DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu -mi este clar?..., senzorul de temperatura

adi_fozy
post 17 Mar 2014, 10:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 February 12




spuneti va rog senzorul de temperatura la motor e in directa legatura si influenteaza motorasul pas-cu pas atuci cand motorul este rece.Banuiesc ca senzorul de temperatura da comanda la motoras...,am impresia ca mie numi da temperatura corect acel senzor din capul chioloasei.astept sa ma lamuriti,multumesc! nedumerire.gif nedumerire.gif


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI septembrie 2003 Confort - MM 05 FCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 17 Mar 2014, 11:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Senzorul de temperatura doar spune calculatorului de injectie care este temperatura motorului, el nu da nici o comanda. Motorasul pas cu pas este comandat de calculatorul de injectie. Cel mai bine pui un tester pe masina. Daca ai relantiul mare fa o curatare a mpp-ului.

This post has been edited by gabi_g: 17 Mar 2014, 11:15


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 17 Mar 2014, 11:20
Post #3


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Daca este vorba de senzorul de pe chiulasa, este cel de temperatura apa. Nu este in legatura directa cu motorasul pas-cu-pas, ci cu calculatorul (UCE) de injectie. In functie de valorile indicate de acest senzor si de cel de temperatura aer admisie, UCE injectie regleaza (printre altele) turatia la relanti.

Edit: @gabi_g a fost mai rapid, postul meu se poate sterge

This post has been edited by bogdanmardare: 17 Mar 2014, 11:23


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Mar 2014, 12:06
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai degraba iti merge motorul prost cand e rece pentru ca ai o mica sursa de aer fals, probabil pe la garnitura corpului clapeta.
Sau un reglaj de culbutori deficitar.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_fozy
post 19 Mar 2014, 13:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 February 12




QUOTE(klaus @ 17 Mar 2014, 12:06)
Mai degraba iti merge motorul prost cand e rece pentru ca ai o mica sursa de aer fals, probabil pe la garnitura corpului clapeta.
Sau un reglaj de culbutori deficitar.
*


da multumesc!!,motorul dupa ce se incalzeste merge rotund si isi pastreaza relantiu.ieri am verificat toate aspiratiile vacumatice de pe galeria de admisie inclusiv garnitura de pe corpul clapeta si nu am auzit sau gasit ceva ne-inregula.am curatat si motorasul pas cu pas cu spray contact.la culbutori nu am auzit zgomote suspecte!!.nu stiu ce mai ramane de facut?Oricum multumesc multmai incerc!am uitat sa mentionez ca masina a ramas nepornita pe timpul iernide 3 luni. 1zhelp00.gif 1zhelp00.gif nedumerire.gif nedumerire.gif


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI septembrie 2003 Confort - MM 05 FCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 10:59
Forum Renault