probleme in treapta a 2 a, zgaraie,uneori caraie
![]() ![]() ![]() |
probleme in treapta a 2 a, zgaraie,uneori caraie
geti |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ca nu intra din a doua in prima in mers e foarte normal...intra mai fortat asa..asa si trebuie, treapta unu se foloseste la plecarea de pe loc, nu e nevoie sa bagi in mers din 2 in 1.
Cu caraitul nustiu... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
mai strange cablul de la ambreiaj...dar putin.
|
--------------------
-
-
-
|
|
BLK |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
ma frate, toate vitezele sunt sincronizate, de ce sa nu intre din mers in vit 1? adica din 5 in 2 merge, sau din 4 in doi, dar in unu nu? multi au zis ca la cutia cu 5 viteze nu intra in 1 din mers, care e treaba? inginerii nostri sunt berbeci? de ce mai e sincronizata?
eu in traficul din bucuresti mereu retrogradez ca sa ma infig pe langa un adormit, si uneori chiar imi trebuie sa dau 2-1, noroc ca la cutia mea in 4 trepte mai merge, dar nu mereu ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
Carburatorul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 November 05 ![]() |
QUOTE(geti @ 9 Nov 2005, 20:29) ![]() la ce viteza pot da din 2 in 1 ca mie nu prea imi intra in mers mai mult pe loc.Multumesc anticipat. Treapta a doua poate sa-tzi "caraie" datorita sincronului sarit sau defect. Din treapta a doua se poate trece fara probleme la treapta intai. Cum...? ![]() Aaa...!, si inca ceva: rog persoanele care nu sunt informate sa tzina doar pt. ele ideea : ca nu se poate trece de la "2" la "1". ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
'99 1310 L
- privat
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Se poate trece din a 2-a in treapta intai pentru ca eu pot face asta si la 20 km/h si am cutie normala de dacie 5 trepte din aia nenorocita nu frantuzeasca nu nimic. E adevarat ca nu intra mereu dar depinde de pozitia in care o bagi normal.
In mod normal trebuie sa iti intre in mers cand masina curge usor. Daca nu iti intra cand ai pana in 10 km/h e ceva anormal. Acum depinde la ce viteza vreti voi sa bagati in treapta intai ca la 30 la ora nu prea cred. Si inca ceva la mine intra fara nici un sprit din ala asa normal o bagi si intra numai pozitia conteaza. Nu dati cu pietre ![]() This post has been edited by ionutctn: 10 Nov 2005, 09:26 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
geti |
![]()
Post
#7
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
rog moderatorii sa stearga al doilea post cu acelasi nume si idee si in acelasi timp sa ma scuze.Probabil; am postat de 2 ori
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
afh |
![]()
Post
#8
|
![]() !!!! Group: Members Posts: 142 Joined: 11 November 04 ![]() |
QUOTE(Carburatorul @ 10 Nov 2005, 03:46) Treapta a doua poate sa-tzi "caraie" datorita sincronului sarit sau defect. Din treapta a doua se poate trece fara probleme la treapta intai. Cum...? ![]() Aaa...!, si inca ceva: rog persoanele care nu sunt informate sa tzina doar pt. ele ideea : ca nu se poate trece de la "2" la "1". ![]() aceeași problemă o am și eu cu viteza a doua. ba chiar și cu a întâia. soluția este într-adevăr un" șpriț" înainte de a introduce în viteză. de multe ori intră și fără să mai apăs ambreiajul, dar asta e chestie de obișnuință. cu timpul înveți însă să apreciezi cum să folosești manevra asta. eu aș vrea un sfat despre cum aș putea să bag în marșarier fără să îmi cârâie. precizez că atunci când e motorul rece intră fără probleme, dar după ce se încălzește cârâie. o fi din cauză că e uleiul din cutie rece? |
--------------------
toyota
corolla sedan
2010 nu face niciodată ceva pentru prima oară!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(afh @ 10 Nov 2005, 10:34) aceeași problemă o am și eu cu viteza a doua. ba chiar și cu a întâia. soluția este într-adevăr un" șpriț" înainte de a introduce în viteză. de multe ori intră și fără să mai apăs ambreiajul, dar asta e chestie de obișnuință. cu timpul înveți însă să apreciezi cum să folosești manevra asta. eu aș vrea un sfat despre cum aș putea să bag în marșarier fără să îmi cârâie. precizez că atunci când e motorul rece intră fără probleme, dar după ce se încălzește cârâie. o fi din cauză că e uleiul din cutie rece? Asa greu va e sa mai intindeti putin cablul ala de la ambreiaj ? |
--------------------
-
-
-
|
|
afh |
![]()
Post
#10
|
![]() !!!! Group: Members Posts: 142 Joined: 11 November 04 ![]() |
să știi că am umblat la piulița aia de unde se prinde cablul și nu s-a întâmplat nimic. bănuiesc că asta înseamnă să "întind cablul". în cazul meu chiar nu cred că acolo este problema, ci în cutie.
