DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizie Solenza, Probleme dupa revizie

georgian2all
post 18 Jun 2013, 14:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 May 08
From: Braila




Buna ziua.
Supun atentie dumneavoastra situatia mea, poate gasesc o solutionare.
Ieri, 17.06.2013, am decis ca este cazul sa-i fac o revizie Solenzei mele deoarece de ceva vreme tot avea ceva zgomote pe perioada rularii.
Am fost la un service auto din sectorul 3, zona Diham - in spate la Mol.
Deoarece ca nu este cazul sa ma recomand ca mare cunoscator de mecanica auto si sa solicit doar anumite remedieri , am solicitat sa punem masina pe tester si pe un banc de probe si sa remediem toate problemele constatate.
In urma expertizarii tehnice echipa de la acest service a decis ca trebuiesc inlocuite o sumedenie de bucse pe fata si pivotii, celelalte repere analizate la test, spunandu-mi-se ca sunt in conditii optime ( planetare - cu toate ca se simtea o oarece vibratie mi s-a zis ca nu este necesara inlocuirea lor cu toate ca eu imi aratasem anterior intentia de a schimba tot ceea ce nu se incadra in normele normale de functionare, sistem de franare, amortizoare etc.).
Am purces la inlocuirea bucselor si a pivotilor si foarte incantat ma indreptam cu autovehiculul spre casa, cand dupa circa 500 metri parcursi am constatat o bataie puternica in podeaua autoturismului, conform informatiilor dmecanice detinute de mine era clar planetare.
Am mai rulat aproximativ 1 km dupa care m-am intors la service.
Cei de la receptie au fost foarte iritati si refractari al momentul la care m-au vazut ca revin cu o problema. Au inceput sa-mi explice ca tocmai s-a schimbat tura (era ora 14, cu aproximatie ) si ca nu ma mai pot ajuta trebuind sa revin a doua zi (18.06.2013).
Deoarece am insistat ca vreau sa mi se faca constatarea faptului ca am plecat din service cu un zgomot nou de o calitate superioara (mult mai intens ca cele pt care venisem), a facut un drive test alaturi de mine un mecanic care a concluzionat ca este defecata planetara stanga (tocmai ce mai pe la pranz ei zisesera ca nu este cazul sa o schimbam) dar din pacate nu o au pe stoc si abia in 3 zile o pot aduce.
Le-am explicat ca este stringent sa am pana seara masina functionala deoarece a doua zi trebuia sa plec din localitate dar nimic, erau impasibili .
Vazand ca nu vreau sa parasesc service-ul sub nici o forma l-au informat pe diectorul general care, fiind foarte amabil si de o serviabilitate deosebita mi-a facut rost de planetara de la un alt service din reteaua Dacia .
Pana in seara ama vut schimbate bucsele de dimineata si pivotii plus planetara ce au constatat intr-un final ca trebuie schimbata.
Eram pe punctul sa uit incidentul prin prisma serviabilitatii si amabilitatii domnului director insa azi de dimineata "minune":
1. pe tot drumul de acasa catre serviciu, la momentul la care viram cat de putin de volan dreapta, se auzea un pronuntat sunet de metal, un scartait puternic.
2. la momentul la care am oprit autoturismul (dupa fix 11 km rulati) pentru a vedea ce ar putea genera acel sunet, am constatat ca jeanta rotii stanga- fata frige foarte tare, resimtindu-se temperatura mare de la circa 10-15 cm distanta.
Banuiesc ca in urma interventiei de ieri a fost cumva afectat sistemul de franare si a ramas blocat de se incinge asa tare jeanta stanga.

Maine de dimineata ma duc in service pentru a solutiona si acest incovenient dar din pacate am pierdut o zi, o zi care nu mi-o platesc nici cum mecanicii aceia. biggrin.gif

Intrebarea mea este daca doar blocare sistemului de franare ar putea genera situatia cu janta incinsa la extrem sau si altceva din reperele schimbate in interventia service?

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile dumneavoastra.


