benzina si filtrul de aer , numai daca nu cumva azi dimineata s-a fi ciupit . In cazul in care nu e de la garnitura de chiulasa ce ar mai putea fi ? Condens nu cred ca e ca e foarte cald afara. Am schimbat pompa de benzina cu motorul cald abia venit de la drum .
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
libarca |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
N-are nici o legatura schimbatul pompei de benzina sau filtrului cu stropii de pe evacuare, nu se leaga in nici un fel! Daca apa aia era din lichidul de racire, aparuta asa din senin, cu asa probleme la garnitura era practic imposibil sa-ti mai mearga in parametri normali cum zici ca merge. Eu zic ca apa era si inainte dar doar acum ai observat-o, tu fiind de obicei la volan, orice toba are apa in ea, iar la o accelerare mai energica se creaza turbulente si-ti arunca si ceva apa afara, care ulterior se face la loc! Zic sa nu-ti mai faci atatea grji daca e totul in regula pe sub capota! Ca sa te linistesti, dai toba jos si vezi ce curge din ea!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
fanel28 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 13 ![]() |
Cred ca ai dreptate , azi am facut ceva km si motorul merge perfect am verificat uleiul si lichidul de racire inaninte sa pornesc la drum , iar cand am venit inapoi nivelele erau perfecte. Sunt mai linistit acum
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
lars_andrew |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 June 14 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare...
la fel, scuipa ceva lichid pe la toba, la relanti scuipa binisor, adica se vad stropi de ce naiba a fi... si in acelasi timp motorul merge de parca da sa se inece, sau chiar da rateuri (nu sunt un expert in domeniu, incep si eu sa invat pentru ca am dacia asta de 3 ani si pana acum nu mi-a facut prea multe probleme), nu cred ca e de la aprindere pentru ca am verificat bobina, fisele, capacul de la delcou, platina, bujii... sunt bune toate... ajutati-ma sa identific problema, va rog... |
--------------------
Dacia
1310 Break
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.218 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Condens; vezi daca mai ies stropi si dupa ce se incalzeste motorul (~15-20 min).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
lars_andrew |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 June 14 ![]() |
Pai, am observat problema asta cand motorul era cald. Am mers cu ea vreo 50 km si cand am ajuns la destinatie am vazut ca stropeste...
M-am gandit la condens dar totusi mi se pare ca stropeste cam mult si ma mai si enerveaza ca porneste greu dimineata si cum am spus mai sus, da sa se inece... ca si cum ar da rateuri... va intreb pe voi aici pentru ca nu vreau sa fiu pacalit la mecanic...am patit-o si cum spune vorba aia "tot patitul e priceput"... sa fie oare garnitura de chiuloasa? ca nici macar nu reusesc sa identific ce anume scuipa, apa, ulei, benzina...habar n-am... |
--------------------
Dacia
1310 Break
1998
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la mine exista o gaura de 5mm in finala la toate masinile ce le am (eu le-am dat-o)....sa vezi ce curge dimineata
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
lars_andrew |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 June 14 ![]() |
problema cu stropitul...are vreo legatura cu faptul ca merge motorul ciudat? asa cum am explicat mai sus?
This post has been edited by lars_andrew: 23 Mar 2016, 11:47 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1998
|
|
sk100it |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(lars_andrew @ 23 Mar 2016, 07:58) Pai, am observat problema asta cand motorul era cald. Am mers cu ea vreo 50 km si cand am ajuns la destinatie am vazut ca stropeste... M-am gandit la condens dar totusi mi se pare ca stropeste cam mult si ma mai si enerveaza ca porneste greu dimineata si cum am spus mai sus, da sa se inece... ca si cum ar da rateuri... va intreb pe voi aici pentru ca nu vreau sa fiu pacalit la mecanic...am patit-o si cum spune vorba aia "tot patitul e priceput"... sa fie oare garnitura de chiuloasa? ca nici macar nu reusesc sa identific ce anume scuipa, apa, ulei, benzina...habar n-am... Daca bolboroseste apa in vasul de expansiune,ori chiulasa e fisurata,ori garnitura. daca si morotul merge prost si scade lichidul de racire,atunci inseamna ca pistonul in faza de admisie,cand face depresiune,trage si lichid de racire din instalatie,datorita fisurii enumerate mai sus,iar atunci se ajunge la acest verdict. ori apa,ori benzina,daca nivelul in carb este foarte mare,ulei,ca picaturi,se intampla,dar mai rar si atunci,datorita uzurii exagerate a motorului,cand mai da si autoaprinderi,samd |
--------------------
dacia
1300
1980
- B25PBU/B17DMF/B07JCF
|
|
lars_andrew |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 June 14 ![]() |
Multumesc... am sa verific
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:23 |