suturi dacia carburatie
![]() ![]() ![]() |
suturi dacia carburatie
dacia97 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
RaduWra |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Cum aratau bujiile ? Capacul delocul e in regula, vezi sa nu fie crapat pe undeva.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
nu scoate bujiile cu motorul cald
suturile sunt din apridere necorepunzatoare, am avut si eu pentru o inecam la pornire dar si a revenit singura sunt multe topicuri despre aprindere, reglaje de carburator, reglaje de platina sau mai bine cu aprindere gotronic, din pacate nici eu nu ma pricep spor! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
garga77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 October 13 From: Palanca Giurgiu ![]() |
tineo turata la maxim pe loc vreo 5 minute sau inverseaza fisa 2 cu 3 si dai la blana si se defunda carburatorul.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- GR 03 ESS
|
|
val2011 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
nu as face asa ceva
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
garga77 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 October 13 From: Palanca Giurgiu ![]() |
Sa sti ca e cea mai buna metoda de curatat carburatoru fara sal dai jos dupe masina.Io il curatam cu acceleratia la blana si puneam mana pe aspiratie dar nu se desfunda asa bune cum se desfunda cu inversare de fise. dupa ce le inversezi merge prost si dai la maxim si da rateuri puternice la carburator si scuipa afara toate gunoaiele si cred ca le si arde ca iese flacari pe carburator.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- GR 03 ESS
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cred ca si mintea ti-e inflacarata! Aprinderile Gotronic, sunt cauza principala care face sa mearga in suturi, la demaraj. E o tampenie, care aduce mai mut necazuri. O aprindere reala, se compune din bobine, tiristor, si alte componente electronice, puse pe un radiator de racire, ceea ce nu are cum sa incapa intr-o jumatate de cutie de chibrit. Cea cu senzor in loc de platina, intarzie mult scanteia. Numai zilele aste, am avut necazuri cu vre-o trei, pe care le-am demontat. Sa rup si masina, din cauza acestor tampenii. Singurul avantaj, nu uzeaza pastila de la platina, sau elimina platina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
val2011 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Pai ce sa facem a evoluat tehnologia.Trebuie sa ne conformam cu noile aparitii. La mine merge perfect aprinderea,si am scapat si de problemele cu pornitu` iarna. Tot ce ii trebuie la aceasta aprindere e un avans mai mare.
This post has been edited by val2011: 25 Nov 2013, 18:18 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu este vorba de nici o intarziere. Derutant este faptul ca pozititia delcoului este destul de diferita fata de situatia in care se foloseste clasica platina. acest fapt se explica prin modul diferit de functionare (platina rupe la atacul camei iar senzorul magnetic foloseste iesirea camei - ca urmare clasica metoda de "punere la punct" nu se foloseste la fel). De altfel, clasica platina nu se mai foloseste de mult la automobilele produse de constructori consacrati, dotate cu ruptor - distribuitor. Este adevarat, si eu agreez aprinderile cu acumulare capacitiva (am in dotare de cand masina era noua) iar recent am implementat si ruptorul magnetic. Cele de mai sus sunt cu siguranta arhicunoscute de stimatul nostru coleg @PH-06-BOA, iar ceea ce a scris nu este altceva decat o fireasca si umana disipare a energetiei negative acumulata in munca.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
dacia97 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
nu doresc sa mai deschid un nou topic legat de acest subiect.si-a re venoit ca din senin si nu am mai avut probleme,insa acum a venit inghetul si e cam aceeasi poveste dupa 20 km merge din nou in suturi.e de la condens???ce sa-i fac??dupa veo 30 km daca o opresc vreo juma de ora nu mai face.o fi din cauza condensului,dar ce i-as putea face sa scap de aceste suturi?????multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Capacul delcoului ar trebui sa aiba 2 gaurele pe lateral, pt. ventilare si prevenirea condensului, poate-s infundate cu mizerie. Sau poate-ti face bobina probleme, vezi daca nu se infierbanta prea tare.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dacia97 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
nu sunt infundate ma gandesc ca filtrul de aer ar fi problema.ar trebui sa trag clapeta sa traga aer de la motor si sa ii spun acel furtun de la galerie la filtrul de aer????sa fie si asta o cauza
???? |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Da, iarna se trage de clapeta, ca sa intre aer cald, dar nu-i asta cauza, pt. ca la tine se manifesta dupa 20-30 km, adica dupa ce se incalzeste motorul. Eventual, verifica si daca n-ai "muci" (spuma alb-maronie) sub capacul culbutorilor, dar si cat de fierbinte e bobina, cum am zis.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