--------------------
Solenza solenza 2003/Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 18 Jun 2013, 15:06
Post #2


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Freaca placuta pe disc, adica e blocat pistonasul ala, si in mers roata se incinge.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgian2all
post 18 Jun 2013, 15:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 May 08
From: Braila




Acest lucru se putea sesiza inca din service insa nu a fost mentionata o problema pe latura aceasta.
Planetara a trebuit sa constat eu cumva ca este defecta. Au luat banii pe testul acela degeaba.


This post has been edited by georgian2all: 18 Jun 2013, 15:27


--------------------
Solenza solenza 2003/Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 18 Jun 2013, 16:10
Post #4


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




E clar ca au lucrat in bataie de joc. De curiozitate, cat ai platit pentru fiecare in parte?


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgian2all
post 18 Jun 2013, 16:24
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 May 08
From: Braila




QUOTE(MyKe89 @ 18 Jun 2013, 17:10)
E clar ca au lucrat in bataie de joc. De curiozitate, cat ai platit pentru fiecare in parte?
*



Si cu plata a fost o poveste complicata. In aceasta perioada este o promotie in reteaua Dacia ce ofera un discount de 30% din pretul pieselor de origine si a manoperei pentru autoturismele mai vechi de 4 ani. Am aflat despre ea abia in service prin intermediul posterelor iar la momentul la care am cerut detalii mi s-a zis ca beneficiaza doar gama Logan de ea. Ulterior achitarii contravalorii reparatiei am accesat regulamentul de pe site-ul dacia.ro si in baza acestuia am facut o sesizare si mi s-a aplicat si mie acea reducere. In concluzie nici in materie de oferit informatii nu au fost deschisi.

Revin la subiect:

Varianta 1 de facturare

Partea de bucse+pivoti+ manopera = 564 lei (fara discount de 30%)

Varianta 2 de facturare
Partea de bucse+pivoti+ planetara stanga + manopera = 808 lei (cu reducere de 30%)

This post has been edited by georgian2all: 18 Jun 2013, 16:28


--------------------
Solenza solenza 2003/Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 18 Jun 2013, 21:54
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




scuze dar ce masina ai ROLLS , FOARTE SCUMP si treaba prost facuta


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 18 Jun 2013, 22:24
Post #7


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




QUOTE(georgian2all @ 18 Jun 2013, 15:46)
celelalte repere analizate la test, spunandu-mi-se ca sunt in  conditii optime ( planetare - cu toate ca se simtea o oarece vibratie mi s-a zis ca nu este necesara inlocuirea lor cu toate ca eu imi aratasem anterior intentia de a schimba tot ceea ce nu se incadra in normele normale de functionare, sistem de franare, amortizoare etc.).
*


Pentru verificarea planetarelor,amortizoarelor,pivotilor nu e necesar sa pui masina pe tester...
Incalzirea jantei poate veni de la sistemul de franare,piston blocat,placutele de frana fiind uzate rau sau de la rulment defect,in cazul asta e si un zgomot metalic in roata.
In orice caz,mecanicii aia sunt aerieni rau...banii conteaza.


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Jun 2013, 22:34
Post #8


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




@marius c@inseamna ca nu ai vazut preturi la masinile,,mai rasarite,,unde doar placutele de frana costa 800 lei fara manopera,asa ca toata bucsile pivoti+planetara 800 cu manopera este destul de bine
@georgian2all@la tine sa tratat superficial comanda de lucru,masina cand intra in atelier cu,,verificare toatala,,se incepe cu bara din fata si se termina cu bara din spate,se verifica tot,cel putin unde lucrez eu asa se procedeaza si avem destui clienti chiar si din tara,dar mai tine si de priceperea mecanicului si de cat chef de munca are,dute peste ei si nu-i lasa ca te poate lua cu,,vezi domne ca a trecut ceva timp de la reparatie si sa stricat altceva,,,cere sa stai langa masina cit timp se lucreaza la ia,trebuie sa te lase,daca zice ca nu este voie ca au sala de asteptare,dale in cap cu protectia consumatorului si ca vrei sa vezi daca se pun piesele noi pe masina si se strang suruburile la cota prevazuta in manualul de reparatii,cu cheia dinamometrica

This post has been edited by nikuniku: 18 Jun 2013, 22:35


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgian2all
post 19 Jun 2013, 04:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 May 08
From: Braila




