Cablu necunoscut, De unde e, unde trebuie sa ajunga
![]() ![]() ![]() |
Cablu necunoscut, De unde e, unde trebuie sa ajunga
andreiask |
![]()
Post
#1
|
||
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut aceeasi situatie cand am imprumutat Solenza unui prieten. In cazul ala era vorba de un cablu wireless de legare la masa. L-am pus la loc in torpedou si n-au fost probleme.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
andreiask |
![]()
Post
#3
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate colegu, poza nu s-a urcat, netul de pe telefon. Ba chair si dublu topic cu acelasi subiect. Era vorba de cablul de la pompa de frana. L-am gasit deconectat in zona aia. L-am legat la masa si se aprinde martorul de la frana de mana. L-am conectat la locul lui si ramane aprins, desi lichidul e la maxim. Idei , ce as putea face, sau il las scos si verific vizual lichidul de frana ?image.jpg ( Size: 677.66k )
Number of downloads: 107
image.jpg ( Size: 498.66k ) Number of downloads: 114 LE: sa efectuez procedura de resetare al martorului de frana? This post has been edited by andreiask: 9 Jul 2015, 10:16 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca au facut la Solenza porcaria pe care au facut-o la 1310, martorul ala rosu "de frana" are 3 intrebuintari: lichid sub nivel, frana de mana trasa sau placute consumate pana la senzor. Daca zici ca ti se aprinde doar in momentul in care conectezi cablul de la senzorul de nivel de lichid de frana, e foarte probabil ca senzorul propriu zis sa fi ramas blocat (e practic un intrerupator comandat de nivelul din rezervor, cand scade sub o limita oarecare inchide circuitul si ti se aprinde becul in bord).
Ai doua variante: fie te apuci sa demontezi rezervorul ca sa ajungi la senzor, il verifici si vezi daca trebuie schimbat sau nu, fie lasi mufa aia scoasa si stii ca te poti baza pe martorul luminos. Eu as lasa-o scoasa. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
andreiask |
![]()
Post
#5
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult. Si eu tind sa il las asa. Prea multa bataie de cap. Oricum verific antigelul si uleiul 1data pe sapt , in urma unor probleme cu cele 2 lichide, asa ca pot sa ma uit si la lichidul de frana.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#6
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Efectueaza procedura de reseteaza a martorului de frana (demontat senzor, 3-4 pedale serioase cu motor oprit, montat senzor). Nu curge lichid pe acolo, ar trebui sa nu fie strans foarte tare senzorul. E incomod pentru ca e locul inghesuit, dar se poate. Nu este nevoie sa scoti rezervorul de lichid pentru asta, dar te vei chinui sa bagi cheia printre conducte.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
andreiask |
![]()
Post
#7
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Bogdan.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:04 |