DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> suturi dacia carburatie

dacia97
post 15 Nov 2013, 20:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




deci sa va spun cum s-a intamplat.era dimineata si putin cam frig.pornisem motorul am bagat-o in viteza si am plecat.totul in regula vreo 10 km dupa incepuse sa mearga numai in suturi,nu mai vroia sa mearga aproape deloc.am oprit-o si am zis ca tre sa fie vreun gunoi pe la vreu jigler insa nu a fost nimik,la partea electrica nu am umblat deloc.am pornit din nou la drum si dupa 300 de metri iar suturi,nu am mai oprit-o am mai mers asa vreo 20 km pan la destinatie pt ca trebuia sa ajung.cand am ajuns am dat capacul jos de la delcou am scos bujiile le-am curatat apoi le-am pus inapoi am pornit-o si nu am mai avut probleme.de la ce sa fi fost???imi e frica sa nu imi mai faca vreodata asa si sa fiu la mare departare si de asta va cer ajutorul.va multumesc


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 16 Nov 2013, 07:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Cum aratau bujiile ? Capacul delocul e in regula, vezi sa nu fie crapat pe undeva.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 16 Nov 2013, 23:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




nu scoate bujiile cu motorul cald
suturile sunt din apridere necorepunzatoare, am avut si eu pentru o inecam la pornire dar si a revenit singura

sunt multe topicuri despre aprindere, reglaje de carburator, reglaje de platina sau mai bine cu aprindere gotronic, din pacate nici eu nu ma pricep

spor!


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garga77
post 23 Nov 2013, 20:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 October 13
From: Palanca Giurgiu




tineo turata la maxim pe loc vreo 5 minute sau inverseaza fisa 2 cu 3 si dai la blana si se defunda carburatorul.


--------------------
dacia 1310 1989 - GR 03 ESS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 23 Nov 2013, 20:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




nu as face asa ceva


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garga77
post 23 Nov 2013, 21:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 October 13
From: Palanca Giurgiu




Sa sti ca e cea mai buna metoda de curatat carburatoru fara sal dai jos dupe masina.Io il curatam cu acceleratia la blana si puneam mana pe aspiratie dar nu se desfunda asa bune cum se desfunda cu inversare de fise. dupa ce le inversezi merge prost si dai la maxim si da rateuri puternice la carburator si scuipa afara toate gunoaiele si cred ca le si arde ca iese flacari pe carburator.


--------------------
dacia 1310 1989 - GR 03 ESS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 24 Nov 2013, 10:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cred ca si mintea ti-e inflacarata! Aprinderile Gotronic, sunt cauza principala care face sa mearga in suturi, la demaraj. E o tampenie, care aduce mai mut necazuri. O aprindere reala, se compune din bobine, tiristor, si alte componente electronice, puse pe un radiator de racire, ceea ce nu are cum sa incapa intr-o jumatate de cutie de chibrit. Cea cu senzor in loc de platina, intarzie mult scanteia. Numai zilele aste, am avut necazuri cu vre-o trei, pe care le-am demontat. Sa rup si masina, din cauza acestor tampenii. Singurul avantaj, nu uzeaza pastila de la platina, sau elimina platina.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 25 Nov 2013, 18:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Pai ce sa facem a evoluat tehnologia.Trebuie sa ne conformam cu noile aparitii. La mine merge perfect aprinderea,si am scapat si de problemele cu pornitu` iarna. Tot ce ii trebuie la aceasta aprindere e un avans mai mare.

This post has been edited by val2011: 25 Nov 2013, 18:18


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 25 Nov 2013, 21:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Nu este vorba de nici o intarziere. Derutant este faptul ca pozititia delcoului este destul de diferita fata de situatia in care se foloseste clasica platina. acest fapt se explica prin modul diferit de functionare (platina rupe la atacul camei iar senzorul magnetic foloseste iesirea camei - ca urmare clasica metoda de "punere la punct" nu se foloseste la fel). De altfel, clasica platina nu se mai foloseste de mult la automobilele produse de constructori consacrati, dotate cu ruptor - distribuitor. Este adevarat, si eu agreez aprinderile cu acumulare capacitiva (am in dotare de cand masina era noua) iar recent am implementat si ruptorul magnetic. Cele de mai sus sunt cu siguranta arhicunoscute de stimatul nostru coleg @PH-06-BOA, iar ceea ce a scris nu este altceva decat o fireasca si umana disipare a energetiei negative acumulata in munca.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 30 Nov 2013, 18:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




nu doresc sa mai deschid un nou topic legat de acest subiect.si-a re venoit ca din senin si nu am mai avut probleme,insa acum a venit inghetul si e cam aceeasi poveste dupa 20 km merge din nou in suturi.e de la condens???ce sa-i fac??dupa veo 30 km daca o opresc vreo juma de ora nu mai face.o fi din cauza condensului,dar ce i-as putea face sa scap de aceste suturi?????multumesc


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 19:36
Post #11


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Capacul delcoului ar trebui sa aiba 2 gaurele pe lateral, pt. ventilare si prevenirea condensului, poate-s infundate cu mizerie. Sau poate-ti face bobina probleme, vezi daca nu se infierbanta prea tare.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 30 Nov 2013, 20:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




nu sunt infundate ma gandesc ca filtrul de aer ar fi problema.ar trebui sa trag clapeta sa traga aer de la motor si sa ii spun acel furtun de la galerie la filtrul de aer????sa fie si asta o cauza
????


