unghi de fuga, fiat bravo
![]() ![]() ![]() |
unghi de fuga, fiat bravo
adriano2br |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
|
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Titlul topicului e gresit, unghiul de fuga e altceva, si nu e reglabil la Bravo.
Videoclipul e despre reglarea paralelismului (convergentei). Ce face ala in videoclip face prost, masina nu se suspenda sub nicio forma, reglajul se face cu masina pe roti, pe platouri flotante. Mai mult, se regleaza convergenta partiala stanga-dreapta, abia apoi se pune volanul drept in mod brut din canelurile axului, si abia apoi se recurge la un eventual reglaj fin din bielete pentru pozitia finala. Ce ai facut tu ai facut prost, Bravo e tractiune, Fordul ala din film e propulsie, apropierea rotilor la Bravo trebuie sa fie in spate. Oricum, tot ce ai facut ai facut prost, du-o-n service. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Eu am reglat pe groapa, cu rotile pe pamant. As fi masurat distanta dintre rotile fata, in partea din fata si partea din spate..dar nu am loc sa bag nimic pentru a masura.
Faza e ca volanul sta drept si nu trage stanga-dreapta la reglajul actual. Dar totusi o sa dau o tura la un service sa mi-o regleze ei cum trebuie. Chestia ca rotile din fata trebuie sa formeze un unghi /\ am auzit-o prin mai multe locuri, dar nu stiu daca e valabila doar pentru masinile cu tractiune spate sau si pentru cele cu tractiune fata. |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:31 |