DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu tine relantiu, dar nu totimpu

viperfox
post 18 Oct 2005, 18:12
Post #1


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala de lucru si la fel...


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 18 Oct 2005, 19:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




poate e infundat carbu
sa fi intrat pasta de aia de la ulei,in carburator
ce fel de ulei folosesti?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 18 Oct 2005, 19:42
Post #3


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Sau de la filtru de aer ar mai putea fi.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 19 Oct 2005, 07:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 19:12)
din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala  de lucru si la fel...
*



Verifica si platina (stare contacte, distanta), poate iti intrerupe la turatii mici.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Oct 2005, 07:22
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




se incalzeste ca lumea motorul?
termostatul e ok?
pornesti si mergi putin cu socul tras?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Oct 2005, 07:24
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




verifica duza din furtunul de recuperare a gazelor...se poate sa fie infundata sau deplasata..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 19 Oct 2005, 09:55
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 18:12)
din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala  de lucru si la fel...
*


Verifica T-ul de la carburator-unde vine furtunul de la culbutori- sa nu fie spart si filtrul de la carburator vezi sa nu fie obturat si nu in ultimul rind filtrul de aer. Eu am patit acest lucru si nu mergea decit turata alfel se oprea.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Oct 2005, 12:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Carburator infundat pe traseul de relanti, supapa vacuum defecta. Duza nu ai pe furtun, cel putin la modelele noi acea duza e in "flansa calda". Daca totusi cineva a repus furtunul cu duza spre galerie, verifica existenta duzei.
Dar, mai repede carburator infundat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 19 Oct 2005, 12:59
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 4.619
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Trage aer fals.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 19 Oct 2005, 13:11
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




eu cred ca l-am lamurit
carb infundat...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Oct 2005, 14:44
Post #11


Gangester


Group: Members
Posts: 4.257
Joined: 23 February 04
From: Buzau




tatabobu , nu cred ca e vorba de aer fals pentru ca masina are probleme numai la relanti .
Cel mai probabil e inecat circuitul de relanti al carburatorului . O curatare a carbului cred ca e suficienta .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 19 Oct 2005, 15:23
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 4.619
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




SiloS, nici nu "simte" surubul de amestec...


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Oct 2005, 07:29
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(tatabobu @ 19 Oct 2005, 15:23)
SiloS, nici nu "simte" surubul de amestec...
*


Dar nu simte mare lucru nici din surubul de "pedala". Si asta ma face sa cred ca nu au efect nici cele 3 gaurele de progresiune; deci, canale de relanti infundate sau duza slabita in furtun, asta daca cineva a pus-o pe furtun si nu e in flansa.
In rest spune ca motorul merge bine, deci restul traseelor ar fi relativ curate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 22 Oct 2005, 00:42
Post #14


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




raspunsuri:nu a ajuns pasta d'aia de la ulei in carb ca face destul de putina si curat frutunele alea regulat;filtru de aer, n-o fi el tocmai curat si nou dar cert e ca si daca dau la o parte racordul de pe carb tot asa face;despre platini, eu am aprindere electronica (tranzistorala) si nu, nu-mi intrerupe;motorul se incalzeste normal, merg un pic cu socu tras cand plec dimineata, asa pana la primu stop, dupaia il bag de tot ca isi ia mersu, doar ca se opreste...;acea duza pe furtunul de recuperare gaze nu am, poate sa fie o duza in pata calda, dar pe furtunele alea nu are nici o duza, nu a avut niciodata; despre circuitul de relanti, nu cred ca este infundat pentru ca reped, nu se manifesta conitnuu fenomenu; am mai auzit o ipoteza, cum ca juglerul de relanti trebuie avut grija ca in pozitia in care se strange, capatul ala cu gaurele sa vina cu gaurile laterale in sus (sa se potriveasca cu canalu din carb), o sa verific si asta; cat despre cele 3 gaurele de progresiune...sa fie de la ele? cert este ca am mai auzit referiri la ele apropo de probeleme care le am cu masina (consuma mult), cum ca ele ar fi de vina, insa am curatat carburatoru de mai multe ori cu solutie d-aia si nu am avut nici un rezultat, sa fie unu sau mai multe partial sau complet infundate din fabrica? (defect de fabricatie sau bavuri sau span?)


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 22 Oct 2005, 00:45
Post #15


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Novicele
post 22 Oct 2005, 11:26
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 September 05




QUOTE(viperfox @ 22 Oct 2005, 00:45)
si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si  apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste
*



Imi dau si eu cu parerea...nu ai spus nimic daca motoru merge rotund la relanti...eu am patit asa ceva din cauza unei bujii...mergea in 3 si cand o lasam la relanti se intampla sa se mai si opreasca motoru...indiferent ca era rece sau dupa 30 min de mers...am schimbat bujiile, fisele, platinile si acum merge de nu are aer...
in ceea ce priveste chestia cu frana, i-am auzit pe mecanici vorbind ceva de servofrana...ca ar mai putea fi si de la aia...nu stiu sa-ti spun in ce fel ii poate cauza, dar poate se gaseste cineva priceput sa-ti spuna.
Succese maxime!


--------------------
Dacia 1310 berlina - B 14 JDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 11:14
Forum Renault