DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune maxima la ulei cu motorul cald, Ulei Prista M40S2

fanel28
post 17 May 2013, 17:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 March 13




Am efectuat un schimb de ulei + filtru si am folosit ulei Prista M40S2 si filtru Breckner , inainte de schimb aveam presiune 6 la rece si dupa ce se incalzea motorul aveam 4 in mers si 2 si ceva la relanti. Acum dupa ce am schimbat uleiul si filtrul am pornit motorul si aveam presiune 6 cum era si normal cu motorul rece , dar dupa vreo 25 de minute timp in care am lasat motorul pornit la relanti presiunea este tot maxima adica 6 . Apa a urcat la 80 de grade in circa 5 minute iar restul de 20 de minute am avut presiune maxima la relanti chiar daca apa avea de mult 80 de grade.
Daca la relanti cu motorul cald are presiune maxima atunci la drum si turat oare nu pusca ceva in motor , mi-e si frica sa ies cu ea pe strada. Va rog sa imi spuneti daca este normal sa fie presiunea maxima chiar si dupa o juma de ora si daca se poate intampla ceva daca circul asa cu ea .
Va multumesc.

This post has been edited by fanel28: 17 May 2013, 17:18


--------------------
Dacia 1310 TX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 17 May 2013, 18:22
Post #2


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




smile.gif) daca sonda n-a luat-o razna inseamana ca ai un ulei foarte bun. Poti sa circuli linistit cu ea,nu-ti pusca nimica,presiunea uleiului in rampa e "viata" motorului. Acuma uleiul e nou,sunt curios daca va pastra vascozitatea la cald si dupa ce isi face putin "rodaj"... Cat e litrul,de curiozitate? 04.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanel28
post 17 May 2013, 18:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 March 13




Ms pentru raspuns , m-ai linistit smile.gif . Uleiul a costat 36 lei bidon de 3L , nu am avut bani sa iau ceva mai scump sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 17 May 2013, 22:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Tare !! Inseamna ca uleiul monograde "bate la fund" pe cel multigrade. Tot este lumea asta cu posteriorul in sus ... Este oricum o tema buna de cercetare ca sa nu mai dam bani grei pe "sintetice"! Sa nu uiti sa ne informezi !


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 18 May 2013, 09:16
Post #5


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




ia da cu wd 40 pe contactele de la sonda sau niste degresant


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanel28
post 23 May 2013, 19:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 March 13




Nu am de ce da cu ulei pe sonda , ea functioneaza perfect. Acum dupa 300km imi sta presiunea la 6 in mers si la relanti la 5.
In schimb nu recomand filtru de ulei Breckner dupa o zi l-am dat jos fiindca mi se stingea becul de ulei dupa 4-5 secunde. Cu filtru Mann se sting instantaneu.


--------------------
Dacia 1310 TX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:42
Forum Renault