probleme frana nova gt
![]() ![]() ![]() |
probleme frana nova gt
zetaneo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|||
draku |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
la pedalier ar trebui sa existe un arc care sa ridice pedala de frana la capat de cursa
vezi sa nu lipseasca de acolo |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(zetaneo @ 2 Oct 2005, 21:42) Poate ma ajuta cineva cu vreo sugestie frana functioneaza dar dupa fiecare franare masina e franata (incetineste daca ambreiajul e calcat) ,daca bag piciorul sub pedala de frana si o ridic un pic dupa franare totul ok......la fel si la plecarea de pe loc daca ridic pedala e ok daca nu pleaca infranata .... ar mai fi vibratii in volan la peste 80km/h si trage un pic stanga dar asta e altceva partea cu frana ma preocupa mai mult masina am cumparat-o recent si nu prea cunosc partea tehnica a ei...... La fel cum cablul de ambreiaj are o garda , asa si pedala de frina trebuie sa aiba o garda in asa fel incit pistonasul primar din pompa sa nu fie atacat. Cu alte cuvinte nu ai garda ( joc ) la tija actionare servofrina sau la tija actionare piston pompa sau amindoua. Intrucit tu nu ti-ai dat seama de acest lucru nu cred ca stii sa faci reglajele respective asa ca este indicat sa mergi la cineva bun cunoscator in asemenea reglaje ( de preferinta service) |
-------------------- Kox
|
|
marianb |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 22 September 05 ![]() |
QUOTE(zetaneo @ 2 Oct 2005, 22:42) Poate ma ajuta cineva cu vreo sugestie frana functioneaza dar dupa fiecare franare masina e franata (incetineste daca ambreiajul e calcat) ,daca bag piciorul sub pedala de frana si o ridic un pic dupa franare totul ok......la fel si la plecarea de pe loc daca ridic pedala e ok daca nu pleaca infranata .... ar mai fi vibratii in volan la peste 80km/h si trage un pic stanga dar asta e altceva partea cu frana ma preocupa mai mult masina am cumparat-o recent si nu prea cunosc partea tehnica a ei...... eu zic, ca e tot din cauza lipsei arcului....cu cat ai luat masina si din ce an e???? |
--------------------
Dacia
Nova
- dj-99-***
|
|
zetaneo |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
Mersi de raspunsuri...daca am spus ca nu cunosc partea tehhnica a ei asta a fost din motivul ca numai ce am luat-o .....am mai avut o Mazda din 81 mai de mult la care in afara de cutia de viteze am desfacut tot personal tot si am facut-o sa mearga zic eu bine......masina e Nova GT din 99 pret 2350 euro pare mult dar are 13500km cu sigiliile originale pe cablu ce merge la vitezometru ,placute de frana originale inca..............
In linii mari am rezolvat problemele ....set garnituri pompa centrala...schimbat...aerisit ....masina (statuta in garaj) nu mai e franata dar parca fata de alte masini frana e ciudata....nu exista arc la pedala din fabricatie ! vibratiile.....rezolvate cu ,umflat ...echilibrat roti la un atelier ........ Apropo acu am vazut gumele "montana" .....dar nu am probleme..... This post has been edited by zetaneo: 13 Oct 2005, 11:05 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
zetaneo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
sorry problema pe frane a revenit f repede , tre sa fie arcul dar m-am uitat si nu l-am vazut.............e arc arc.....sau spiralat pe axul pedalei stie cineva unde ar trebui sa fie ????????
Si ar mai fi o intrebare....cum scot cablul de la vitezometru sa dau aparatele de bord jos .....ca nu-mi arde jumate.....probabil becuri arse sau contacte imperfecte...unul din ele l-am schimbat dar e chinul de pe lume cu bordul sus ...si de cablu mi-a fost oarecum sa trag ....prindere pe plastic...pare ca ar avea doua gherutze dar nu stiu exact ........???????? |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
zetaneo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
Imi spune si mie careva exista arcul ala la pedala de frana la NOVA GT sau nu
m-am bagat si nu am vazut arc decat la ambreiaj unul spiralat chiar pe axul pedalei, pe frana nimic......desi se pare ca ar fi loc...... This post has been edited by zetaneo: 23 Oct 2005, 21:42 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
zetaneo |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
Arcul firar el de arc ! dupa cum spuneam nu exista m-am uitat si la alte masini ex.o super nova cred ca pedalierul e la fel (except ambreiaj hidraulic)...nu exista! acuma sa va zic ce cred de la cine am luat masina am primit si carnetul ala de service in garantie ....schimbat servo.....ma gandesc ca arcul din servo ar tre sa impinga pedala suficient in partea de cursa libera.... dar daca sa pus o servo de papuc cum am mai citit se poate ca echilibrul sa fie altul vacum mai puternic pe suprafata membrana mai mare si sa ramana un pic piscata........pana la urma are nu are am sa pun un arc.......
