intrebare sistem de racire, presiune cam mare ?!?
intrebare sistem de racire, presiune cam mare ?!?
Ov |
21 Sep 2005, 17:21
Post
#1
|
||
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.456 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
ydaniel |
21 Sep 2005, 20:16
Post
#2
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
0,86 atm e presiunea normala.pai e normal si nu acuma nu pot sa-mi dau seama cam ce presiunea avea!masoara-o!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Dreamer |
23 Sep 2005, 13:12
Post
#3
|
Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov |
normal ar fi sa curga relativ lin ... cel putin eu asa stiu ... numai daca o turezi sa se mareasca debitul. vezi sa nu ai ceva infundat si sa impiedice circulatia lichidului si de aia sa se mareasca si presiunea.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
fradu |
23 Sep 2005, 13:31
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 04 |
Salutare!!Intrebari: "Trebuie sa strangi bine buzonul de la vasul de expansiune???"
Eu il las nestrans..adica il infiletez cu doua degete pana ajunge la final fara sa strang macar putin. Daca busonul este nestrans exista posibiliatatea ca sistemul de racire sa nu fie sub presiune si implicit sa pot pierde lichid racire prin evaporare? Am uitat sa va spun ca am o dacie 1310 fabr. 1997.Multumesc!! PS. Scuzati exprimarea, dar cunoscatorii isi daus eama ce am vrut sa spun!! |
-------------------- |
|
os |
23 Sep 2005, 13:47
Post
#5
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
In funcionarea *normala* temperatura lichidului de racire poate depasi 100 grade, cred ca lampa avertizoare de temperatura se aprinde abia pe la 120 grade.
Daca silesti sistemul de racire sa lucreze la presiunea atmosferica, lichidul va incepe sa fiarba - cu riscul inrautatirii racirii datorita bulelor de vapori. Asadar: da, insurubeaza capacul. Si ai grija ca supapa sa fie in regula. This post has been edited by os: 23 Sep 2005, 13:48 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Ov |
23 Sep 2005, 14:24
Post
#6
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.456 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
QUOTE(Dreamer @ 23 Sep 2005, 14:12) normal ar fi sa curga relativ lin ... cel putin eu asa stiu ... numai daca o turezi sa se mareasca debitul. vezi sa nu ai ceva infundat si sa impiedice circulatia lichidului si de aia sa se mareasca si presiunea. ce ar putea fi infundat ? poate avea legatura cu termostatul (care sa presupunem ca ramane blocat pe inchis ? desi nu prea cred pt ca de cand s-a facut frig, nici motorul nu prea se mai incalzeste tot asa deci mai degraba e blocat pe deschis) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dreamer |
23 Sep 2005, 21:18
Post
#7
|
Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov |
termostatul il verifici foarte usor ... demontezi furtunul scoti termostatul il duci in casa si pui apa la fiert ... cand fierbe apa tii termostatul in patent sau alt dispozitiv ( sa nu bagi mana in apa clocotita ) si at el trebuie sa se deschida in cateva sec ... daca nu se deschide ... solutia e simpla .... altul !
iti spuneam de ceva care sa fie infundat ... sau partial infundat ... furtunele sunt ok ? si cum s-a mai zis ... ai grija la aerisire ... e foarte important |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
RIon |
23 Sep 2005, 21:25
Post
#8
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
e normal,mai ales daca e cald motorul; in plus, odata cu pornirea caldurii, antigelul isi face circuitul full, adica si prin calorifer,si creste viteza, si, cred, presiunea.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
andu911 |
23 Sep 2005, 22:04
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
eu cred ca s-a blocat pe deschis, la mine face la fel...indicatorul de temperatura nu mai ajunge la jumatate, maine daca am timp o sa arunc un ochi si iti zic, in caz ca nu descoperi pana atunci.
Nu m-ar deranja prea mult...dar consuma mai multa benzina. This post has been edited by andu911: 23 Sep 2005, 22:06 |
--------------------
-
-
-
|
|
raptordivx |
24 Sep 2005, 09:41
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava |
Stati olecuta ca nu mai inteleg nimic. Adicatelea..... daca nu ai presiune in sistemul de racire consuma benzina mai multa ? Eu de cand mi-am luat masina nu am avut nici macar termostat la masina, cel care a fost s-a stricat , mi-a ars garnitura de chiuloasa, l-am aruncat si nu am mai pus de atunci nimic. Temperatura sta undeva pe la 65 grade constant. In schimb ca sa etansez acest circuit de racire .. ce trebuie sa fac ? Sa imi iau un termostat, sa schimb furtunele, sa schimb acel robinet care inchide si deschide caldura, sa schimb borcanul cu unul nou (care sa etanseze capacul, ca la mine nu etanseaza), si sa bag antigel in instalatie nu ?
