Sonda ICP
![]() ![]() ![]() |
Sonda ICP
ValentinCiulei |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 November 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996 Break
|
|||
RaduWra |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Salut,nu este necesara aerisirea dupa inlocuirea sondei. Iar in legatura cu firele, te vor ajuta colegi care stiu mai bine.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Firul de la sonda ICP duce la ceasuri si aprinde martorul (!) care te avertizeaza ca ai pompa de frana in avarie (pesiune scazuta pe instalatie).
Se poate inlocui fara nici o problema, nu curge lichid, nu trebuie aerisit; daca dupa ce ai inlocuit sonda ti se aprinde (!) in bord scoate sonda, apasa pedala de frana de 2-3 mai sanatos sa o scoti din avarie si apoi monteaza sonda la loc. In general cand faci aerisirea, se demonteaza sonda si dupa aerisire se monteaza la loc, altfel intra pompa de frana in avarie. Pentru mai multe informatii ai topicul asta si asta Bafta! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
ValentinCiulei |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 November 14 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, cand o sa imi permita timpul o sa schimb si respectiva sonda.
Al doilea fir banuiesc ca venea prins pe capac(am gasit ceva informatii prin alte topicuri), insa eu nu am astfel de capac la rezervorul pompei de frana. |
--------------------
Dacia
1310
1996 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:43 |