Inele cilindri 1300, dilema ,grosimi???
![]() ![]() ![]() |
Inele cilindri 1300, dilema ,grosimi???
sobolan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#2
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Seturi de inele gasesti la UNIX.
Ca sa faci masuratoarea folosesti o rigla metalica si un set de lere. Daca nu respecti cota fie garnitura de chiulasa nu etanseaza fie vei crapa blocul motor la baza cilindrilor. Pompa de ulei este cea mai longeviva piesa dintr-un motor... nu prea are cum sa fie muci! This post has been edited by tunderbird: 10 Oct 2015, 12:47 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu e muci dar,probata in motorina,tin dejtu' pe gaura
![]() referitor la inele,pai cartea zice sa merg pe albastru(cel mai subtire) ,eu am mers pe verde(cel mai gros) ,tinand cont ca cilindrii is noi/chiulasa e planata apoi tind sa cred ca cilindrul va fi "aruncat" plan paralel aprope perfect pe bloc,daca foloseam doua inele(cum multi mi-au spus) poate erau sanse sa crap blocul sau sa stramb rau chiulasa....la 2 inele(verde+albastru) sarea cilindrul peste doua zecimi(masurat cu un subler cu adancime) ......cam mult.......acuma cu un inel nu poti masura concret cu sublerul,era ok cu o rigla si lere.......asta e,la simtul degetului camasile treceau si acum de bloc(cu verde)..... This post has been edited by sobolan: 10 Oct 2015, 18:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
pcostica |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
Nu te baza pe ce scrie in carte ia un micrometru și măsoară. In ultima vreme toate inelele ce le-am cumparet erau la aceiași grosime indiferent de culoare( 0.1mm).
Baftă! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sobolan |
![]()
Post
#5
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
verdele are 0,12 ,masurat de mine la micrometru....restul nu stiu,nu le-am mai masurat,probabil sa corespunda,probabil sa nu !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
paul_p |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cum adica ? n-ai mai vazut inele care sa aiba culori diferite si grosimi identice ? pai daca-s facute de vreun srl la malul cu cioate !
![]() vad eu luni-marti daca intra apa in ulei..... This post has been edited by sobolan: 10 Oct 2015, 20:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
paul_p |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Ma refeream la exprimare. Cum ca ar putea fi probabile doua lucruri contrare. Poti spune ca sunt posibile, nu probabile
![]() In ceea ce priveste garniturile necesare, trebuie sa le alegi in asa fel incat camasa sa depaseasca blocul motor cu 0,04-0.12 mm atunci cand e apasata cu mana. Incearca-le si vezi care se potrivesc cel mai bine. This post has been edited by paul_p: 10 Oct 2015, 20:55 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
peste 004 au sigur,nici nu-mi mai bat capul,chiulasa e pusa.....asta e,de aia si intreb. Eu nu am mai reparat asemenea motor si de aia intreb si eu,unele chestii sunt logice,altele nu,unele sunt foarte probabile,altele nu-s posibile,daca ma luam dupa un mare mecanic le puneam pe toate 3,era sa-l bat
![]() BTW: unde nu stiu intreb,nu imi e rusine,nu-s marele mecanic ...... This post has been edited by sobolan: 10 Oct 2015, 22:35 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Poate te mai lumineaza
![]() Attached thumbnail(s) montaj.jpg ( Size: 182.28k ) Number of downloads: 407 pompa_de_ulei.jpg ( Size: 173.03k ) Number of downloads: 425 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Manualul de service l-ai studiat?
Daca nu il ai, il poti gasi aici: http://forum.4tuning.ro/306-zona-tehnica-d...310-1325-a.html Fisierele sunt prea mari pentru a fi postate aici. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
sobolan |
![]()
Post
#12
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi,am manualul ......cu pompa : tocmai ce-am planat corpurile ei pe o piatra fina dreapta perfect ca sa iau jocurile axiale,am curatat-o bine,bila si scaunul sunt ok,am trantit
![]() This post has been edited by sobolan: 10 Oct 2015, 23:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#13
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paul_p @ 10 Oct 2015, 20:51) In ceea ce priveste garniturile necesare, trebuie sa le alegi in asa fel incat camasa sa depaseasca blocul motor cu 0,04-0.12 mm atunci cand e apasata cu mana. Incearca-le si vezi care se potrivesc cel mai bine. Corect! Masuratoarea o faci cu lera si cu o rigla pusa pe camasa cilindrului. Faci mai multe masuratori pe fiecare camasa... vei vedea ca nu o sa ai aceleasi valori pe toata circumferinta camasii... de aceea este data si aceea marja de la 4 la 12 sutimi... daca iti incape lera de 0,05 este ok... daca iti incape lera de 0,15 nu este ok. Totusi este de preferat ca la toate cele 4 camasi sa ai valori cat de cat apropiate. Masuratoarea cu sublerul de adancime nu ofera suficienta precizie! Dupa alegerea corecta a inelelor, inainte de montarea chiulasei eu dau cu o vopsea cu uscare rapida (duco sau aurolac) pe suprafetele care apasa pe aceste inele. Bineinteles suprafetele au fost degresate inainte... niciunul din motoarele pe care le-am inchis astfel nu mi-au facut probleme cu etansarea. This post has been edited by tunderbird: 12 Oct 2015, 08:41 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu le-am uns cu vaselina
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Vaselina cred ca umfla acel cauciuc, in acest caz se poate folosi doar cea siliconica.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
paul_p |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Care cauciuc, ca garniturile sunt de hartie?
