DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutor,ulei in corp clapeta si in filtrul de aer!

Lucasady
post 20 Jun 2015, 18:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




salutare tuturor,am si eu o problema,am desfacut corpul clapeta pentru a curati motorasul pas cu pas si am vazut ca am mult ulei acolo si pe capatul de la motoras,si in filtrul de aer!Care ar fi problema?Ma puteti ajuta?Va multumesc!

This post has been edited by Lucasady: 21 Jun 2015, 14:06


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 21 Jun 2015, 13:26
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Trebuie sa pui si tu un titlu cum trebuie la subiectele pe care le deschizi - daca vrei sa primesti cu adevarat ajutor...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 Jun 2015, 18:38
Post #3


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Depinde de cata vreme nu ai mai curatat zona si de cantitatea de ulei.
Daca nu ai curatat de mult si sunt doar cateva picaturi (pete mici) in cutia filtrului de aer, este in limite normale, apare de la mersul la turatii ridicate.
Daca insa este mult ulei in cutia filtrului de aer, problema poate fi de la simeringuri de supape sau segmenti uzati. Nivelul de ulei scade mult intre schimburi?
Curata de ulei cutia filtrului si racordul cotit mai gros cu diuza de sub ea. Verifica periodic zona si supravegheaza nivelul la ulei. Nu in ultimul rand, fa un test de compresie.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 21 Jun 2015, 19:38
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




sad.gif multumesc frumos pentru informatie,intradevar ca masina imi consuma foarte mult ulei,avand in vedere ca anul trecut mi s-a rupt distributia,si mecanicul meu mi-a schimbat doar 3 supape si atat,de atunci consuma mult ulei,inainte nu consuma deloc!Deci ce ar trebui sa mai schimb pentru a scapa de consumul asta asa mare de ulei?Tin sa mentionez ca dupa ce s-a rupt distributia si motorul s-a oprit am scos-o pe liber si nu am mai incercat sa o pornesc!

This post has been edited by Lucasady: 21 Jun 2015, 19:39


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 Jun 2015, 21:46
Post #5


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Cred ca in primul rand trebuie sa cauti un mecanic bun. Daca s-a rupt distributia, problema trebuie cautata intai la chiulasa, apoi la pistoane-segmenti-cilindri. Se da jos chiulasa si se verifica cum etanseaza supapele, sa nu fie inca una stramba si sa nu inchida corect. Ar trebui verificate si ghidurile supapelor - la supapele care s-au indoit pot fi afectate ghidurile. Ar trebui schimbate simeringurile de supapa, ca sa elimini o posibila cauza - nu costa mult, cam 20-30 lei pe set. Se inlocuiesc obligatoriu garnitura de chiulasa si distributia cu ocazia asta - astea costa destul. Dupa ce s-a verificat si montat chiulasa se face un test de compresie. Daca testul iese ok, problema s-a rezolvat.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 21 Jun 2015, 23:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




O sa fac ceea ce mi-ati spus si o sa revin,asa e in viata prostia se plateste,pana sa se rupa distributia aveam un motor bun,acum e varza,consuma ulei si scoate si fum ceea ce inainte nu se intampla!Problema nu a fost ca nu i-am i-am schimbat la timp distributia ci prin faptul ca am pus una mai scumpa decat cea originala flenor parca,si aia dupa 20000 s-a rupt,cand m-am uitat la ea era coapta!Acum are originala de renault din mioveni de vreo 10000 km,dar le voi schimba si vad ce se intampla!va multumesc mult


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 4 Jul 2015, 15:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




Buna ziua,revin si eu cu o problema,astazi masina mea a inceput sa se tureze singura si citind pe aici am aflat ca este vorba despre motorasul pas cu pas,am cumparat unul nou,am desfacut filtrul de aer,corpul clapeta si apoi motorasul,l-am montat apoi pe cel nou,asa cum era de fabrica adica avea capatul acela conic in jos de tot,dupa ce am terminat de montat am pornit-o si dintr-o data s-a turat in 5000 si asa sta!Oare ce am gresit,sau mai trebuie ceva facut?Astep un raspuns.va multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 4 Jul 2015, 16:10
Post #8


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Dupa montarea motorasului nou, se pune de cateva ori contactul fara a porni motorul. UCE injectie face calibrarea motorasului nou (il aduce la capat de cursa).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 4 Jul 2015, 17:44
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




Si in cazul meu,in care am pornit fara a pune contactul de cateva ori,ce se mai poate face,pentru ca acum cand o pornesc sta doar turata in 5000!


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 Jul 2015, 18:52
Post #10


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Pai incearca sa pui contactu de multe ori, fara a porni motorul.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 4 Jul 2015, 19:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




pai am incercat si asa,dar cand pun contactul trebuie sa-l las mult asa pus,sau doar putin si repet?Tin sa mentionez ca motorasul e marca Automotor made in France,asa scrie pe cutie!E de la o reprezentanta dacia luat.


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 4 Jul 2015, 22:06
Post #12


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pui contactul 15 secunde, il iei, astepti putin, il pui iar, repeti de 5-6 ori. Motorasul vechi avea o garnitura (O-ring) la baza, verifica sa aibe si cel nou, eventual iei garnitura de la cel vechi. Canalul derivatiei de aer din corpul clapeta a fost curatat, mai ales in zona in care actioneaza conul motorasului?
Poti sa probezi motorasul, punand contactul cu motorasul demontat de pe corpul clapeta, dar cu conectorul pus. Un prieten pune contactul pentru cateva secunde, tu supraveghezi motorasul, vezi daca conul se misca sau nu. Ca sa remediezi temporar problema relantiului, masori inaltimea tijei la motorasul vechi, apoi refaci inaltimea tijei de la motorasul nou. Tragi cate putin de con, fara sa il rasucesti, prin rasucire se rupe un ghidaj din plastic ce impiedica conul sa se rasuceasca.
In sfarsit, poti incerca sa cureti motorasul vechi cu un spray de curatat carburatoare sau cu WD40, dai doar pe partea mecanica: tragi de bucsa neagra inspre corpul motorasului, dai cateva jeturi de spray pe tija din interior, cureti cu o carpa curata.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 5 Jul 2015, 11:54
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




Multumesc frumos pentru informatiile astea pretioase,o sa incerc poate va merge cel nou!


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cgc64
post 5 Jul 2015, 19:17
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 30 December 09
From: Constanta




cand montezi sau demontezi motorasul pas cu pas,e bine sa fie bateria deconectata.


--------------------
dacia sandero laureate 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucasady
post 6 Jul 2015, 08:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 February 15




ok,azi o sa incerc sa-l remontez pe cel nou,sa vad daca reusesc sa-l fac sa functioneze normal!Totusi poate sa-mi spuna cineva toti pasii care trebuie parcursi pentru a reusi sa-l montez sa mearga corect?E totusi nou,nu vad de ce nu ar merge!


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort - AG70LUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:25
Forum Renault