B17XGG |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Vezi ca ingheata carburatorul. Atunci cand exista multa umiditate in atmosfera (aproape de saturatie) fenomenul se face simtit si la +5 grd C. Priza de aer cald este benefica dar nu intotdeauna suficienta (se poate pune "aripioara" de protectie - este scris pe forum).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu zic ca e de la aprindere..verifica platinile ce culoare au la contacte, schimba capacul si condensatorul..nu cred ca e de la bobina.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
dacia97 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
aprinderea este in regula imi merge super ok 20 km dupa imi da niste suturi de imi vine sa ma dau jos din ea si sa o iau pe jos.o sa inkid clapeta si o saii pun furtunul acela sa vad de se mai manifesta asa
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
val2011 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
ai avansul prea mare
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
zici tu ca e in regula. de unde sti? nu e de la comutatorul de vara-iarna. chiar si fara filtru de aer nu are voie sa mearga in "suturi". nici nu cred ca ingheata carburatorul.dar daca nu ne asculti si mergi dupa prostiile tale nu stiu de ce ai deschis topicul.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Si eu inclin sa cred ca givrajul carburatorului e cel care iti face probleme. Posibil ca pata calda de sub carburator sa fie infundata total sau partial si nu iti mai incalzeste talpa carburatorului cum trebuie. Fa o proba: desfa de pe T-ul ce merge la pompa de apa si de pe stutul chiuloasei furtunele care duc la pata calda si sufla printr-un capat sa vezi daca nu sunt infundate. Daca nu poti sufla sau poti dar greu,e probabil cazul sa schimbi flansa cu pata calda de sub carburator. O alta chestie ce am facut-o eu,desi poate unii nu o vor agrea,a fost sa dau jos "tava" de sub carburator si desi eu am dat-o jos din motive estetice(nu-mi placea cum arata acolo
![]() This post has been edited by sebymesteru: 1 Dec 2013, 13:53 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dacia97 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
gata am rezolvat.am pus acel furtun de la galerie la filtru,am inchis clapeta filtrului de aer,adica sa traga aer de la motor si cam asta este tot.consumul este la fel nu am observat nicio diferenta.va multumesc pentru raspunsuri
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Cine stie cum se numeste acel material -> furtun , care se pune la carcasa filtrului de aer - galerie , evacuare.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tub gofrat !!!
Bafta . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi frumos Minel ! Multa bafta si tie.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
autom |
![]()
Post
#24
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
dacia97 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
si cine a zis ca nu poti rade???poti rade cat vrei insa eu asa am rezolvat problema,si intr-un final eu am intr-adevar de ce rade
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Vezi D-le Doctor, ca dai cu fumigene si derutezi colegul @dacia97, absorbit fireste de propria problema, incapabil deci sa mai digere o gluma.
![]() This post has been edited by B17XGG: 5 Dec 2013, 15:21 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
dacia97 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ai verificat celelalte optiuni care ti s-au sugerat ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dacia97 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 November 13 ![]() |
am verificat dar nimic,insa am rezolvat din nou problema si de data asta in totalitate.suturile au aparut datorita aprinderii electronice Malvina.nu am sa mai folosesc niciodata aprindere electronica,fara ea motorul merge mai bn fara intreruperi.acea aprindere imi fura curent, acum imi incarca mult mai bn.
![]() Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 5.1k ) Number of downloads: 198 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Nu vreau sa fac reclama proasta aprinderilor electronice,dar dupa cum a spus si Dl.Nelu singurul avantaj il constituie lipsa platinii.Eu am avut pe masina si m-a lasat intr-o nopate,pe langa Brasov.Norocul meu a fost ca mai aveam prin masina o platina si vreo 2 condensatori.Referitor la smunciturile pe care le prezenta colegul,l-as sfatui sa dea carburatorul jos sa-l spele cu decarburol,sa-i faca reglajele si o sa ramana uimit cat de usor porneste si ce frumos demareaza.Eu am pus recent fise tesla pe a mea,curatat carburator,reglat aprindere si carburatie si am ramas mirat la maxim cat de repede ia suta acum si cel mai important cat de lin.
This post has been edited by bostan22: 22 Dec 2013, 11:05 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:59 |