DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scade lichidul de racire.

Imparatul
post 2 Mar 2014, 20:26
Post #1


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Am schimbat acuma vreo 1700km termostatul si am mai completat cu lichid de racire.
Dupa 1500 km, m-am uitat la acesta si era la minim. Dupa ce pusesem pana aproape de maxim. Dupa ce schimbasem termostatul s-a auzit destul de mult timp un bolborosit atunci cand porneam motorul, de la caloriferul de caldura. Cred ca era aer.
Am mai completat odata cu ceva lichid, dar nu prea mult.
Acuma dupa 1500 km, lichidul era la minim. Am completat evident si astept sa vad ce se intampla.
Tin sa mai precizez ca acuma vreo luna si ceva in urma, cand era mai frig si porneam masina, se auzea ca un zgomot metalic de fulie, dar nu f. tare, pret de jumatate de minut.

Nu imi dau seama pe unde ar curge apa. Pompa de apa nu a fost schimbata niciodata si am 126.000 km.

This post has been edited by Imparatul: 2 Mar 2014, 20:28


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 2 Mar 2014, 20:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




daca e pompa, ar trebui sa ai apa in zona distributiei/accesoriilor
poti da afara capacul de plastic si sa te uiti la ea sa vezi daca scapa apa
sau mergi la un service de cartier sa iti faca constatarea

This post has been edited by Leo0608: 2 Mar 2014, 20:42


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossak
post 2 Mar 2014, 21:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 752
Joined: 27 May 08
From: Cluj-Napoca




Daca ai schimbat termostatul impreuna cu garnitura sunt sanse mari sa scape pe acolo antigel. Sunt patit. Dupa ce am pus la loc garnitura originala am scapat de problema.
Vezi pe carcasa termostatului daca sunt urme de antigel uscat.


--------------------
Honda Civic 1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 3 Mar 2014, 16:31
Post #4


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Am fost la service si a gasit ca picura de la garnitura de termostat. Dar prin partea de jos. Am inlocuit garnitura si acuma stau sa vad daca mai supureaza. Dupa ce am mers cu masina vreo 20 de minute, nu mai era nimic la termostat.
Cred ca 100% de acolo a fost si am rezolvat-o pana la urma. Totusi voi fi si cu ochii pe pompa de apa, care e originala si e la 126.000 km.

Oare sa o schimb, ca trebuie sa-i schimb acusi kitul de distributie?


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 3 Mar 2014, 17:51
Post #5


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Schimb-o, la km astia si-a scos banii.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 3 Mar 2014, 18:42
Post #6


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Aha, deci ma sfatuiti sa o si schimb la 126.000.
Ok, asa voi face cand schimb kitul intreg.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 3 Mar 2014, 18:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




ca tot n-ai bani, mergi numa pe original, iei de la service piesele si ti le monteaza aia. Bafta smile.gif)


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 15 Mar 2014, 13:22
Post #8


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Tot scade lichidul de racire. Nu mai curge pe la termostat, dar tot scade.
Alte sugestii, de la voi? Oricum trebuie sa schimb kitul de distributie, si o sa schimb si pompa de ap apentru prima data. Cred ca de acolo e.
Pe sub masina nu se vede ca ar picura ceva, daca o tin pornita si ma uit sub ea.

P.S. Poate fi de la caloriferul de incalzire interioara?


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 15 Mar 2014, 19:35
Post #9


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




Vezi că tot pe acolo e buba, dar nu se vede decât la turații mari. Ia silicon rezistent la temperatură și dă pe acolo de jur împrejur și pe la șuruburi. La mine aia a fost și am fost în service de 8 ori și nu i-au dat de cap. întâmplător am văzut când l-am pus pe fii-miu să o accelereze și el a băgat talpa în fund și abia atunci am văzut.
Dacă nu rezolvi problema caută că ar trebui să se vadă floare din aia albastră care se formează pe unde curge din antigelul uscat.
Dacă ar fi pe la radiatorul climatizorului ți-ar aburi geamurile rău de tot și s-ar simți miros de antigel în mașină.

