| Salutare, acum cateva luni a inceput sa mi se aprinda martorul check engine. Acest fenomen era insotit de pierderi usoare de putere, dadea in gat, ca si cum as lua piciorul de pe acceleratie. Asta dura cateva fractiuni de secunda, si numai dupa cel putin 5 minute de mers, uneori dupa 30 min. Am fost cu ea la service si am testat sa vad ce erori apar: probleme la un injector si bujia incadescenta ( 1 sau 4 nu mai stiu exact), senzor presiune galerie admisie, senzor pedala acceleratie, senzor apa filtru. Schimbul de ulei l-am facut saptamana trecuta, elf 5W40, am schimbat filtrul de motorina si de aer, toate originale DACIA. Azi dimineata in schimb am auzit si un sunet mai ciudat, un fel de tacanit la motor, ca si cum ar bate ceva. Plus ca dupa schimbul de ulei, la relantiu imi licare martorul de ulei, cand o turez insa nu face nimic. Acum mai des mi se intampla sa calc acceleratia si sa nu se intample nimic, asta undeva pe la 2000-2500 rpm. Am observat ca pe contactele de la injectorul si bujia din partea stanga cum privesc motorul din fata este ulei, pierd pe la garnitura de la capacul de culbutoare, asta o am si o sa o schimb astazi. Poate sa fie un scurt circuit din cauza aceasta si sa-mi dea eorrile acestea sau sa dea eroare la injector? A mai patit cineva asa ceva si a reusit sa afle problema? Banuiesc ca e de la injector, dar nu am incredere in mecanici (fara suparari). Astazi marotrul check engine s-a aprins dupa 5 minute si nu s-a mai stins deloc. Cu masina merg zilnic in jur de 60 km, jumate Bucuresti jumate afara. Si treaba cu gatuitul mi se intampla si in trafic bara la bara si la drum intins, si de cele mai multe ori cand trec peste denivelari sau linii de tramvai/gropi. Sa fie vre-un contact slabit? |