DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amestec gresit ?

Knupz
post 15 Mar 2014, 21:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Salut,

Defapt este vorba de un atv in 2 pistoane,cutie manuala,aprindere ca la dacie,pe carburator cu pompa de sprit,ambreaj ca la auto,etc.Am ales sa apelez la voi stiind ca posesorii de dacii romanesti sunt mai bine documentati tehnic(de cele mai multe ori de nevoie biggrin.gif )
Problema se manifeste destul de simplu,la un anumit punct FIX din pedala de acceleratie( punctul este sa zicem la 30% de la inceputul cursei)imi da in nas,daca mentin in acel punct din pedala,motorul merge foarte prost.Nu conteaza turatie sau in ce viteza sunt.Daca apas tare acceleratie se tureaza frumos,trage bine,nu face alte figuri.M-am uitat la bujie(doar la 1,deh la a 2 ajungi mai greoi) imediat dupa ce m-am dat cu el si era caramizie,adica normala.M-am jucat la surubul de ameste de la carburator(treptat tura cu tura,desfacut si inchis,fiecare pe rand,cu testele de rigoare) nici un rezultat,am mers si fara filtru de aer,nimic,acelasi lucru(bine,numai ca se tura mai bine,deh mama lui de filtru icon_mrgreen.gif )

Ajutati-ma putin,raman dator wink.gif

This post has been edited by Knupz: 15 Mar 2014, 21:55


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 15 Mar 2014, 22:05
Post #2


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poate face clapeta de acceleratie vreo figura (agata ?), cand ajunge in pozitia corespunzatoare acelui punct fix de pe pedala.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KeO
post 16 Mar 2014, 12:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 30 March 06
From: Sibiu




De verificat nivelul in carburator, camera de nivel constant, si jiglerele de acolo. In sarcina ii da benzina pompa de sprit, si de aia trage. Nu mai merge fara filtru de aer, ca nu-i face bine deloc, chiar daca trage mai bine.


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Knupz
post 16 Mar 2014, 18:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Maho,o sa verific cursa clapetei si revin.
Keo,posibil dar cum iti explici ca doar un anumit punct din pedala face asa,daca trec de faza aia sau inaintea lui merge bine,constant si fara accelerari bruste.Nu merg fara filtru,doar pentru test.


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Knupz
post 17 Mar 2014, 20:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Clapeta are cursa in regula.M-am mai jucat putin cu el si am observat ca atat la relanti cat si in sarcina la accelerare usoara ajunge in punctul unde face figuri ,daca il menti acolo,merge dar in suturi.Pana una alta am demontat carburatorul pentru curatare si am constatat ca garnitura de la admisie e impuscata intr-un loc,sa o rezol,pun totul la loc si mai vedem.


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Mar 2014, 14:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ideea e ca, e amestec sarac, nu gresit. Asta datorita ingustarii prin oxidare a jiclorului principal, nivelul e prea mic, sau trage aer fals, intre galerie si carburator. Te alfi cu el, la limita inferioara a dozajului benzinei, in comparatie cu aerul. Asa vei avea un consum marit, pentru ca totdeauna trebuie sa duci acceleratia, mai sus decat trebuie, ceea ce e inutil stilului si posibilitatii de mers.Daca din garnitura nu se rezolva, si nivelul e corect (ce-o fi insemnand corect, ca mic n-avea cum sa se faca singur, iar mare, n-ar fi facut asta), mai mareste-i putin gaura la jiclorul principal. Nu te speria si nu avea ezitari, ca nu vei mari consumul ci dimpotriva, se va micsora, el mergand frumos, la o deschidere mai mica a clapetei. Cauta posturi d-ale mele, legate de carburator, ca am detaliat in multe.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Knupz
post 18 Mar 2014, 19:33
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Asta vreau sa fac daca nu se rezolva,chiar daca se rezolva tot voi schimba jiglerul principal si cel de relanti(care de altfel e raspunzator si de turatiile mici)cel putin asa am citit.nu ma voi apuca sa le largesc pe cele originale si voi cumpara altele cu o dimensiune mai mari.Cu ocazia asta m-am documentat putin si am aflat ca in state acelasi motor ca al meu se pune/s-au pus pe anumite modele de buggy.pe forumul lor am gasit destule informatii,de ex cu alt carburator de ex webber dco40 si admisie custom,motorul se transforma intr-o bestie cu toate ca pentru un atv e suficient.



*later edit,unde gasesc si eu in buc sa fac o garnitura pentru admisia mea?,ce-a veche s-a facut bucati,si daca gasesc in RO un magazin unde sa gasesc diferite jiglere de diferite dimensiuni.Multam.

This post has been edited by Knupz: 18 Mar 2014, 20:46


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Knupz
post 22 Mar 2014, 15:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Am schimbat garnitura,am curatat carburatorul dar problema ramane.o sa comand un set de jiglere mai mari putin,sa vedem.Deci face si la relantii si in sarcina.


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 22 Mar 2014, 17:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Intrebare intrebare, de ce la pornire la rece oscileaza putin de tot turatia iar dupa 1 minut nu mai are nimic ? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 22 Mar 2014, 18:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




pentru ca e rece.. tu vrei sa-ti mearga bine si la rece si la cald la fel?


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 22 Mar 2014, 19:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Aha, ma rog, credeam ca ceva nu e in regula. E ok sa pornesc cu putin soc pe 20 de grade ? Asta la rece ?
Edit: Porneste si fara, dar vreau sa fiu sigur ca nu moare. smile.gif

This post has been edited by RaduWra: 22 Mar 2014, 19:00


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 22 Mar 2014, 21:21
Post #12


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(RaduWra @ 22 Mar 2014, 19:00)
E ok sa pornesc cu putin soc pe 20 de grade ? Asta la rece ?

Evident, e chiar indicat (cam la 1/2); si daca-s 20 sau 40 gr. afara, motorul e tot "rece", pana depaseste 60-70 gr.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Knupz
post 24 Mar 2014, 20:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 March 14




Am largit putin jiglerul principal si problema s-a rezolvat.mai trebuie sa ma joc putin la amestec.2 intrebari,1 merita largit putin si jiglerul de relantii?,nu am probleme cu relantiul dar din cate stiu eu,influenteaza si turatiile mici..2 merita filtrul sport?(conic)


--------------------
Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 13:03
Forum Renault