DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reguli noi la service-urile Dacia

AL
post 12 Nov 2003, 14:08
Post #1


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




incepand de azi au aparut noi reguli.... leagate in special de reviziile periodice...

eu am fost azi dimineata la Motor Service din Bucuresti sa fac revizia de 50 k km si am trecut prin urmatoarele:
- la receptie se face o testare a masinii similara cu cea de la ITP....rezulta o fi fisa in care sunt consemnate toate bubele gasite (conform verificarilor tip A sau B din cartea de garantie plus noxe si frane).... ele se traduc in recomandari: de remediere imediata (fara de care nu se primeste stampila de revizie), de remediere ulterioara sau de tinut sub observatie ulterioara....
- apoi se schimba ulei, flitre, bujii, placute frana etc....dupa caz
- dupa interventii la sistemul de franare (schimbare placute), se face din nou testarea masinii...
- in final se pune (sau nu) stampila de revizie....si ramane posesorului un exmplar cu constatarile....plus, o hartiuta tip lipita in motor pe care va scrie cand s-a facut ultima revizie, unde, ce ulei s-a folosit, ce altceva s-a schimbat (consumabile) si momentul urmatoarei revizii....

Lipsa acelei hartiute inseamna pierderea garantiei...

Din toate astea, ceea ce mi s-a parut interesant este ca, in sfarsit, prin rezultatul verificarilor la receptie si la finalul interventiilor, se face de fapt dovada ca masina pleaca de acolo in stare buna....sau cu anumite probleme.... adica o asumare a unor responsabilitati din partea service-ului.....mai ales legat de frane si alte lucruri care pot crea pericol


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu`s
post 12 Nov 2003, 14:22
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 5 April 03
From: Bucuresti




Ce mai, standarde occidentale. Asa o fi la toate service-urile?


--------------------
VW Passat - B - 92 - PGR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 12 Nov 2003, 14:49
Post #3


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Sigur nu la alea din spatele blocului!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




stie cineva ce se intimpla cu ITP daca am depasit cu 3 luni termenul limita, in afara ca ma poate opri garcea?

Altfel spus ce or sa zica tipii de la RAR cind m-oi duce acolo?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 12 Nov 2003, 15:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Garcea te poate opri si daca esti cu 3 luni inainte de termenul limita. laugh.gif
Nu cred ca o sa ai probleme la Inspectia Tehnica Periodica - pe care o poti face la service-uri autorizate de RAR :wink: .
Presupun ca o sa-ti spuna: "Buna ziua stimate domn! Bine ati venit! Va rugam poftiti! Spaga minima e xxxxxxxxx! Da' va rugam, intrati!"


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




asta si alte alea pe aceiasi tema le-am invatat de pe Forum.

Mie imi era sa nu ma penalizeze astia in vreun fel


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcata
post 12 Nov 2003, 15:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




@costi: si eu am facut ITP-ul cu ceva intarziere (doar o luna) si nu au comentat absolut nimic. Si legat de ceea ce spunea Bogdan, mie nu mi-au cerut nici o spaga, si nici nu le-am dat eu din proprie initiativa ceva. Si l-am trecut si din prima. :-)


--------------------
.: Catalin :.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




UAU ! asta da ITP. Ai facut ceva special inainte, gen pus benzina 98+ sau mai stiu eu ce ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 12 Nov 2003, 15:21
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Sau ai uitat o hartie de 500k pe filtrul de aer?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 12 Nov 2003, 15:25
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




In mod normal la o masina noua (ev. in garantie) nu prea au ce sa comenteze - bine, acum depinde si de cum a fost intretinuta.
Acum intervin "variabile" gen: domne' nu putem sa-ti dam bulina ca ai vopseaua sarita de pe bari .... sau ai cauciucuri de 175 iar in talon scrie 165 ..... sau nu e frana de mana stransa bine, du-te in service sa ti-o faca (si mai pierzi 30 min in loc sa ti-o rezolve ala pe loc) .... sau ai un pic de rugina pe la ..... etc.


--------------------
Dacă nu caști ochii .... caști gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-27-YFV
post 12 Nov 2003, 15:28
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 April 03




QUOTE

Presupun ca o sa-ti spuna: \"Buna ziua stimate domn! Bine ati venit! Va rugam poftiti! Spaga minima e xxxxxxxxx! Da' va rugam, intrati!\"


I-ati invatat p-astia la RAR cu spaga si-acuma ei nu mai stiu de ce se afla acolo. Criteriul de acordare a devenit "care da mai mult" si nu "care masina merita sa circule". Asa s-a ajuns ca proprietarul unei masini de 2 ani sa fie fu**t la icre o zi intreaga la ITP in timp ce pe soselele tarii circula masini care scot un fum de nu vezi la doi metri (am patit eu si am fost nevoit sa opresc ca nu vedeam nimic), ca sa nu mai zic ca circula cu faza lunga ca aia scurta nu merge, nu merge semnalizarea sau stopul pe frana si tot asa.

