Amestec gresit ?
![]() ![]() ![]() |
Amestec gresit ?
Knupz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate face clapeta de acceleratie vreo figura (agata ?), cand ajunge in pozitia corespunzatoare acelui punct fix de pe pedala.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
KeO |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
De verificat nivelul in carburator, camera de nivel constant, si jiglerele de acolo. In sarcina ii da benzina pompa de sprit, si de aia trage. Nu mai merge fara filtru de aer, ca nu-i face bine deloc, chiar daca trage mai bine.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
Knupz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
Maho,o sa verific cursa clapetei si revin.
Keo,posibil dar cum iti explici ca doar un anumit punct din pedala face asa,daca trec de faza aia sau inaintea lui merge bine,constant si fara accelerari bruste.Nu merg fara filtru,doar pentru test. |
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
Knupz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
Clapeta are cursa in regula.M-am mai jucat putin cu el si am observat ca atat la relanti cat si in sarcina la accelerare usoara ajunge in punctul unde face figuri ,daca il menti acolo,merge dar in suturi.Pana una alta am demontat carburatorul pentru curatare si am constatat ca garnitura de la admisie e impuscata intr-un loc,sa o rezol,pun totul la loc si mai vedem.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ideea e ca, e amestec sarac, nu gresit. Asta datorita ingustarii prin oxidare a jiclorului principal, nivelul e prea mic, sau trage aer fals, intre galerie si carburator. Te alfi cu el, la limita inferioara a dozajului benzinei, in comparatie cu aerul. Asa vei avea un consum marit, pentru ca totdeauna trebuie sa duci acceleratia, mai sus decat trebuie, ceea ce e inutil stilului si posibilitatii de mers.Daca din garnitura nu se rezolva, si nivelul e corect (ce-o fi insemnand corect, ca mic n-avea cum sa se faca singur, iar mare, n-ar fi facut asta), mai mareste-i putin gaura la jiclorul principal. Nu te speria si nu avea ezitari, ca nu vei mari consumul ci dimpotriva, se va micsora, el mergand frumos, la o deschidere mai mica a clapetei. Cauta posturi d-ale mele, legate de carburator, ca am detaliat in multe.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Knupz |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
Asta vreau sa fac daca nu se rezolva,chiar daca se rezolva tot voi schimba jiglerul principal si cel de relanti(care de altfel e raspunzator si de turatiile mici)cel putin asa am citit.nu ma voi apuca sa le largesc pe cele originale si voi cumpara altele cu o dimensiune mai mari.Cu ocazia asta m-am documentat putin si am aflat ca in state acelasi motor ca al meu se pune/s-au pus pe anumite modele de buggy.pe forumul lor am gasit destule informatii,de ex cu alt carburator de ex webber dco40 si admisie custom,motorul se transforma intr-o bestie cu toate ca pentru un atv e suficient.
*later edit,unde gasesc si eu in buc sa fac o garnitura pentru admisia mea?,ce-a veche s-a facut bucati,si daca gasesc in RO un magazin unde sa gasesc diferite jiglere de diferite dimensiuni.Multam. This post has been edited by Knupz: 18 Mar 2014, 20:46 |
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
Knupz |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
Am schimbat garnitura,am curatat carburatorul dar problema ramane.o sa comand un set de jiglere mai mari putin,sa vedem.Deci face si la relantii si in sarcina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Intrebare intrebare, de ce la pornire la rece oscileaza putin de tot turatia iar dupa 1 minut nu mai are nimic ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
val2011 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
pentru ca e rece.. tu vrei sa-ti mearga bine si la rece si la cald la fel?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Aha, ma rog, credeam ca ceva nu e in regula. E ok sa pornesc cu putin soc pe 20 de grade ? Asta la rece ?
Edit: Porneste si fara, dar vreau sa fiu sigur ca nu moare. ![]() This post has been edited by RaduWra: 22 Mar 2014, 19:00 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(RaduWra @ 22 Mar 2014, 19:00) E ok sa pornesc cu putin soc pe 20 de grade ? Asta la rece ? Evident, e chiar indicat (cam la 1/2); si daca-s 20 sau 40 gr. afara, motorul e tot "rece", pana depaseste 60-70 gr. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Knupz |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 14 ![]() |
Am largit putin jiglerul principal si problema s-a rezolvat.mai trebuie sa ma joc putin la amestec.2 intrebari,1 merita largit putin si jiglerul de relantii?,nu am probleme cu relantiul dar din cate stiu eu,influenteaza si turatiile mici..2 merita filtrul sport?(conic)
|
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:03 |