Sfat achizitie logan 1.4 vs ?
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie logan 1.4 vs ?
florin03 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Vw passat 1.9 tdi
Bmw 525D
2005
- XX 25 X I Y
|
|||
donlucyan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
Eu te-as sfatui sa incerci un logan 1,4 dar nu cred ca gasesti ceva bun la 1700-2000e si cu taxa platita.
Unu din 2007 da ,adica cu taxa de mediu platita sare de 2500e Asa poti gasi polo din 2000 cu motor de 1,2-sau 1,4 in bani tai si cu taxa platita si va consuma mai putin . |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
- PH-40-Secret
|
|
florin03 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 September 13 ![]() |
Am citit pe net ca polo 1.4 consuma 6,5 in afara, deci 7.5 pe gaz, exact ca loganul, ma gandesc ca loganul este si mai nou, mai spatios (desi in masina vor merge 2 persoane mereu). Am citit pe un forum din anglia ca peugeot 206 1.4 cu gpl merge 200 de mile (320 de km) cu 16 litri de gaz. Asta ar fi bun dar nu stiu cat de adevarat este.
|
--------------------
Vw passat 1.9 tdi
Bmw 525D
2005
- XX 25 X I Y
|
|
slider2 |
![]()
Post
#4
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Optiuni de modele ai destule plecand de la clasa mini (gen twingo, lupo) pana la clasa medie (mondeo, laguna). Ti.as recomanda sa cauti pe net motorizarile fiecarui model ce ti se incadreaza in buget, sa vezi ce probleme au fiecare. O motorizare destul de trainica a fost 1,4 8v de la renault/dacia. Este un motor destul de fiabil si permisiv ca si carburant. O alta chestie pe care eu as avea in considerare ar fi rapoartele cutiei de viteza. In principiu cu cat un motor este mai turat automat consuma mai mult. Solenza 1,4 avea un pic peste 110km/h la 3000rpm pe cand symbol 1,4 8v avea aproximativ 95km/h la 3000rpm. Ai putea sa cauti si modele gen corsa 1,0 dar ai grija ca un motor mic in extraurban in anumite situatii poate fi mai gurmand. Pe langa asta un motor consuma dupa si cum este folosit, conteaza mult mersul cat mai constant. Iar ideea de spatiu nu stiu cat ar trebui sa conteze pentru tine atat timp cat in masina vor calatori doar 2 persoane. O masina spatioasa de regula este mai mare si mai grea, asta presupune consum mai mare. Tinand cont ca faci naveta zilnic cu masina orice economie cat de mica in timp va conta
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#5
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Ia arata-mi si mie mondeo si laguna la 2000 si ceva de euro cu tot cu taxa
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#6
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Scriu de pe spartphone si n.am cum sa.ti dau link.ul, dar aplicatia autovit mi.a returnat 21 de rezultate pentru mondeo, respectiv 19 pentru laguna. Criteriile alese au fost modele in sine, pret maxim 2000 euro, tara inmatricularii Romania. Este drept ca insumat cu taxa de inmatriculare pretul modelelor in cauza trece un pic de 2000 (maxim 2500) dar si initiatorul a zis ca dispune de 2000 plus cateva sute, iar pe langa asta preturile sunt negociabile
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
florin03 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 September 13 ![]() |
Ma gandesc foarte serios la logan 1.4 gpl sau polo 6n2 1.4 gpl, din ce am vazut pe net si loganul si polo au aproape aceiasi greutate. Vor mai fi si momente cad in masina vor circula 4-5 persoane dar asta se va intampla de 5 ori pe an.
A-si vrea sa dau pe masina maxim 1800 de euro sa ii pun instalatie gpl de 600 de euro si ajung la 2500 cu toate taxele si omologarea. Ar mai fi varianta polo-lupo 1.4 75 de cai sa ii adaug gpl, polo-lupo se invart pe la 1300-1500 din 98-2002, sa ii adaug gpl si ajng la maxim 2000 de euro ( masina trebuie sa fie euro 4). Ambele modele sunt fiabile, oricum sunt invatat de la bmw si passat sa bag 1300 de euro numai in motor de e39, 600 de euro ambreaj, turbine reconditionate, chestii minore de minim 400 de lei nici nu le mai calculez. |
--------------------
Vw passat 1.9 tdi
Bmw 525D
2005
- XX 25 X I Y
|
|
testike |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Daca Polo e fiabil, eu inseamna ca am avut o gramada de ghinion cu unul din 2001, 7 ani vechime la vremea respectiva si 140 mii km.
Cu toate piesele schimbate si ceva imbunatatiri am iesit aproape la pret de Logan nou. Ca si idee, cam toate piesele schimbate costau noi de 2-3 ori mai mult decat cele de Logan, la acelasi magazin. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:26 |