De ce nu aveti curajul sa va duceti la ITP, sa nu dati nici o spaga. O sa va frece o data, de doua ori dupa care daca vad ca nu le iese va lasa-n pace.

-------------------
Ai grija la limbaj!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




pai nu ?

tre' sa manince si gura la ei o paine

cind m-oi duce o sa spun cum fu'


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 12 Nov 2003, 15:34
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

I-ati invatat p-astia la RAR cu spaga si-acuma ei nu mai stiu de ce se afla acolo. Criteriul de acordare a devenit \"care da mai mult\" si nu \"care masina merita sa circule\". Asa s-a ajuns ca proprietarul unei masini de 2 ani sa fie futtut la icre o zi intreaga la ITP in timp ce pe soselele tarii circula masini care scot un fum de nu vezi la doi metri (am patit eu si am fost nevoit sa opresc ca nu vedeam nimic), ca sa nu mai zic ca circula cu faza lunga ca aia scurta nu merge, nu merge semnalizarea sau stopul pe frana si tot asa.  

De ce nu aveti curajul sa va duceti la ITP, sa nu dati nici o spaga. O sa va frece o data, de doua ori dupa care daca vad ca nu le iese va lasa-n pace.


Zi-le domnu' Geo!!!!!!

Eu iti recomand sa mergem impreuna la ITP cand iti va veni randul, ca sa fiu convins ca te vei purta cum a scris si ca sa pot sa ma sparg de ras cand vei face spume rozalii de furie ca nu iei ITP-ul!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:39
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




pai eu sint pregatit sa nu-l iau (desi toate merg prin DSN si n-am facut modificari in afara de "cotiera lui Liviu" si folia de PEE pin' usi). O sa ma programez intr-o simbata si iau bani mai multi la mine. Adevarul este ca nu vreau sa dau spaga, mai bine repar ce drak zic ei ce tre' reparat si gata (eu merg de obicei la Latin Efe - ceva date despre hachitzele lor de ITP ?)


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 12 Nov 2003, 15:42
Post #15


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Domnu' B-27-YFV, v-ati mutat din Romania?
Toti cei care avem masini am trecut prin asemenea experiente.
Poti incerca varianta ta, dar sint 99.9% shanse sa te intoarca.
Mai exista un 0.1% sa treci fara sa dai macar o atentie sau sa ai o pila, dar asta presupune sa ai masina perfecta (ceea ce nu e cazul la Dacia) si sa fie control in timpul ala la statia ITP icon_twisted.gif .
Bafta


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 Nov 2003, 15:48
Post #16


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Paulp >> Eu nu am dat niciodata spaga pentru ITP. Si nici nu au facut niciodata aluzie cei de acolo. Si-au facut doar datoria.

Sa fiu eu dintre cei 0.1% mentionati de tine? :roll:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




de acord, n-ai dat spaga, nici eu nu vreau sa dau. Problema este ti-au facut mizerii sau posibilele remedieri au fost intr-adevar necesare ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 12 Nov 2003, 15:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Eu recunosc ca am dat spaga 100 k rol, la primul ITP la DSN. Dar in momentul in care se facusera testele si masina era OK, adica trecuse. Acum am nr de mobil al tipului si am mai aflat niste proceduri legate de RAR vis a vis de schimbare motor! 8)
Concluzie: nu stiu daca e 99,9% .... si oricum depinde mult de masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 15:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




asta e bacsis nu spaga (mita) sa te treaca. Macar te-ai ales cu ceva de banii aia, no de tel al tipului ca cine stie cind mai ai nevoie de el.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 Nov 2003, 15:57
Post #20


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Costi >> Nu mi-au facut mizerii de nici un fel. Si posibilele remedieri au fost date de computerul ala si au fost necesare.

