cadru motor, s-a rupt!
![]() ![]() ![]() |
cadru motor, s-a rupt!
mcr_razvy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) vand_cadru_.jpg ( Size: 59.26k ) Number of downloads: 747 |
||
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sudea-zal.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#3
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Daca ai putea sa il sudezi fara sa il dai jos ar fi ok. Daca trebuie dat jos mai bine pui altul.
Mie insa imi este teama ca nu vei mai putea suda cadrul astfel incat sa iti iasa cotele ca inainte de ruptura. Cu alte cuvinte o sudura defectuoasa (stramba) iti poate da peste cap unghiurile directiei. Eu am schimbat cadrul acum 3-4 ani pentru ca avea o fisura in jurul basculei. Am gasit cu 2-3 sute. Nu mai stiu exact insa inainte de montaj l-am dat cu grund si antifon sa fiu sigur ca ii mai prelungesc viata. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
Am gasit cu 250 lei altul de solenza 1.9 d, pai unghiul nu il poate afecta pt ca nu este fisurat la prinderea basculei ci la prinderea casetei de directie si asta se regleaza din capetele de bara.
El arata foarte bine nu esre ruginit sau ceva, s-a rupt din cauza motorului ca este prea mare si greu, la precarile de pe loc a plecat cu tot cu caseta de directie . De usdat pe pozitie am sunat un sudor si zicea ca s-ar putea sa il sudeze pe interior si sa ii faca o enforsa pe interior cu un platband acum e si de pozitia care o are acolo. |
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
acum vreo 4 ani am cumparat cadru ala si am dat pe el numai putin de 5.5 milioane
|
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Dar chiar asa de fragile sunt de se rup de la sine? Cum poti sa vezi daca e fisurat fara sa il dai jos de pe masina?
|
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
la mine se auzea o pocnitura cand plecam si am ridicat masina si am dat rotile jos ca am zis ca este bieleta antirasturnare si cu motorul pornit in viteza si tineam frana si cand dadeam drumu la ambreaj am vazut ca pleca caseta de directie cu tot cu roti in fata
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
brk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
E prima oara cand "aud" de asa ceva. Cum dracului sa se rupa cadru motor ? Tu ori mergi sport pe teren off-road ori este defect de fabrica, ori masina a fost implicata intr-un grav accident.
NU SUDA CADRUL ! Schimba-l. Nu exista lonjeroane sudate, cadru motor... cum nu exista nici baia de ulei lipita cu bison a+b si nici prea multi mecanici in "romanica". Cu stima. |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(brk @ 13 Mar 2014, 00:08) E prima oara cand "aud" de asa ceva. Cum dracului sa se rupa cadru motor ? Tu ori mergi sport pe teren off-road ori este defect de fabrica, ori masina a fost implicata intr-un grav accident. NU SUDA CADRUL ! Schimba-l. Nu exista lonjeroane sudate, cadru motor... cum nu exista nici baia de ulei lipita cu bison a+b si nici prea multi mecanici in "romanica". Cu stima. omule esti varza. Rog sa il intrebi pe B-34-SGM , djasu82 si pe Dsign sa te lamureasca ei ![]() Useru SGM a rupt un cadru ca il apucase pe el tuningu cu un alt motor si cutie, mult mai greu pe lgn ! Zi cum schimba tinichigii lonjeroanele la masina daca nu ti le sudeaza ![]() ![]() This post has been edited by Leo0608: 13 Mar 2014, 00:45 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
brk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
