Buton intrerupere generala curent.
![]() ![]() ![]() |
Buton intrerupere generala curent.
master1ro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 26 October 11 From: Dambovita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995 Break
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
gindeste-te la ceva care sa reziste la 100-150A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
M-am gandit de multe ori la aceasta idee. Daca in locul unui releu de 160A nu se pot pune 4 de 40A?
Ar merge? Intreb si eu... |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
val2011 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Uite un releu de 100a dar cam scump: http://www.adelaida.ro/releu-auto-12vdc-v2...-c133-100a.html
This post has been edited by val2011: 7 Jun 2013, 21:39 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
freddybb |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
eu consider ca se poate pune un intreruptor pana in 40 de A pt ca acesta nu v-a functiona in sarcina niciodata, nu v-a apare un arc electric intre contacte sau pur si simplu un surub cu un contact ascuns
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Da' de ce vrei sa tai tot curentul masinii? Daca vrei sa il folosesti ca un sistem anti-furt poti sa tai doar curentul bobinei de inducite. Cred ca pentru asta e de ajuns un releu de 40-50A.
In felul asta chiar ca nu o mai fura nimeni ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
master1ro |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 26 October 11 From: Dambovita ![]() |
Idea este ca eu folosesc masina foarte rar, si cand doresc sa o pornesc deabia invarte electromotorul. Posibil sa am vreun consumator ascuns pe masina, cu papucul de la general desfacut nu se manifesta astfel.
bygy007, De 100-150A consider ca este prea mult, alternatorul debiteaza 50A, bateria este de 55A, nu cred ca ajung la acest consum de curent nici daca am toti consumatorii porniti pe masina. DJ-55-AMC, nici ideea ta nu este prea rea. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995 Break
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Curentul o sa sara mult peste 55A cand o sa o pornesti, electromotorul consuma EXTREM de mult curent. O sa iti preajeasca si releul ala de 150A in momentul cand ii dai cheie.
Eventual daca vrei neaparat sa pui releu pui pe firul general care vine in habitaclu de la alternator. Daca nu ma insel e firul rosu ce vine la blocul de lumini. E unu' gros, il vezi. Sfatul meu e sa rezolvi problema consumatorului ascuns, e cel mai bine asa. Iei un multimetru, il pui la bornele bateriei si incepi si scoti pe rand cate o siguranta din tablou. In felul asta vezi unde e buba. Spor la treaba! This post has been edited by DJ-55-AMC: 8 Jun 2013, 15:16 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
val2011 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(DJ-55-AMC @ 8 Jun 2013, 15:12) Curentul o sa sara mult peste 55A cand o sa o pornesti, electromotorul consuma EXTREM de mult curent. O sa iti preajeasca si releul ala de 150A in momentul cand ii dai cheie. Eventual daca vrei neaparat sa pui releu pui pe firul general care vine in habitaclu de la alternator. Daca nu ma insel e firul rosu ce vine la blocul de lumini. E unu' gros, il vezi. Sfatul meu e sa rezolvi problema consumatorului ascuns, e cel mai bine asa. Iei un multimetru, il pui la bornele bateriei si incepi si scoti pe rand cate o siguranta din tablou. In felul asta vezi unde e buba. Spor la treaba! Pai el nu vrea sa taie si curentul de la electromotor doar pe cel de la papuc de la baterie... ![]() |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
N E S |
![]()
Post
#10
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Cauta un contactor cu cheie, se gaseste pe ARO, sau cel putin asa m-a mintit pe mine un mosulica. Asa nu stai sa te gandesti la relee, si e si antifurt in acelasi timp, ca ai cheia la tine. Spor!
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
barbus |
![]()
Post
#12
|
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
Nu sant in masura sa dau sfaturi ...dar astea nu-s bune?
http://www.bestautovest.ro/contact-general-1.html sau http://www.bestautovest.ro/contact-chei-raba.html La pretul asta cred ca se poate incerca. |
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
Ford Focus 2 ,2011
- MM 11 EPV
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Ala de 300A (daca suporta cu adevar 300A) e mai mult decat suficient pentru ce ii trebuie lui.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
master1ro |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 26 October 11 From: Dambovita ![]() |
barbus, este exact ce cautam. Multumesc foarte mult tuturor pentru ajutor!
|
--------------------
Dacia
1310
1995 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:20 |