|
--------------------
toyota
corolla sedan
2010 nu face niciodată ceva pentru prima oară!
|
|
Carburatorul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 November 05 ![]() |
QUOTE(afh @ 10 Nov 2005, 13:04) să știi că am umblat la piulița aia de unde se prinde cablul și nu s-a întâmplat nimic. bănuiesc că asta înseamnă să "întind cablul". în cazul meu chiar nu cred că acolo este problema, ci în cutie. Dak nu e de la ambreiaj problema, verifica-i uleiul din cutia de viteze. Ai spus ca in momentul cand e motorul rece nu "caraie" , s-ar putea sa ai nivelul uleiul din cutia de viteze scazut din cauza jegului ala de simering (care se uzeaza la majoritatea DACIILOR). Verifica nivelul uleiului din cutie si eventual mai fa-i o completare, poate ai noroc sa numai se auda "caraitul ala infect" . Bafta! ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
'99 1310 L
- privat
|
|
Jay2k8 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 November 08 From: CALARASI ![]() |
aceasi problema o am si eu in treapta 2-a.. din 1-a in 2-a caraie da' nu mereu mai ales daca schimb la turatie mica.. daca din a 3-a in 2-a.. mai mereu caraie (ambreaju e nou) si mai imi vibreaza pedala la ambreaj... care aveti idee.. astept
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1992
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#13
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
sincron 1-2 terminat, se recomanda inlocuirea, costa 120 lei
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci cutia nu e proiectata sa o bagati in treapta 1 din mers. Ca va intra voua uneori si cu ambreaj dublu e alta discutie.
In treapta 2 daca sincronul e uzat intra bine de la maxim 20 la ora. Daca insa esti artist si reusesti sa accelerezi motorul ca viteza de invartire a pinioanelor sa fie la fel intra fara nici o problema. Daca insa voi cand bagati in a 2-a si lasatiambreajulsimtit cum motorul devine zgomotos, se tureaza brusc si cand apasati acceleratia sau lasati de ea bruscheaza e clar ce sofer esti nu ? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Jay2k8 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 November 08 From: CALARASI ![]() |
" Daca insa voi cand bagati in a 2-a si lasatiambreajulsimtit cum motorul devine zgomotos, se tureaza brusc si cand apasati acceleratia sau lasati de ea bruscheaza e clar ce sofer esti nu ? "
Fara nici o suparare yo nu inteleg la ce te referi tu acolo... |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1992
|
|
Minel |
![]()
Post
#16
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 24 Mar 2009, 16:54) deci cutia nu e proiectata sa o bagati in treapta 1 din mers. Ca va intra voua uneori si cu ambreaj dublu e alta discutie. Si atunci mie de ce imi intra de fiecare data din mers ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 25 Mar 2009, 08:12 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu stiu, mie nu imi intra, si la inca 10 Dacii cu care am mers tot nu intra. Da' totusi, care ar fi motivatia, scopul, de a baga in treapta 1 din mers?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Uneori prinzi semafoare, si retrogradezi , 3-2-1 si la 5 km/h nu pleci cu a II-a de pe loc ,sa fortezi ambreiaju sau ma rog, sau cand intru pe strazi cu cratere imense dau din a II-a in I-a sau mai stiu eu ce panta pe ce drum pietruit , nu imi place sa solicit asa , cand stiu ca merge si cu trepta I , (
