Intra foarte mult praf in masina(MCV van), o sa imi iau masca de gaze ca sa pot respira...
![]() ![]() ![]() |
Intra foarte mult praf in masina(MCV van), o sa imi iau masca de gaze ca sa pot respira...
BennyORWO |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|||
tarzy |
![]()
Post
#2
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
un prim sfat ar fi sa mergi mai incet
nu am inteles prea bine cand intra praf .... daca cumva atunci cand esti cu geamul deschis ... pai e foarte normal. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Pai inteleg ca mergi cu geamul deschis,deci pe acolo intra praf.Sau pe la aeroterma daca masina nu e echipata cu filtru de polen.Mergi cu butonul pe pozitia de recirculare aer.Mai poti verifica starea chederelor,inclusiv cel de la usile portbagajului.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
BennyORWO |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Nu e vorba de mers mai incet,ca pe camp mai mult de 40kmh nu merg...si pe asfalt nu depasesc 100.
Praful intra cand merg cu geamul deschis,dar nu este ceva normal sa intre praf in masina cand mergi cu geamul deschis...nici la dacia mea nu patesc asa. La alte masini nu patesc asa ceva. Praful intra din cauza ca se face curent in masina...trebuie sa fie vreo gaura pe sub ea....dar unde?ca le-am astupat pe toate. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
La Dacia 1300 exista o streasina plus ca forma si unghiurile montantilor erau altele. La masinile "moderne" cand deschizi geamul tot aerul intra fix peste tine.Monteaza un set de paravanturi si mai scapi un pic de problema.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Alydor |
![]()
Post
#6
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
incearca si testul cu pisica. Pe unde scoate capul, bagi spuma
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
paul_p |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Ciudat. Nu am mai auzit sa intre praf in masina cand mergi cu geamul deschis.
O fi vreun defect de fabricatie? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Ghederele sunt bune,nu au ''cute''.
Totusi nu e normal sa bage praf.Pe la aeroterma nici atat,pentru ca e pe 0. Pe langa dacie,mai am si un Chevrolet lacetti,si mai merg pe acelasi drum de camp(plin de praf) pe care merg si cu loganul,si nu baga gram de praf,si merg cu geamurile deschise. Am observat,ca praful tasneste de sub masina,undeva pe langa spatele scaunelor(care sunt 2),si iesi imediat cum deschis geamul. Practic se face curent. Ca sa nu mai spun ca masina e plina de praf inauntru...nu conteaza de cate ori o aspir. Dilema mea este,ca nu stiu pe unde mai poate intra praf...pentru ca el nu intra pe geam,ci iese pe geam....se face tiraj,exact ca la soba de teracoca,ca sa fiu mai explicit. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
paul_p |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Nici o masina nu este etansa.
La orice masina exista niste orificii de ventilatie. De obiecei sunt in portbagaj, mascate cumva de bara de protectie spate. Aceste orificii sunt necesare pentru egalizarea presiunii. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Da,dar la loganul in cauza nu e valabil.
El este carosat,are instalatie de frig pe ea,si are usile pe spate inchise,este perfect etans. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mergi cu geamurile închise și instalația de frig pornită.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#12
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
E de mult stiuta problema. Cauta vechiul topic "Loganul atrage praful".
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Alydor |
![]()
Post
#13
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
QUOTE(BennyORWO @ 24 Mar 2014, 18:08) Da,dar la loganul in cauza nu e valabil. El este carosat,are instalatie de frig pe ea,si are usile pe spate inchise,este perfect etans. O fi facut astia un logan special etansat pentru tine... ![]() Ia trage matale pasla din lateralele spate ale loganului si vezi acolo daca n-ai niste gauri... Si daca le gasesti NU le astupa... Suma respectelor, Alydor This post has been edited by Alydor: 24 Mar 2014, 23:03 |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:50 |