Electromotor sau baterie?
![]() ![]() ![]() |
Electromotor sau baterie?
pais_valenciano |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|||
val2011 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Sa incerce cu o alta baterie buna. Atunci o sa stie sigur.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
fzoli |
![]()
Post
#3
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
salut,
eu cred ca bateria a murit, încerca sa pui pe redresor și vezi după aia sau pune o baterie buna și vezi dacă face la fel. LA MULTI ANI. |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Salutare!
Revin si eu cu o problema asemanatoare, doar ca sunt aproape sigur ca electromotorul e de vina... Se da o Dacia 1310 nepornita de vreo 6 luni cu bateria,clar, descarcata. In ideea de a o porni cat mai rapid, am incercat sa o pornesc luand curent de la masina de zi cu zi(baterie de 60A). Ii dau o cheie(defapt mai multe) si vad ca motorul se invarte foarte slab...Am curatat toate contactele, bornele etc, fara rezultat. Am demontat electromotorul si l-am probat direct la baterie(cea buna), se invarte el destul de slab... L-am facut bucatele si ,aparent, era destul de unsuros pe interior, iar rotorul se invartea destul de greu in bucsa din capatul de catre volant. Acum vin intrebarile: Ma gandesc ca am nevoie de bucse noi, nu? Exista vreo sansa sa fie stricat rotorul?(in ideea ce la ultima pornire totul a mers perfect) Era sa uit, vorbim de electromotor 'tip vechi', romanesc... This post has been edited by megyes raul: 16 Apr 2014, 12:33 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Schimbi bucsile ca sunt foarte ieftine (undeva la 5 lei) , si apoi vezi ce face.
Si daca tot l-ai facut bucati poti schimba si periile cu ocazia asta. Poate te ajuta si tutorialu asta facut de domnul bygy. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De unde stii ca electromotorul nu se invarte cu turatia normala? Cand iei curent de la alta baterie, daca nu sunt cabluri groase si scurte, se va pierde mult prin ele, chiar de mai ai si pe masina baterie. Bucsile nu sunt o cauza, decat daca sunt ovalizate la interior si rotorul atinge de stator. Uita-te pe stator sau pe rotor, si vezi daca a atins intre ele. Daca atige, la turatie se poate si inrosi, scurtcircuitand bobinajul din rotor. Masoara izolatia la rotor. Vezi si capetele bobinelor, daca nu sunt desprinse din "stegulete" , si refa-le cositorindu-le. Curent se poate pierde si prin contactele de la starter (din solenoid), perlandu-se capetele celor doua suruburi de cupru, sau clema de contact se gaureste. Roteste cu 90 de grade, ambele suruburi, prin slabirea piulitelor si impingerea lor in interior, pana permite rotirea, ca sa-i schimbi pozitia. Va fi ca noi.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:08 |