Pare greu de crezut, dar in unele service-uri mai lucreaza si OAMENI. Si DA, se intimpla in... Romania :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 12 Nov 2003, 15:59
Post #21


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




OK, recunosc ca este exagerat procentul de 99.9%, dar totusi o masina mai veche nu trece din prima, fara un "ajutor" (acesta presupune cash sau interventie). Recunosc ca ultimile 2 ITP-uri le-am facut cu interventie (la ambele m-au intors pentru ca nu aveam frinele bune si mi-au zis clar ca nu-mi dau drumul cu toata pila, pentru ca este vorba de viata mea).


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 16:08
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Okey dokey. Am inteles. Tinind cont ca acum doua luni mi-am facut rev de 10K (ulei, filtru,placute frina) dati-mi si mie o estimatie de cost (~600K revizia + cit posibile remedieri)


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-27-YFV
post 12 Nov 2003, 16:11
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 April 03




Daca n-ati da spaga si toata lumea ar trece ITP pe bune traficul ar fi mai sigur, aerul mai curat si toti am fi beneficiarii acestui lucru. Asa ca sa va intre bine-n cap: spaga pe care-o dati nu va aduce nimic bun decat poate pe moment dar oamenii destepti gandesc in perspectiva.

S-a vazut pe aici ca se poate si fara spaga, dar noi suntem atat de prosti ca intai dam si dupa aia vedem daca era necesar sau nu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 16:14
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




spaga sau pila la ITP e o greseala dupa mine. in fond poate fi vorba de frine cum a zis paul si atunci iti tai singur craca. cu poluarea nu stiu dar pe mine ma apuca damblaua cind trece cite un camion pe linga mine si de multe ori m-am abtinut cu greu sa nu ma dau jos la el cind l-am ajus la stop. Cum draq iau camionagii ITP-ul nu stiu.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 12 Nov 2003, 16:19
Post #25


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Draga domnule (mi-e greu sa scriu numarul de la masina), poate ne iei de prosti dar nu cred ca e chiar asa.
Bineinteles ca toti am vrea sa trecem de revizie fara "ajutor", dar nu vad eu vreun om intreg la cap, care sa stie ca are masina OK si da spaga inainte.
Dar hai sa-ti dau un exemplu: mie mi-a sarit o piatra in far si i-a produs o crapatura chiar inainte de a face revizia. Ce sa fac? Sa dau 1 mil si sa schimb farul desi nu afecteaza cu nimic nici siguranta mea, nici a celorlalti? Sau sa apelez la o pila si sa inchida ochii la far (la frine nici nu a stat pe ginduri cind m-a respins).


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Nov 2003, 16:24
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




hop si asa paul. vrei sa zici ca la ITP incepe ala sa dea roata in jurul masinii sa-ti caute mai intii nod in papura (vopsea, far, semnalizator, etc) si poa' sa te trimita la plimbare pt un far ciobit ? Nasol


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 12 Nov 2003, 16:29
Post #27


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




icon_twisted.gif Costi, din pacate prima chestie pe lista de revizie este aspectul exterior, apoi faruri, lumini, noxe, frine.
Si da, poa sa te trimita la plimbare pentru un far ciobit icon_evil.gif .
Chiar n-ai facut nici un ITP pina acum :shock: ?


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-27-YFV
post 12 Nov 2003, 16:43
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 April 03




QUOTE
Ce sa fac? Sa dau 1 mil si sa schimb farul desi nu afecteaza cu nimic nici siguranta mea, nici a celorlalti? Sau sa apelez la o pila si sa inchida ochii la far (la frine nici nu a stat pe ginduri cind m-a respins).


Vrei sfatul meu? Da un milion si schimba-l! Altfel o sa-ti pice sticla cand nu te-astepti si atunci nu cred ca vei mai fi in siguranta daca mergi cu un singur far; ca sa nu mai vorbim de aspectul estetic care este una din conditii ca sa treci ITP.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 12 Nov 2003, 16:55
Post #29


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Chiar vorbesti serios? :shock:
O sa-i fac o poza sa vezi daca asta e far de schimbat. Nu e spart! Are doar o crapatura destul de finuta. Plus ca l-am lipit si am si pleoape asa ca nici o shansa sa pice tongue.gif .


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 Nov 2003, 16:59
Post #30


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Apropos de reguli noi la service-urile Dacia, tin sa va anunt ca s-a dat o circulara, prin care Dacia -Groupe Renault, nu mai deconteaza recalibrarea unghiurilor de fuga, decit daca se intimpla sa cada o piesa in garantie (nici atunci nu-s sigur ca mai deconteaza). Si, am mai aflat una, bujiile de la Diesel sunt considerate consumabile, adica vrei sa le schimbi, platesti! Si nu costa decit 400 de mii una.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:40
Forum Renault