problema la ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
problema la ambreiaj
afro.gipsy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 24 May 14 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Campus
- BR 03 GYM Nu exista masina fara negrese asa cum nu exista maidanezi fara purici
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi poate e cablul gripat , incearca sa il demontezi sa vezi daca este bun
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Cu ambreiajul asa cum e poti baga in viteza ?
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
fzoli |
![]()
Post
#4
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salut,
Eu am pățit asa ceva, adică furca a fost la maxim ridicata. O fost nevoie sa scot motorul și când am scos am văzut ca rulmentul de presiune era praf, spart în bucăți. Îți recomand sa pui rulment original(aprox. 35 RON) și nu făcături, ca nu toată ziua scoți motorul. Numai bine și sper să-ți rezolvi problema. |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai doua variante, una spusa mai sus de Maveric, prin care cablul de ambreiaj a tinut loc de masa si cand ai dat la automat, electromotorul a luat ce-a vrut si putut (ca n-a luat tot ), prin el, topindu-l, si cea de-a doua varianta, diafragma de la placa s-a perforat, rulmentul a intrat cu inelul de contact intre ele, si l-a prins ca o saiba siguranta, fiind si putin debreiata. Daca e ultima, se datoreaza prostului reglaj, prin care rulmentul a mers permanent pe soarele placii, facand sant in diafragme si in ultima faza rupand varfurile . Pentru asta iar ai doua variante : sa schimbi placa , sau sa faci o bucsa pe care sa o atasezi rulmentului, cu suprafata de frecare pe diafragma , mult mai lata (diametril exterior de 45, fata de 32 cat are rulmentul), si asa poti refolosi placa, cu durata de viata mai mare ca una noua. Vezi daca papucul de la cablul de masa ce vine de la baterie, e pus pe partea cu electromotorul si bine strans. Daca cablul e topit, cauza e, nu lipsa masei pe caroserie, ci a masei pe motor, electromotor. Daca papucul e pus pe partea cu cutia, in majoritatea cazurilor mai devreme sau mai tarziu, cablul de ambreiaj si acceleratie, ia foc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:32 |