DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema la ambreiaj

afro.gipsy
post 16 Sep 2014, 19:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 24 May 14
From: Braila




In primul rand va rog sa ma anuntati daca s-a mai discutat pe undeva si s-a gasit si rezolvare. Deci, am o 1310 din '98 (model cu faruri patrate), m-am suit azi in ea sa fac proba noului contact( cel vechi facuse un scurt si lipise toate firele intre ele, etc. alta poveste), calc ambreiajul ca era in viteza si dau cheie, porneste si dintr-odata pedala ambreiajui moarta, zic nu-i nimic grav-a sarit arcul, il prind si gata; dar n-a fost sa fie asa. Am prins pedala si observ ca pedala avea cursa pana prindea cablul. Ridic capota si observ furca ridicata la maxim, ca si cum pedala ar fi fost apasata, si tot o data blocata. Si nu vrea neam sa se miste. Acum care a mai patit asa ceva sau care stie de la ce ar putea fi il rog sa ma ajute si pe mine. Merci si astept raspuns smile.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Campus - BR 03 GYM
Nu exista masina fara negrese asa cum nu exista maidanezi fara purici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Sep 2014, 19:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia vezi poate e cablul gripat , incearca sa il demontezi sa vezi daca este bun


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 17 Sep 2014, 11:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Cu ambreiajul asa cum e poti baga in viteza ?


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fzoli
post 19 Sep 2014, 07:58
Post #4


furia alba


Group: Members
Posts: 811
Joined: 4 June 11
From: HUNEDOARA




Salut,
Eu am pățit asa ceva, adică furca a fost la maxim ridicata. O fost nevoie sa scot motorul și când am scos am văzut ca rulmentul de presiune era praf, spart în bucăți. Îți recomand sa pui rulment original(aprox. 35 RON) și nu făcături, ca nu toată ziua scoți motorul.
Numai bine și sper să-ți rezolvi problema.


--------------------
dacia 1310 2002 - HD 08 WIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 23 Sep 2014, 15:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




biggrin.gif Ia priveste mai cu atentie sub capota si vezi daca mai exista tresa de masa alternator-caroserie ( 100 % n-o ai ) Cablul de ambreiaj o incercat sä-i indeplineasca sarcinile tresei si cum nu avea pregatirea necesara s-a prajit . Pe de alta parte , scurtul de care vorbeai n-a fost din vina vechiului contact ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Sep 2014, 20:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ai doua variante, una spusa mai sus de Maveric, prin care cablul de ambreiaj a tinut loc de masa si cand ai dat la automat, electromotorul a luat ce-a vrut si putut (ca n-a luat tot ), prin el, topindu-l, si cea de-a doua varianta, diafragma de la placa s-a perforat, rulmentul a intrat cu inelul de contact intre ele, si l-a prins ca o saiba siguranta, fiind si putin debreiata. Daca e ultima, se datoreaza prostului reglaj, prin care rulmentul a mers permanent pe soarele placii, facand sant in diafragme si in ultima faza rupand varfurile . Pentru asta iar ai doua variante : sa schimbi placa , sau sa faci o bucsa pe care sa o atasezi rulmentului, cu suprafata de frecare pe diafragma , mult mai lata (diametril exterior de 45, fata de 32 cat are rulmentul), si asa poti refolosi placa, cu durata de viata mai mare ca una noua. Vezi daca papucul de la cablul de masa ce vine de la baterie, e pus pe partea cu electromotorul si bine strans. Daca cablul e topit, cauza e, nu lipsa masei pe caroserie, ci a masei pe motor, electromotor. Daca papucul e pus pe partea cu cutia, in majoritatea cazurilor mai devreme sau mai tarziu, cablul de ambreiaj si acceleratie, ia foc.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:32
Forum Renault