Depinde si de drumurile care le fac, de calitatea drumurilor , etc , de felul fiecaruia cum s-a obisnuit sa o conduca , sa o "protejeze " ,mai ales cand sti ca tu bagi la bani in ea ,etc ...... dar deja o dau in off ....... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#19
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
sunteti off de 5 posturi, dupa postul meu, omul a zis ca ii caraie dintr-a 1-a in a 2-a uneori (clar ca si daca ii da 1-a din mers), si de fiecare data cand retrogradeaza din a 4-a intr-a 3-a, stiu exact cum se comporta, am problema asta, am inceput sa le iau din exterior inspre interior, dupa ce am inlocuit levier schimbator (oricum trebuia), bieleta comanda, patina, anulat joc la cautator (s-a ovalizat gaura aia unde intra boltul), a ramas sa inlocuiesc sincronul (combinat), deci nu doar inele sau craboti, ca merge 2 zile si va carai dinnou, sincronul costa 95 - 120 lei (depinde de la magazin la magazin), asta l-am cumparat eu acum cateva zile, urmeaza sa desfac cutia sa vad ce piese mai prezinta uzuri, rulmenti etc iar la urma sa-i inlocuiesc toate simeringurile, cu ala de la cautator chiar nu ma inteleg nici cum, curge de nou, l-am mai schimbat odata....
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
belzeb`ut |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 May 09 ![]() |
QUOTE(geti @ 9 Nov 2005, 20:29) ![]() la ce viteza pot da din 2 in 1 ca mie nu prea imi intra in mers mai mult pe loc.Multumesc anticipat. Din 2 in 1 nu prea intra din mers aproape la toate masinile nui vb numa de dacie sau 4 sau 5 viteze. Si treaba cu caraitu din 3 in 2 sau chiar din 1 in 2 ii de la patina de sub masina care ghideaza schimbatorul pe linia vitezelor... patina aia ii o bucata de tabla cu cauri pt suruburi si o bucata de plastic turnata la un capat cu o anumita forma. In timp se uzeaza si in loc sa intre in 2 are tendinta sa intre in marsalier si de aia caraie.... ii ieftina se schimba usor da se regleaza greu, ai nevoie de ajutor ( se si uzeaza repede) ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L GPL 1400cm3
1995
- HD-03-UHX
|
|
Paca |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
eu mai conduc uzual un avensis,yaris,kangoo4x4 si unu diesel plus o solenza....la toate intra 1 in mers...consider ca e foarte util...cu dacia de foarte murte ori bag a doua ca am 10 km pe ora si nu pot sa bag in 1.se subtureaza si o tin accelerata si nedebraiata de tot...ceea ce inseamna si o uzura prematura a discului de ambreiaj...deci da...e foarte util cateodata sa bagi in viteza 1 pana in 30km/h
daca nu intra in 2...cu siguranta e dus sincronul de 1-2....la mine intra bine din 1 in 2.din 2 scos pe liber si iar 2 nu vrea...din 3-2 nu vrea,nici din 4 nici din 5.cu dublu ambreiaj nu functioneaza dar merge cu "sprit" cateodata...cand trag maneta spre 2 o accelerez de 2-3 ori si intra. |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
intradevar sunt unele cuti care din mers nu poti baga treapta 1. La mn nu intra treapta 1 nici pe loc....trebuie sa bag a 2 a si dupa aia viteza 1 .....ma pregatesc cu pasi repezi sa imi schimb cutia
![]() |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:51 |