This post has been edited by bleumineral: 15 Mar 2014, 19:37


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl 2007 Laureate - -***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 15 Mar 2014, 20:12
Post #10


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Geamurile nu se aburesc deloc. Adica ma gandesc si eu ca ar fi nasol in masina daca ar scapa pe la radiator. Mai sus am descris ca se auzea un agomot metalic cand era frig si o porneam. Ca de fulie care suiera putin. Nu era cureaua ce patina de la accesorii. Si ma gandesc, ca daca nu am schimbat pompa deloc in atata timp, sa fie problema ei. Ca pompa de apa e originala.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu2010
post 16 Mar 2014, 20:05
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 4 January 13




Cam cat antigel pierde si la cati km?
Poate sa fie o scurgere pe la presetupa pompei dar nu este o regula.
Au fost pompe originale care au cedat la 60 000,si altele care au mers peste 200 000


--------------------
Dacia Logan Laureat - B--------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 16 Mar 2014, 21:59
Post #12


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Cam 200 ml la vreo 500 km. Cam asa aproximez. Sau mai mult.
Lichidul de racire are aceeasi culoare, galbena, ca e glaceol RX D, nu fierbe. M-am gandit sa nu fie ceva la garnitura de chiulasa, dar cred ca nu e, pentru ca nu prezinta simptomele acestei probleme.

<span class='edit'>17 Mar 2014, 11:13:</span>
Curge intre capacul de plastic si cel de metal de acolo de unde se pune termostatul. In partea de jos a capacului de plastic, la imbinarea, lipirea de cel de metal. Curge pe acoolo. Am mai schimbat un alt termostat l,am pus si tot curge.

Nu se lipeste etans sa inteleg capacul de plactic de cel de metal. Se poate face ceva? De pus un silicon, sau o garnitura anume?

http://www.f5auto.ro/articol-nou/3063/carc...7700101179.html?

Asta e piesa.

This post has been edited by Imparatul: 17 Mar 2014, 11:15


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossak
post 17 Mar 2014, 11:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 752
Joined: 27 May 08
From: Cluj-Napoca




La mine a curs din cauza garniturii de la termostat. Era un klaxcar ieftin, garnitura era din cauciuc de proasta calitate si se intarea la temperatura.
Eu am incercat si cu silicon si n-am reusit sa rezolv problema. Abia dupa ce am pus garnitura de la termostatul original s-a rezolvat.


--------------------
Honda Civic 1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 17 Mar 2014, 11:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




QUOTE(Imparatul @ 16 Mar 2014, 21:59)
Cam 200 ml la vreo 500 km. Cam asa aproximez. Sau mai mult.
Lichidul de racire are aceeasi culoare, galbena, ca e glaceol RX D, nu fierbe. M-am gandit sa nu fie ceva la garnitura de chiulasa, dar cred ca nu e, pentru ca nu prezinta simptomele acestei probleme.

<span class='edit'>17 Mar 2014, 11:13:</span>
Curge intre capacul de plastic si cel de metal de acolo de unde se pune termostatul. In partea de jos a capacului de plastic, la imbinarea, lipirea de cel de metal. Curge pe acoolo. Am mai schimbat un alt termostat l,am pus si tot curge.

Nu se lipeste etans sa inteleg capacul de plactic de cel de metal. Se poate face ceva? De pus un silicon, sau o garnitura anume?

http://www.f5auto.ro/articol-nou/3063/carc...7700101179.html?

Asta e piesa.
*



e posibil sa se fi deformat carcasa termostatului mai precis suprafata de contact dintre carcasa si piesa de aluminiu
am patit-o eu si am schimbat carcasa
ai putea sa incerci sa folosesti niste mastic/ silicon pentru garnituri dar posibil sa fie doar o solutie provizorie


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 17 Mar 2014, 17:47
Post #15


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Am renuntat la service. Ce e drept, garnitura de la termostat este cam tare si nu iese in afara, pentru a putea fi presata cum trebuie de capacul de plastic.
M-am apucat acasa de treaba, dupa ce am cumparat un tub de silicon negru Victor Reintz. Am curatat, degresat, pus silicon si pe fanta de la capacul de plastic pe care se sprijina garnitura termostatului, cat si la imbinarea dintre capac si suportul metalic in care intra termostatul.
Am pus la loc si am lasat vreo 2 ore jumatate sa se usuce.

Acuma cand am dat proba, am vazut ca nu mai picura nimic si sper sa tina si sa fie totul in regula.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Mar 2014, 17:56
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pachetul magic pentru termostat: garnitura noua + silicon

DSC_0382.JPG ( Size: 817.17k ) Number of downloads: 338


De aici!

This post has been edited by IRONICK: 17 Mar 2014, 17:57


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 17 Mar 2014, 20:53
Post #17


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




De acesta silicon am luat si eu. Acuma sa vad cum se comporta. Daca nu, o sa caut o garnitura noua, dar sper sa nu mai am probleme.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 19 Mar 2014, 09:24
Post #18


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Pana acuma e in regula. Nu mai scapa lichid de racire pe la capacul termostatului si garnitura.
Oricum o mai tin sub observatie.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Mar 2014, 18:39
Post #19


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Deformarea corpului termotat este o buba clasica la Logan.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:39
Forum Renault