DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan de 1.6 cu Gpl la cursa lunga, pareri

kosfunny
post 8 Oct 2014, 09:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




Salutare,
intentionez sa bag un MCV de 1.6 8v cu GPL sa bage curse saptamanale la Berlin. Va trage si remorca usoara si va avea mereu pasageri.
Viteza de drum nu ar fi peste 110 km/h iar intretinerea va fi facuta la zi.

Credeti ca rezista la regimul asta de exploatare ? Ma refer mai mult la faptul ca va merge non-stop aprox 4000 km cu pauze de maxim o jumatate de ora .


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviuta
post 8 Oct 2014, 11:11
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 22 July 08




Dupa mine depinde foarte mult de cine o conduce si de ce pui pe remorca . Stiu pe cineva care face saptamanal Italia cu un loganel si la fel face carausie cu o remorcuta . Singura deosebire ca el are motor diesel . Masina se comporta foarte bine , nu l-am auzit sa se planga de ceva . Intretinerea o face la un service de cartier .
Bafta si drumuri bune .


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 8 Oct 2014, 16:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




Da, stiu si eu care fac fara probleme curse cu dieselul si nu se plang de masinuta.


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Oct 2014, 22:33
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La motorul cu 8V se deregleaza destul de des culbutorii....mai ales pe GPL.
Este mai bun un 16V...parerea mea.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2014, 23:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




io in aproape 6 ani nu i-am reglat deloc


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 10 Oct 2014, 14:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




QUOTE(espacern @ 9 Oct 2014, 22:33)
La motorul cu 8V se deregleaza destul de des culbutorii....mai ales pe GPL.
Este mai bun un 16V...parerea mea.
*


Posibil, dar masina o am deja !


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 7 Nov 2014, 22:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Am avut motorizarea asta pe Logan Sedan folosit pe GPL non stop in Bucuresti in regim de taxi. La 300.000 am schimbat chiulasa cu supape fiindca vreo 2 supape erau arse, dar a costat totul vreo 1200 ron cu tot cu schimb de distributie si ulei.
Deci ieftin.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Jan 2015, 20:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Supapele nu s-au ars de la gaz (dacă au fost ținute puțin mai reci), ci exploatare cu excese, unde orice supapă ar fi cedat, su reglaje ale unor scrântiți, care nu știu să regleze corect, si abordează diferite metode din cărți. GPL-ul este combustibilul ideal, cum spuneau cei de la Pitesti cand au lansat ideea gazului pe Logan. Eu am dat un buletin de analiză , pe forum, unde se poate vedea ca e de 92-95 la cifra octanică, și in plus nu deține alte foloștoace prin el, care ar încărca sau coroda toate cele. Mai mult, îl poți face sa meargă identic ca cu benzină, dacă sari un pic peste ”instructiunile” celor ce le instalează (cam străini de cauza). Problema e dincolo, sunt stații la îndemănă ? Deci, cu un reglaj cu simț de răspundere, merge perfect, chiar mai bine și mai curat decât benzina, cu intervenții mai rare decâ la mers cu benzină.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 6 Jan 2015, 07:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Eu stiam ca temperatura de ardere e mai mare la gaz decat la benzina si asta ar dauna supapelor in timp ( un timp indelungat ) .


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 6 Jan 2015, 08:45
Post #10


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




domnule PH-06-BOA as dori sa va contrazic putin in ceea ce priveste GPL si problema cu scaunele la supape desi am observat din postarile pe care le faceti ca sunteti un om deosebit si detineti multe cunostinte (cu mult peste mine)
in privinta acestui GPL poate`mi raspundeti la o intrebare:
sa luam cazul daciei: de ce la daciile pe carburatie nu prea sunt probleme cu GPL-ul (din ce am vazut si eu cand lucram prin service erau destul de rare) in ceea ce priveste distrugerea chelioasei (fie scaune,supape sau toate cele) iar la daciile pe injectie fenomenul este mai des intalnit (si in cazul meu am schimbat scaunele la supape), chiar daca se regleaza permanent culbutorii (la maxim 5000 km) chiar cu o toleranta mai mare decat scrie la carte.. din ce am apucat si eu prin service-ul unde am lucrat se cam vaitau cei cu dacii pe injectie monopunct de aceasta problema
sa va mai dau un exemplu: am avut o dacie pe carburatie in familie cu GPL (montat in anii 1990 - butelie ruseasca ) si a functionat pana a dat`o la remat (avea in jur de 130-150 mii km) pe GPL si fara prea multe interventii in a regla culbutorii sau mai stiu eu nebunii pe la instalatia de GPL (nu s`a umblat la motor)
un alt exemplu: am un coleg care si`a luat un cielo (8v) in anul 2007 cu GPL din fabrica si are acum in jur de 160k si NU a avut niciodata probleme la motor sau sa regleze macar gazul (decat in perioada garantiei) si ii da talpa de nu se poate si functioneaza motorul ala brici pe GPL (nu a mai reglat sau schimbat vreun filtru pe la GPL de cativa ani)

acum: de ce la aceste motoare pe injectie (in special monopunct) trebuie sa stam toata ziua buna ziua sa reglam culbutorii ? sa fie oare calitatea materialului proasta ? are o influienta negativa si GPL-ul necorespunator ?


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:54
Forum Renault