La ora 7:00 urmeaza sa inceapa prgramul celor de la service si voi fi acolo din primul minut.
Ma uimeste faptul ca s-au comportat de parca nu ar fi avut nevoie de bani.
Solicit o analizare generala a autoturismului si remediere defectiunilor constatate iar ei constata in prima faza doar bucse, pivoti si teava de esapament mediana (nu o aveau pe stoc dar nu era vitala sigurantei in trafic). Se constata necesitatea inlocuirii planetarei abia dupa ce plec din service si revin, reclamand un zgoot specific uzurii planetarei.
Ramane de vazut ceea ce se intampla azi de dimineata.


--------------------
Solenza solenza 2003/Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 20 Jun 2013, 09:57
Post #10


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu zic ca planetara nu pre face scandal decat la viraje puternice.
Asa ca e foarte posbil ca planetara sa nu fi fost cauza problemei . Evident ca daca roata e infranata, atunci si planetara "trage greu" de roata, de unde apar simptome ciudate.
Ma mai gandesc si la caseta de directie.

A zis cineva de mai sus si de rulment - pare plauzibil. Dar asta cu rulmentul... nu se strica singur rulmentul de la o zi la alta. Oricum ceva e suspect in toata povestea asta. Imi aduc aminte, in urma cu mai mult de 10 ani, tot asa, dupa ce m-am dus la service.... au incept sa cada toate de pe o DACIA berlina. Sigur si-a bagat careva coada.

Multa bafta !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Jun 2013, 10:04
Post #11


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O planetara destul de uzata scoate si pe drum drept, din cauza micilor denivelari, un cloncanit usor, abia audibil, in afara de zgomotul mai puternic din viraje. Dar nu incepe sa faca chestiile astea asa, de pe o zi pe alta. O poveste cu rulmentul am patit eu, scotea un zgimot metalic puternic, ca si cum ceva lovea tare o componenta metalica. A aparut rapid si s-a agravat si mai rapid. Dar a fost, probabil, un rulment defect fiindca s-a manifestat doar dupa vreo 200 de km de la schimbare. Sau o fi fost montat prost, dracul stie.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 21 Jun 2013, 21:08
Post #12


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




In primul rand, foarte scumpa reparatia,in la doilea, lipsa de seriozitate a service-ului,in al trei-lea, lipsa de profesionalism...

Daca planetara ta nu batea rau inainte de a se lucra la masina ,e posibil ca sa ti-o fi scos din greseala si nemaifiind bagata cum trebuie sa se fi uzat mai rau.Am o cunostinta cu un Passat care a pati cam acelasi lucru.A mers la mecanic sa ii schimbe capul de planetara si acel nu l-a bagat cum trebuie si dupa ce a plecat a inceput sa bata ca apoi la un viraj mai strans a iesit afara,rezultatul,a trebuit sa cumpere alta ...
Referitor la frane,cel mai probabil pistonasul nu lucreaza cum trebuie...

Cheama OPC-ul...

This post has been edited by romanvs: 21 Jun 2013, 21:10


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 22 Jun 2013, 09:55
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Problema e asa cum a mentionata colegul: defecata. icon_mrgreen.gif Maimutele si-au batut joc de el vazand ca e mai habarnist si dupa solicitarea lui de se verfica si repara totul l-au incadrat la categoria " fraier cu bani" mad.gif Din pacate tendinta e ca peste tot serviciile sa fie de mantuiala si total lipsite de profesionalism . Constat si pe proprie " conserva ca delasarea si jecmaneala sunt cuvintele de ordine. Mecanici la care mergeam cu incredere in urma cu ceva timp, n-au chef de lucru stau cu palma-ntinsa , evita manevre laborioase.Seamana al drec de bine cu anii `80.
PS . spre comparatie. L-am ajutat pe buana sa-si duca gipanele le service in A ( aici ii luau sute de euro si nu aveau habr de reparatii). Acolo totul se desfasoara dupa programare si repede , bine si ieftin.Intotdeauna au verificat masinile la modul general nu strict pe defect mentionat de client. Cat despre ciubuc. wacko.gif Amicul meu a intrebat daca e bai ca le-a dat mecanicolor 20 de euro dupe ce au schimbat cutia de viteze si au reparat directia. Noi ne-am crizat si i-am spus sa le dea cate 100 ca se supara mecanicii si mai e nevoie de ei. Raspunsul : aia au fost ultramultumiti cu 20 de euro pen-ca de obicei nimeni nu da nimic; se plateste factura nu?!

