filtru aer K&N- se merita?
![]() ![]() ![]() |
filtru aer K&N- se merita?
hadrian_ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1
- 16
|
|||
geti |
![]()
Post
#2
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
nu se merita, motorul isi va scurta viata.Este exact ca si cum ai merge fara filtru.Este ff rar si nu e filtru de aer ci mai degraba de muste,caci numai mustele nu reusesc sa treaca.Acum fara caterinca nu se merita,in afara de sunet sportiv nu vei obtine performante vizibile ci mai degraba,degradari ale motorului
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
hadrian_, filtrele K&N sunt foarte misto, problema e ca nu prea merita la dacia...la cati bani bagi intr-un filtru d'ala mai bine schimbi carburatorul cu unul dublu-corp (sau doua daca vrei sa scoti maximul din ea)
|
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
Codrin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda, or fi muste japoneze microscopice de numai ele trec.
![]() N-am auzit de motor 'degradat' din cauza unui filtru de aer sport. In afara de sunet mai sportiv, motor mic => crestere mica de putere |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
hadrian_ |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
Ei....chiar ca poate doar muste microscopice trec...Din ce stiu eu,nu sunt "rare".Recunosc ca nu am tinut unul in mana,dar am mai citit despre ele si am fost si la magazin si am vazut ceva prospecte.Pretul e destul de mare..ceva de la 40 euro in sus.Stiu ca ,ca orice produs,are si mult marketing,normal.Cititnd printre randuri,efectele se fac simtite cu adevarat la turatii de la 4000 in sus,deci la un mers cu 130 cu dacia.In plus din ce stiu,au durata de viata f mare,nu necesita decit o clatire dupa ceva km.Plus ca usurezi din greutate eliminind alte alea,plus ca arata misto,sunet ,etc.Am mai auzit de alta marca pipercross,cu un pret mai rezonabil.Problema ca sunt f mult modele disponibile,si de k&n si de alte marci,si e greu sa sti care se potrivesc la o amarita de dacia.
|
--------------------
dacia
1
- 16
|
|
geti |
![]()
Post
#6
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
nu vreau sa contrazic dar pentru cei care fac caterinca...ganditi-va ca aceste filtre initial au fost concepute pentru motoare de curse pe circuit.Ca dupa aceea au fost adaptate,asta e altceva.Dar fiecare cu parerea lui.Sfatul meu este sa lasati masina asa cum e,reglaje corecte,ulei bun,benzina de asemenea in general consumabile,de buna calitate,bineinteles.Daca vreti ca masina sa va respecte si sa va satisfaca faceti si dvs acelasi lucru.Cu respect Geti alias GTX
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
stati voi linistiti ca nu trece nici un fel de musca prin filtrul ala si nici nu dauneaza in nici un fel motorului !!! filtrele de acest tip in primul rand permit unei cantitati mai mari de aer sa intre in carburator, deci implicit o crestere in putere...in al doilea rand au o durata de viata foarte mare, in funcite de model de la 100.000km chiar si pana la 200-250.000km...
dar repet, la cat costa un K&N nu merita sa-l pui pe dacia...sunt alte moduri mult mai eficiente si mai ieftine de a obtine performante mai bune... |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
ABG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Daca vrei sa pui filtru ca sa-ti cresti puterea motorului, singur este egal cu 0. In combinatie cu un carburator mai performant si o evacuare buna, atunci poti spune ca ai castigat 5-10 CP. Nu uita ca motorul de Dacie are capacitate mica asa ca mai mult de 2CP nu o sa castigi cu acest filtru. Dai banii de pomana. Daca faci si alte modificari, atunci se merita (atata timp cat nu ai altceva ce sa faci cu banii sau pur si simplu te pasioneaza)
|
-------------------- |
|
hadrian_ |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
Eu nu cred ca dintr-o evacuare buna scoti "5-10 cai".Un ...cal....e un cal,adica inseamna ceva putere,chiar daca pare un nik.Cand spui 10 cai..e deja enorm,raportat la un motor dacia inseamna 6%(parca).Si sa nu uitam,asta la acelasi consum.Daca ne uitam pe o diagrama a puterii unui motor cu filtru normal si filtru k&n and comp...vedem ca cresterea de putere este vizibila de la turatii mmari spre f mari.Ca o paranteze,la fel se petrece si cu 4 supape pe cilindru,puterea in plus se face simtita de la turatii de 4000-4500 in sus.La condusul normal...pina in 4000 nu se simte diferenta intre un motor cu 2 sau 4 supape.Asta spun diagramele...normal ca cel cu cielo executive(4 supape) se crede cocos pe linga cel cu cielo clasic(2 supape).Revenind la filtre,stiu ca nu aduc un spectaculos spor,dar parca tot am asa un gand.Orivcum numai din cat dureaza iti scoti juma de bani..asteptam parerea cuiva care sia bagat picioarele in ei bani si a pus un filtru de asta.