QUOTE(Leo0608 @ 13 Mar 2014, 00:43) omule esti varza. Rog sa il intrebi pe B-34-SGM , djasu82 si pe Dsign sa te lamureasca ei ![]() Useru SGM a rupt un cadru ca il apucase pe el tuningu cu un alt motor si cutie, mult mai greu pe lgn ! Zi cum schimba tinichigii lonjeroanele la masina daca nu ti le sudeaza ![]() ![]() Pai stai putin sa ne lamurim... Aici este vorba de o masina stoc cu toate ale ei de fabrica nu de vr6 pe logan sau alpine pe 1410. Si nu inteleg ce cauta SGM,djasu ... in discutia asta. Eu am spus ca nu am vazut asa ceva adica o masina stoc Logan, Slz, Sn cu cadrul motor rupt. M-am referit la ce se face cu astfel de masini si pentru ce sunt ele facute... Si inca ceva... Ca sa intelegi care dintre noi este varza si o da in off... Una e sa cumperi un lonjeron si sa ti-l schimbe un tinichigiu si alta e sa-ti rugineasca un lonjeron si sa-l carpesti, sudezi, tinichigesti cum vrei tu sa-i spui. Nu am zis nimic in nume de rau dar cadrul motor ? lonjeroane ? Aici vorbim de siguranta iar eu sincer nu ma simt in siguranta cu sudura poate sa fie ea cat de profesionala ar fi. Un lucru daca e original si dea'ntregul hai sa-l lasam asa nu sa fim carpaci. Daca te-ai simtit bine cand ai scris reply-ul ala ma bucur foarte mult dar ai putea sa-l si recitesti dupa ce apesi butonul 'post reply'. Vrei si dreptate? Ok ai dreptate cu tot ce ai zis. ![]() Stima. This post has been edited by brk: 13 Mar 2014, 02:57 |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#11
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(brk @ 13 Mar 2014, 00:08) E prima oara cand "aud" de asa ceva. Cum dracului sa se rupa cadru motor ? Tu ori mergi sport pe teren off-road ori este defect de fabrica, ori masina a fost implicata intr-un grav accident. NU SUDA CADRUL ! Schimba-l. Nu exista lonjeroane sudate, cadru motor... cum nu exista nici baia de ulei lipita cu bison a+b si nici prea multi mecanici in "romanica". Cu stima. La mine nu a apucat sa se rupa pentru ca l-am inlocuit din timp, insa la cum arata nu cred ca mai rezista un an. Se intampla prin 2010 cand masina avea 9 ani, insa la cum aratau gaurile din cadru, il luase rugina cu cel putin inca 1-2 ani inainte.Fisura era inclusiv langa bascula unde cadrul ar trebui sa sustina destul de multe socuri venite de la roata. Nici eu nu auzisem pana atunci de schimbat cadru motor la o masina, insa super nove si solenza sunt campioane la inlocuit piese ce la alte masini rezista pana le duci la remat. Si nu, nu am facut off road cu masina si nu are alt motor. Attached thumbnail(s) 44444.JPG ( Size: 697.17k ) Number of downloads: 267 333333333.JPG ( Size: 312.14k ) Number of downloads: 258 22222222222.jpg ( Size: 303.78k ) Number of downloads: 253 11111111111111111.jpg ( Size: 340.2k ) Number of downloads: 251 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
brk |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 13 Mar 2014, 07:43) La mine nu a apucat sa se rupa pentru ca l-am inlocuit din timp, insa la cum arata nu cred ca mai rezista un an. Se intampla prin 2010 cand masina avea 9 ani, insa la cum aratau gaurile din cadru, il luase rugina cu cel putin inca 1-2 ani inainte.Fisura era inclusiv langa bascula unde cadrul ar trebui sa sustina destul de multe socuri venite de la roata. Nici eu nu auzisem pana atunci de schimbat cadru motor la o masina, insa super nove si solenza sunt campioane la inlocuit piese ce la alte masini rezista pana le duci la remat. Si nu, nu am facut off road cu masina si nu are alt motor. Ma... de schimbat ele se schimba dar nu vad cum poti rupe un cadru motor inafara de accident si mers "sport" pe camp. Ca ruginesc si la un moment dat cedeaza asta e ... astea ne sunt masinile ![]() This post has been edited by brk: 13 Mar 2014, 11:36 |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Eu cred ca prin ruginire se subtiaza, prin subtiere isi pierde din soliditate si incepe sa se indoaie putin in sus si in jos, iar indoiturile astea repetate la fiecare groapa, denivelare, etc ajung in final la rupere iar cand s-a rupt e prea tarziu pentru ca multi nu isi dau seama sau nici nu banuiesc. Asa cum spuneam nu oricine poate sa isi dea seama de lucrul asta iar cand masinile ajung la o anumita vechime cand la unele cedeaza aceasta componenta este bine sa verificam si noi la ale noastre sau sa rugam pe cineva cu ochiul format sa verifice pentru noi.
|
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 21:40 |