This post has been edited by bion: 22 Jun 2013, 10:04


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 22 Jun 2013, 19:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Daca asa se face o revizie , imi pare bine ca nu am facut nici una intr-un service din asta . Cand voi face astfel de revizii cu siguranta imi voi pune si un pistol la subtioara doar de impresie cand imi vor spune aberatiile astea .
Sincer nu inteleg de ce nu luati cu voi prieteni / rude cand va luati masina din service si de ce nu mergeti la service-uri recomandate sau persoane recomandate . Sunteti pacaliti pe fata si merita impuscati . E mai rau decat v-ar fi furat portofelul pe strada .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 22 Jun 2013, 22:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Haide-ti sa nu "luam foc" chiar asa de tare si sa ne punem in locul unuia dintre mecanici. Acum depinde si de colegul nostru ce a cerut sa i se faca masinii. O planetara defecta se constata in urma unei probe de drum, la fel si un rulment. Daca la mine vine o masina pe rampa si scrie pe comanda "constatare generala rampa" verific masina din fata pana in spate, dar nu pot sa-mi dau seama daca planetara are joc sau daca uruie rulmentul, decat daca sunt foarte uzate. Daca pe fisa, clientul doreste "const. gen. rampa" + zgomot la rulare, atunci se verifica masina altfel: se verifica pe rampa toata masina si apoi se pleaca cu ea intr-o proba de drum si abia atunci se constata toate defectiunile. Sau clientul sta langa mine si isi aduce aminte ca are si anumite zgomote, iar atunci pun accent si pe alte zone ale masinii decat frecvent. Cel putin asa se procedeaza intr-o reprezentanta Toyota. Exista si posibilitatea ca acolo sa lucreze si un mecanic mai tanar care abia acum invata si nu si-a dat seama cum se verifica o masina.Vinovati sunt sefii lui, in special ala de la recetie care imi punea viata in pericol, sa merg o zi intreaga cu masina, pana veneau ceilalti din tura sau si mai rau pana venea din concediu. tongue.gif (ca poate se imbolnavea vreoo saptamana). Asa sunt romanii sa scape de probleme arunca pe altii. Cel mai bine intra in atelier si discuta direct cu mecanicul. Acum sunt obligati sa lase clientul in atelier! Scuze pentru roman.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 22 Jun 2013, 23:14
Post #16


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




colegu si eu tot cu fiare crosetez dar ce a patit georgian eu las bate pe ala care ne face meseria de c,,,,,,,t,din cauza unora ca el ne baga clientii intr-o oala si ne injura ca la usa cortului
si noi avem<incepatori>dar nu este lasat sa lucreze singur la masina,el <da din maini> sub supravegherea unui mecanic,unde nu stie i se arata,o data ,de 2 ori a-3-a oara i se arata usa

This post has been edited by nikuniku: 22 Jun 2013, 23:20


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgian2all
post 23 Jun 2013, 08:11
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 May 08
From: Braila