va salut |
--------------------
dacia
1
- 16
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
man, n-ai inteles mai nimic...
5-10 cai (maxim as zice eu) ii obtii folosind un filtru sport IMPREUNA cu un carburator (implicit si galerie de admisie) si o evacuare mai performante ! daca pui un filtru soprt pe dacia ta cu jegul ala de carburator carfil nu cred ca obtii nici macar un cal !!! This post has been edited by drakool21: 21 Sep 2005, 20:13 |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
vulpeioan |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 September 05 ![]() |
QUOTE(hadrian_ @ 21 Sep 2005, 19:56) Eu nu cred ca dintr-o evacuare buna scoti "5-10 cai".Un ...cal....e un cal,adica inseamna ceva putere,chiar daca pare un nik.Cand spui 10 cai..e deja enorm,raportat la un motor dacia inseamna 6%(parca).Si sa nu uitam,asta la acelasi consum.Daca ne uitam pe o diagrama a puterii unui motor cu filtru normal si filtru k&n and comp...vedem ca cresterea de putere este vizibila de la turatii mmari spre f mari.Ca o paranteze,la fel se petrece si cu 4 supape pe cilindru,puterea in plus se face simtita de la turatii de 4000-4500 in sus.La condusul normal...pina in 4000 nu se simte diferenta intre un motor cu 2 sau 4 supape.Asta spun diagramele...normal ca cel cu cielo executive(4 supape) se crede cocos pe linga cel cu cielo clasic(2 supape).Revenind la filtre,stiu ca nu aduc un spectaculos spor,dar parca tot am asa un gand.Orivcum numai din cat dureaza iti scoti juma de bani..asteptam parerea cuiva care sia bagat picioarele in ei bani si a pus un filtru de asta. va salut |
--------------------
dacia
logan
- B 70 TUN
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am deschis un topic asemanator mai demult...m-am lasat pagubas
un filtru k&n era in istanbul 70 euroi(bine mai lasau daca luma)dar trebuie adaptare si solutie de curatare>pana la urma am luat romcarbon si gata..dar mia plec pe afara si poate iau unu |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ABG |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Eu am avut un filtru sport pe Dacie dar era in combinatie cu rarburator mai mare, site scoase, compresie marita si axa noua si rampa de culbutori noua. Mergea mai bine, e adevarat - cu motorul meu de 1.4 cc faceam toate Daciile de 1.6 - chiar si pe una care avea grup scurt la cutie si carburator Weber DCOE orizontal. Dar FILTRU SINGUR NU FACE NIMIC !!!
|
-------------------- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
abg,castigul care l-ar aduce un filtru de 1cp nu se simte de la volan,dar toate astea cam 10-15 cp se simt,ar fi explicatia corecta,nu?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ABG |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Corect. Toata lumea intelege, mai putin initiatorul topicului !
|
-------------------- |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#16
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
cu bani pe care ii dai pe un filtru K&N mai bine iti iei un carb mai bun si o sa fi mai multumit si oricum nu se simte nici o crestere de putere la un motor de dacie cu un filtru K&N sau cu orice alt tip de filtu sport .
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Mr_K |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 November 03 From: Dej ![]() |
sa reluam. Am inteles ca pe dacie un filtru de aer ar aduce imbunatatiri nesemnificative, aproape de 0, nu?
Pe un opel de 1.6 s-ar simti ceva? |
--------------------
Opel
Vectra 1.6i
- CJ 07 KLO
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da ,dar cresterea de putere este mica!la dacie max un cal la opel cam 2-3,depinde si de motor acuma!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:53 |