Cum se poate face (repara) robinetul de la caldura, sa mearga dinauntru ? Ca la mine nu am nici o tija nimic, trebuie sa fie o tija ceva ce actioneaza parghia aceea de inchis si de deschis caldura nu ? Aveti vreo poza sa vad si eu cum vine ? Eu am incercat sa dau jos acel modul de pe bord care da drumul la caldura insa nu prea am reusit. Am desfacut cele 3 suruburi in care e prins si nu vrea sa iasa de acolo. Mai este vreunul? |
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
andu911 |
24 Sep 2005, 11:14
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
Temperatura optima e de 85 grade, daca e mai jos, duce la un consum mai mare de combustibil.
Chiar explica cineva pe aici fenomenul pe larg...lucrul mecanic in loc sa se transforme numai in energie mecanica se transforma si in energie termica intrucat temperatura este mai scazuta. |
--------------------
-
-
-
|
|
cata23 |
24 Sep 2005, 18:05
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu |
QUOTE(raptordivx @ 24 Sep 2005, 10:41) Eu am incercat sa dau jos acel modul de pe bord care da drumul la caldura insa nu prea am reusit. Am desfacut cele 3 suruburi in care e prins si nu vrea sa iasa de acolo. Mai este vreunul? Vezi ca trebuie sa scoti scrumiera si sunt suruburi acolo sub ea, le desfaci si trebuie sa iese, insa te tin un pic cablurile alea. This post has been edited by cata23: 24 Sep 2005, 18:06 |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
andu911 |
24 Sep 2005, 19:37
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
Am revenit ...l-am schimbat, de la termostat era. Dupa ce il speli, pune gura pe el, sau baga apa rece in el...daca apa curge...il arunci...sau daca suflii si iese aer... ai inteles tu..
Tu n-ai nevoie sa-l bagi la fiert, ca tie iti deschide dar nu mai inchide complet. This post has been edited by andu911: 24 Sep 2005, 19:37 |
--------------------
-
-
-
|
|
fradu |
27 Sep 2005, 07:44
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 04 |
Salutare!!Intrebari: "Trebuie sa strangi bine buzonul de la vasul de expansiune???"
Eu il las nestrans..adica il infiletez cu doua degete pana ajunge la final fara sa strang macar putin. Daca busonul este nestrans exista posibiliatatea ca sistemul de racire sa nu fie sub presiune si implicit sa pot pierde lichid racire prin evaporare? Am uitat sa va spun ca am o dacie 1310 fabr. 1997.Multumesc!! PS. Scuzati exprimarea, dar cunoscatorii isi dau seama ce am vrut sa spun!! |
-------------------- |
|
os |
27 Sep 2005, 09:16
Post
#15
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
@fradu:
Dragul meu: daca pui o intrebare, lumea iti va raspunde. Ai datoria elementara sa citesti raspunsurile. Ai raspunsuri mai sus. Cauta-le, citeste-le si pe urma daca mai e ceva neclar intreaba. Drum bun, os |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
fradu |
27 Sep 2005, 11:42
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 04 |
QUOTE(os @ 27 Sep 2005, 11:16) @fradu: Dragul meu: daca pui o intrebare, lumea iti va raspunde. Ai datoria elementara sa citesti raspunsurile. Ai raspunsuri mai sus. Cauta-le, citeste-le si pe urma daca mai e ceva neclar intreaba. Drum bun, os Salut, os!! Eu sper sa nu te fi deranjat intrebarea mea..insa tocmai pentru c anu m-am lamurit din ce am citit pana cum as vrea, daca poti sa-mi raspunzi la interbarile mele de mai sus. Multumesc!!!!! |
-------------------- |
|
os |
27 Sep 2005, 12:30
Post
#17
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17043831
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...w=findpost&p=57 Al doilea link se refera la DSN, dar explica bine folosind considerente generale de ce instalatia trebuie sa stea presurizata. This post has been edited by os: 27 Sep 2005, 12:45 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
fradu |
27 Sep 2005, 12:56
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 04 |
multm fain!!!
|
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 01:31 |