Vreo parere .....multzam anticipat !!!!!! This post has been edited by zetaneo: 27 Oct 2005, 22:04 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
toply |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 May 07 ![]() |
QUOTE(zetaneo @ 27 Oct 2005, 22:03) Arcul firar el de arc ! dupa cum spuneam nu exista m-am uitat si la alte masini ex.o super nova cred ca pedalierul e la fel (except ambreiaj hidraulic)...nu exista! acuma sa va zic ce cred de la cine am luat masina am primit si carnetul ala de service in garantie ....schimbat servo.....ma gandesc ca arcul din servo ar tre sa impinga pedala suficient in partea de cursa libera.... dar daca sa pus o servo de papuc cum am mai citit se poate ca echilibrul sa fie altul vacum mai puternic pe suprafata membrana mai mare si sa ramana un pic piscata........pana la urma are nu are am sa pun un arc....... Vreo parere .....multzam anticipat !!!!!! stie cineva de unde e problema ca si io am patit la fel...... nu revine destul de repede pedala de frana..... are un moment de intarziere in care masina ramane franata |
--------------------
dacia
nova
1998 gt 1600 carburatie
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Arcul , ca altceva nu vad ce ar putea influenta cursa de revenire,
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Apollo_y2k5 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 20 January 08 ![]() |
problema clasica pt o nova tinut in garaj.... a mea ramanea turata, freca undeva pe cablu de acceleratie si la arcul ala de la carb....
arcul sau vezi sa nu frece pe undeva pedala aia pe ax, si ce pistonase mai sunt acolo. eu as curata axul de la pedala si l-as unge bine... merita incercat! nova e o masina la care orice e posibil ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
99 GPL
- ph12spa
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
toply |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 May 07 ![]() |
pai pedala de frana are arc?
![]() |
--------------------
dacia
nova
1998 gt 1600 carburatie
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
[QUOTE]ma gandesc ca arcul din servo ar tre sa impinga pedala suficient in partea de cursa libera[/QUOTE]
Depinde cat de bine este reglata tija de actionare a amplificatorului vacuumatic!!! QUOTE]dupa cum spuneam nu exista m-am uitat si la alte masini ex.o super nova cred ca pedalierul e la fel (except ambreiaj hidraulic)...nu exista! [/QUOTE] BA DA, exista! Daca cumva nu il ai tu montat, asta e altceva. Se numeste arc de revenire. Consultati va rog poza de mai jos: Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 24 Apr 2008, 16:14 Attached thumbnail(s) pedala.jpg ( Size: 48.92k ) Number of downloads: 124 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
toply |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 May 07 ![]() |
arcul de readucere al ambreajului
![]() Attached thumbnail(s) K06.jpg ( Size: 136.55k ) Number of downloads: 117 |
--------------------
dacia
nova
1998 gt 1600 carburatie
|
|
apollo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ce treaba are ambreajul?
eu am arc la pedala de frana. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
toply |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 May 07 ![]() |
si unde e pozitionat ca pe schema nu-l vad si pe masina nici atat(dintr-o data nu imi mai revine pedala si nici nu stiu dak a avut sau nu arc - asta incerc sa aflu)?
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt 1600 carburatie
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE arcul de readucere al ambreajului ![]() Of,Of...SPECIAL nu am lasat toata pagina ca sa nu se faca confuzii! Vad insa ca n-am putut sa le evitam. K06.jpg ( Size: 136.39k ) Number of downloads: 117 Observa te rog ca arcul PEDALEI de ambreiaj este NUMEROTAT PE FIGURA si la el se face referire ca " ARCUL PEDALEI DE AMBREIAJ" Rolul acestui arc al pedalei de ambreiaj este de a asigura o portiune de "cursa libera" a pedalei, dar DIN ALTE MOTIVE. El se mai numeste si ARC DE RAPEL(ca cel de la levierul schimbatorului de viteze) Ca idee, ce te face sa crezi ca AMBREIAJUL ar avea nevoie de arc de readucere LA PEDALA? ![]() Arcul de READUCERE(ce-i drept nenumerotat si neprezentat pe schema) este altceva(asigura READUCEREA pedalei de frana la pozitia normala). Cei de la Dacia au omis sa il mentioneze ca piesa la demontare(de aceea cand l-au mentionat la remontare, nu l-au putut numerota fiindca nu este reprezentat pe schema. Din cate stiu eu, el EXISTA insa. Daca reusesc sa fac o poza pedalierului, revin cu detalii. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
toply |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 May 07 ![]() |
eu te cred dar da te rog mai multe detalii: ce fel de arc si cum si unde se prinde.....(e ca cel de la ambreiaj?)
multumesc mult This post has been edited by toply: 25 Apr 2008, 17:07 |
--------------------
dacia
nova
1998 gt 1600 carburatie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 09:54 |