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 21:40
Post #13


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Da, iarna se trage de clapeta, ca sa intre aer cald, dar nu-i asta cauza, pt. ca la tine se manifesta dupa 20-30 km, adica dupa ce se incalzeste motorul. Eventual, verifica si daca n-ai "muci" (spuma alb-maronie) sub capacul culbutorilor, dar si cat de fierbinte e bobina, cum am zis.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 30 Nov 2013, 22:19
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Vezi ca ingheata carburatorul. Atunci cand exista multa umiditate in atmosfera (aproape de saturatie) fenomenul se face simtit si la +5 grd C. Priza de aer cald este benefica dar nu intotdeauna suficienta (se poate pune "aripioara" de protectie - este scris pe forum).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 1 Dec 2013, 02:17
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu zic ca e de la aprindere..verifica platinile ce culoare au la contacte, schimba capacul si condensatorul..nu cred ca e de la bobina.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 1 Dec 2013, 09:04
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




aprinderea este in regula imi merge super ok 20 km dupa imi da niste suturi de imi vine sa ma dau jos din ea si sa o iau pe jos.o sa inkid clapeta si o saii pun furtunul acela sa vad de se mai manifesta asa sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 1 Dec 2013, 10:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




ai avansul prea mare


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 1 Dec 2013, 10:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




zici tu ca e in regula. de unde sti? nu e de la comutatorul de vara-iarna. chiar si fara filtru de aer nu are voie sa mearga in "suturi". nici nu cred ca ingheata carburatorul.dar daca nu ne asculti si mergi dupa prostiile tale nu stiu de ce ai deschis topicul.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 1 Dec 2013, 13:52
Post #19


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Si eu inclin sa cred ca givrajul carburatorului e cel care iti face probleme. Posibil ca pata calda de sub carburator sa fie infundata total sau partial si nu iti mai incalzeste talpa carburatorului cum trebuie. Fa o proba: desfa de pe T-ul ce merge la pompa de apa si de pe stutul chiuloasei furtunele care duc la pata calda si sufla printr-un capat sa vezi daca nu sunt infundate. Daca nu poti sufla sau poti dar greu,e probabil cazul sa schimbi flansa cu pata calda de sub carburator. O alta chestie ce am facut-o eu,desi poate unii nu o vor agrea,a fost sa dau jos "tava" de sub carburator si desi eu am dat-o jos din motive estetice(nu-mi placea cum arata acolo smile.gif ) mi-am dat seama apoi ca asa, iarna mai ales, caldura venita de la galerii imi incalzeste mai rapid carburatorul si il mentine cald. Am vazut la multi pusa o bucata de carton trasa pe stutul din capacul carburatorului,care il ferea iarna de curentul rece dat de elicea de pe pompa de apa....

This post has been edited by sebymesteru: 1 Dec 2013, 13:53


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 4 Dec 2013, 11:08
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




gata am rezolvat.am pus acel furtun de la galerie la filtru,am inchis clapeta filtrului de aer,adica sa traga aer de la motor si cam asta este tot.consumul este la fel nu am observat nicio diferenta.va multumesc pentru raspunsuri smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 4 Dec 2013, 12:45
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Cine stie cum se numeste acel material -> furtun , care se pune la carcasa filtrului de aer - galerie , evacuare.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 4 Dec 2013, 17:28
Post #22


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Tub gofrat !!!

Bafta .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 4 Dec 2013, 18:39
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi frumos Minel ! Multa bafta si tie.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 4 Dec 2013, 19:43
Post #24


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(B17XGG @ 25 Nov 2013, 21:26)
................. iar ceea ce a scris nu este altceva decat o fireasca si umana disipare a energetiei negative acumulata in munca.
*



Scuzati-mi offtopicul!!!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Chiar m-ati facut sa rad D-le Inginer biggrin.gif


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 5 Dec 2013, 10:24
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




si cine a zis ca nu poti rade???poti rade cat vrei insa eu asa am rezolvat problema,si intr-un final eu am intr-adevar de ce rade radmasa.gif .....


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 5 Dec 2013, 15:11
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Vezi D-le Doctor, ca dai cu fumigene si derutezi colegul @dacia97, absorbit fireste de propria problema, incapabil deci sa mai digere o gluma. wink.gif Acum ca a rezolvat, se poate destinde si, citind inca o data, nu se va mai supara.

This post has been edited by B17XGG: 5 Dec 2013, 15:21


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 10 Dec 2013, 19:53
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




mad.gif e jale din nou a inceput sa faca asa.ce sa ii mai fac acum???


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 10 Dec 2013, 21:38
Post #28


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ai verificat celelalte optiuni care ti s-au sugerat ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia97
post 16 Dec 2013, 11:24
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 13




am verificat dar nimic,insa am rezolvat din nou problema si de data asta in totalitate.suturile au aparut datorita aprinderii electronice Malvina.nu am sa mai folosesc niciodata aprindere electronica,fara ea motorul merge mai bn fara intreruperi.acea aprindere imi fura curent, acum imi incarca mult mai bn. smile.gif multumesc tuturor pt ajutor.bafta

Attached thumbnail(s)
index.jpg ( Size: 5.1k ) Number of downloads: 198


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 21 Dec 2013, 20:40
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Nu vreau sa fac reclama proasta aprinderilor electronice,dar dupa cum a spus si Dl.Nelu singurul avantaj il constituie lipsa platinii.Eu am avut pe masina si m-a lasat intr-o nopate,pe langa Brasov.Norocul meu a fost ca mai aveam prin masina o platina si vreo 2 condensatori.Referitor la smunciturile pe care le prezenta colegul,l-as sfatui sa dea carburatorul jos sa-l spele cu decarburol,sa-i faca reglajele si o sa ramana uimit cat de usor porneste si ce frumos demareaza.Eu am pus recent fise tesla pe a mea,curatat carburator,reglat aprindere si carburatie si am ramas mirat la maxim cat de repede ia suta acum si cel mai important cat de lin.

This post has been edited by bostan22: 22 Dec 2013, 11:05


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:59
Forum Renault