Buna dimineata.
Revin cu continuarea "povestii".
Pe data de 19.06.2013 m-am prezentat la 07:05 la usa service-ului (click pentru detalii suplimentare). Am zis sa fie 07:05 si nu 07:00, asa cum zic ei ca incep programul, pentru a avea certitudinea ca romanul este apt de munca si ca a avut 5 minute sa se adapteze socului unei noi zile la serviciu.
Ajuns acolo am fost intampinat de maistrul de la receptie atovehicule ( maistru care s-a deconspirat singurel ca el era cel care mi-a dat cu flit in ziua anterioara la telefon ). Cat am stat un pic la vorba cu dumnealui in ceea ce privea problema mea, a aparut si domn director (venise la ora aceea pentru a rezolva situatia mea) si a pus autoturismul inca o data pe tester.
I se face testul si mi se zice de catre mecanicul ce l-a interpretat ca nu exista nici un fel de problema la sistemul de franare si ca datele furnizate de sistem se incadreaza in cotele normale (detin copia acelor date deoarece am solicitat sa-mi fie printate si inmanate), insa avand in vedere ca macar diecrtorul nu m-a luat de idiot s-a decis demontarea rotilor si analizarea vizuala a sistemului de franare (se demontase si pe data 17.06.2013 roata dar desigur ca nimeni nu cercetase si sistemul de franare - ca tot platisem teste si una alta).
S-a constatat ca pistonasul de pe stanga era blocat si avea lipsa garnitura , una din placutele de frana era lipita pe discul de frana (au trebuit aplicate ceva lovituri de ciocan pentru a se da scoasa), iar discul avea o pronuntata uzura, aparand o "buza" jur imprejur. In ceea ce priveste partea dreapta, s-a constatat aceeasi uzura accentuata a discului de frana si faptul ca garnitura era desprinsa partial de pe piston.
Ca si masuri, s-a dispus :
- inlocuirea placutelor de frana
- curatarea pistoanelor si inlocuirea garniturilor
- schimbarea furtunelor ce conduc lichidul de frana
- rectificarea discurilor de frana pentru eliminarea acelei "buze" aparute
Costuri totale: 290 lei

Pe timpul facturarii se strecurase "din greseala" in lista cu ceea ce trebuia sa achit un bidonas de lichid de frana, cu toate ca folosisera lichidul de frana furnizat de mine.

La iesirea din service am solicitat un nou test al sistemului de franare si printarea acestuia autentificata de stampila si semnatura directorului.

Masuri luate ulterior receptionarii autovehicului

- Am solicitat sanctionarea persoanelor ce au diagnostica in mod eronat defectiunile si comunicarea unui raspuns la cererea mea.
- Innapoierea sumei achitate pentru constatare deoarece , se pare ca, constatarea defectelor am facut-o tot eu in trafic.

@danut 88 - la momentul la care m-am prezentat la service si am solicitat testarea autoturismului si remedierea tuturor defectelor, trebuiau luate toate masurile necesare depistarii acestora (punere pe tester, ridicare pe elevator, test efectiv de rulare in trafic) deoarece domnii se recomanda a fi profesionisti si nici de cum speculanti ai necunoasterii celor "habarnisti".

This post has been edited by georgian2all: 23 Jun 2013, 08:12


--------------------
Solenza solenza 2003/Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 23 Jun 2013, 10:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




georgian2all, e clar lipsa de profesionalism. La faza cu pistonasul de frana blocat se putea verifica foarte usor de prima oara doar daca aveau curiozitatea sa invarta de roti cu masina pe elevator!

De-aia e bine sa mai punem si noi mana si sa ne uitam ce o "doare" pe masina (indiferent ce meserie avem, dar unii sufera de sindromul murdaria pe maini), sa nu ajungem la meseriasi din astia, sa le lasam o galagie de bani si sa plecam tot cu problema nerezolvata.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 23 Jun 2013, 10:18
Post #19


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(georgian2all @ 23 Jun 2013, 09:11)
Masuri luate ulterior receptionarii autovehicului
- Am solicitat  sanctionarea persoanelor ce au diagnostica in mod eronat defectiunile si comunicarea unui raspuns la cererea mea.
- Innapoierea sumei achitate pentru constatare deoarece , se pare ca, constatarea defectelor am facut-o tot eu in trafic.
*



Ti-as spune eu ce fac ei cu solicitarile tale... dar vei zice ca-s eu om rau....


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 23 Jun 2013, 14:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Aveti si voi dreptate. Cred ca cine profeseaza o meserie pentru ca altceva nu poate face, e mai bine sa nu o faca. Fiecare service are politica lui, iar angajatii vor sa faca numai schimb de ulei si filtre. Dca le ceri ceva mai mult e nasol... Imi pare rau pentru ce ai patit, incearca sa-ti gasesti un mecanic care sa o repare acasa sau stai langa masina cand intra in atelier si dai lu'nenea peste maini daca greseste.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:50
Forum Renault