apa in bord dupa ploaie, si ramane acolo zile intregi
![]() ![]() ![]() |
apa in bord dupa ploaie, si ramane acolo zile intregi
ionescu2014 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004/Scala
|
|||
edy99 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
apa aia e pentru echilibru in curbe! dupa ce s-au facut nenumarate teste la blocurile turn, cu o contragreutate in caz de cutremure, cei de la dacia au decis sa aplice si ei acelasi principiu pentru aceasta bestie neimblanzita! exista cateva filmari spion fara aceasta dotare si testele erau dezastruoase!
This post has been edited by edy99: 8 Mar 2014, 03:16 |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
Tavan01 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 December 13 ![]() |
ionescu exact aceeasi problema am avuto eu anul trecut . am remediato : undeva la cheder e desfacut si iti intra pe acolo , eu am pus silicon dintr-un tub gros si nu mai am probleme
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Scala
- B-69_cok
|
|
edy99 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
ar mai trebui acum sa mai remediezi si scrierea corecta!
ma-ta are cratima, dar mama n-are cratima! |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Lasa mamele ca azi suntem in 8. Sa revenim la masini:
1. Verifica furtunele scurgerilor compartimentului aerotermei (am impresia ca sunt 5 nu mai stiu sigur si nu am nici poza sa iti arat si sa imi amintesc) ... Cred ca doua sunt deasupra fiecarei roti, doua in compartimentul motor, si una prin spatele capacului filtrului de aer. Posibil ca ultima din spatele capacului filtrului de aer sa fie doar la cele cu dotate AC, atentie ca are gura turtita. Bagi un bat pe acolo si incerci sa le desfunzi, apoi torni apa pe deasupra sa fi sigur ca se scurge bine. Eu le-am gasit obturate cu frunze si humus. Apoi cum strangi niste bani te duci sa schimbi chederul parbrizului. Siliconul pus in gaura nu are mari efecte (am incercat si varianta cu silicon si pana nu am schimbat chederul nu am fost multumit. A mai fost discutata problema pe forum, o sa mai gasesti raspunsuri similare sau chiar poze daca mai cauti. |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
ionescu2014 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 14 ![]() |
cunosc problema scurgerilor..ma uit frecvent pe acolo si le mai verific...ideea e ca apa imi patrunde undeva in interiorul bordului si ramane acolo...am susur de izvor in masina
![]() ![]() s-a mai discutat problema patrunderii apei la locurile din fata dar eu nu am asa ceva o sa mai verific o data cu atentie scurgerile alea...atat de multa apa sa se fi adunat acolo si sa fi intratat in instalatie de la aeroterma si aerisire??? This post has been edited by ionescu2014: 9 Mar 2014, 00:49 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004/Scala
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Apa poate sa iti intre intre gura corpului aerotermei si taba masinii, asta se vede acolo in compartimentul stergatoarelor, sau iti patrunde pe langa parbriz pe dupa cheder si intra in aeratoarele care dezaburesc parbrizul, iar de acolo se scurge in zona clapetelor sistemului de directionare a aerului si ramane pe acolo. Ca sa o scoti primul lucru fa ce am spus mai sus cu chederul parbrizului, apoi dai bordul jos si misti pe loc cu forta de masina stanga dreapta, pui urechea si vezi unde clipoceste apoi incepi sa demontezi zona unde auzi. Dar inainte de a demonta fa o poza si pune-o aici sa vedem cam pe unde ar fi apa. In alta parte nu cred ca mai are unde sa se acumuleze. Baga totusi betisorul sau o surubelnita mica pe fiecare din furtune, inclusiv pe cel turtit iar daca nu e asa fa treaba cu bordul ce am spus mai sus si apoi spune si noua. Sper sa se resolve simplu si rapid.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
Iliealexandru |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 7 November 12 ![]() |
Dupa lungi perioade de bataie impotriva apei in solenza am rezolvat problema usor usor prin urmare: se scot furtunasele de scurgere a apei unde se afla ansamblul stergatoare din cauza ca ele daca se infunda cu praf frunze etc ramane apa acolo si intra in masina, o alta cauza recenta la mine a fost chederul parbrizului buza aceea pe care sta chederul era putin ruginita sa curatat sa dat cu o solutie sa montat alt cheder la loc si asta a fost, pentru spate la fel se schimba chederul de la luneta se curata se monteaza altul nou atentie a se monta cu mastic special, sa nu se considere reclama iti recomand nesti auto pentru operatiuniile astea sunt ok la manopera doar sa nu cumperi piese de la ei.O zi buna
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- B39yzx
|
|
ionescu2014 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 March 14 ![]() |
da..in partea de sus a bordului se aude, unde sunt orificiile pentru dezaburire parbriz... desi am desfacut-o odata si degeaba, e in interior....
o sa ma ocup intr-o zi de ea...probabil ca o sa dispara apa pana atunci...asa s-a intamplat si asta toamna...dupa o saptamana a disparut, s-a evaporat cred in timp... dar e clar acum..stiu unde sa caut si ce am de facut.... voi reveni cu ce am descoperit si eventual si cu solutia , poate mai pateste altcineva multumesc frumos pentru informatii |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004/Scala
|
|
DrV |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 3 November 11 ![]() |
Salut. Cel mai probabil pentru ca sunt/au fost infundate gurile de scurgere de care a vorbit lumea mai devreme iti intra apa in aeroterma si in bord. Cand pornesti ventilatorul clipoceste ca in basme? Eu am demontat aeroterma - in stanga bidonasului cu lichid de parbriz -cum te uiti la masina- am repus garnitura pe pozitie - era deplasata - nu stiam la ce sa ma astept, altfel as fi inlocuit-o. Am pornit ventilatorul pe 4, se abureau geamurile, iar incet-incet apa a disparut. Daca nu ai AC nu iti recomand sa mergi cu masina - eu nu vedeam nimic si eram in mijlocul verii. Am turat-o pe loc (2000rpm), nu mai stiu cat timp, probabil vreo 10-15 min cu intermitenta, am lasat-o peste noapte si in vreo 3 zile a disparut susurul de izvor. Imi cer scuze pentru postarea lunga, sper sa ajute.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Confort Singura modalitate de a face fata pretentiilor exagerate, este sa le indeplinesti. Dr. Rusu M.
|
|
buge |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 3 July 05 ![]() |
se poate sa intre apa in habitaclu si pe la suruburile de la deschizatorul de capota?
sunt acolo 2 suruburi cu cap imbus de 6 care erau f slabite. This post has been edited by buge: 16 May 2014, 16:50 |
--------------------
Solenza
Confort
2005
- AG-XX-XXX
|
|
Tavan01 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 December 13 ![]() |
uita-te la chederul de la parbriz mie pe acolo imi intra am pus silicon si s-a rezolvat
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Scala
- B-69_cok
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:49 |