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
sobolan |
![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
care cauciuc ? la mine is de hartie toata ziua,e motor de 1.3 si tot ce e 1.3 e hartie la baza cilindrului....
cauciuc e pe 1.4 ,deasemeni tot pe 1.4 este cupru(blocurile in cauza sunt la fel,doar difera etansarea din camasa)...la 1.6 e numai cupru.... This post has been edited by sobolan: 12 Oct 2015, 12:18 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Incurcai borcanele
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#19
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce-i drept, le cam incurcasi!
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sobolan |
![]()
Post
#20
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
vaselina folosita la inelele cilindrilor ! cate antichitati gasii prin rabla asta de nu-mi vine sa cred....
BTW,care ma ajuta sa reglez culbutorii ,ideea e ca desfacui complet rampa sa curat axul ei pe interior,montai la loc dar culbutorii avura suruburile de reglaj scoase si acuma m-am cam blocat......supapele-s toate inchise acum,de unde incep si cum ??? motorul e tras la punct pe distributie deci 4 ar merge reglat pe E si A,da' ce fac cu restul ??? This post has been edited by sobolan: 12 Oct 2015, 20:58 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(sobolan @ 12 Oct 2015, 12:18) care cauciuc ? la mine is de hartie toata ziua,e motor de 1.3 si tot ce e 1.3 e hartie la baza cilindrului.... cauciuc e pe 1.4 ,deasemeni tot pe 1.4 este cupru(blocurile in cauza sunt la fel,doar difera etansarea din camasa)...la 1.6 e numai cupru.... 1,3 = hartie 1,4 = cauciuc sau cupru/aluminiu 1,6 = cauciuc sau cupru/aluminiu http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...lare+culbutori# EU am completat lista ca ziceai mai sus ca 1,6 e numai pe cupru , exista si pe cauciuc , ai link cu reglat culbutori 13 pagini succes This post has been edited by vladut88: 12 Oct 2015, 21:03 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
sobolan |
![]()
Post
#22
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
extraordinar,si eu ce-am scris mai sus ?
![]() BTW,care ma ajuta sa reglez culbutorii ,ideea e ca desfacui complet rampa sa curat axul ei pe interior,montai la loc dar culbutorii avura suruburile de reglaj scoase si acuma m-am cam blocat......supapele-s toate inchise acum,de unde incep si cum ??? motorul e tras la punct pe distributie deci 1 ar merge reglat pe E si A,da' ce fac cu restul ??? QUOTE(vladut88 @ 12 Oct 2015, 21:58) pe aici am postat si eu acuma ani buni in urma,crezi ca mai tin minte ceva ? la un logan as sti ce sa fac si prin somn ca vad axa in chiulasa si ii vad camele,la dacie cu faimosul motor OHV am uitat.....aduc un mecanic pana la urma,stiu ca e de ras da' n-am ce face ! ![]() This post has been edited by sobolan: 13 Oct 2015, 20:17 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
E asa greu sa scoti bujiile si sa vezi cand ajunge fiecare piston in punctul maxim superior ?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#24
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nop dar m-am lamurit.....o trag la semn pe distributie iar ca am capacul scos ,volantul trebuie sa fie la semn si el,fac supapele 1235 si apoi misc 360 de grade pana ajunge pe semn la volanta iar si fac supapele 4678 ....le fac un .20 pe A si .25E si gata.....mi-am amintit
![]() 14 Oct 2015, 00:48: QUOTE(sobolan @ 12 Oct 2015, 21:52) motorul e tras la punct pe distributie deci 4(unu) ar merge reglat pe E si A,da' ce fac cu restul ??? m-am corectat.... ![]() This post has been edited by sobolan: 13 Oct 2015, 23:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
thundercar |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
aveti idee un motor din 95 pe ce etanseaza pe bloc cupru sau cauciuc?
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Am intalnit bloc din 95 atat pe cupru cat si pe cauciuc
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 31 Oct 2015, 22:12) ambele 1.4.....blocurile-s la fel,camasa dicteaza daca e cauciuc sau daca e cupru.... referitor la problema topicului deschis de mine pot spune ca inelele existente isi fac treaba OK,cel putin deocamdata,apa in ulei nu am ![]() This post has been edited by sobolan: 31 Oct 2015, 22:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
thundercar |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
Special pentru domnul ssobolan editez acest post pentru ca el crede ca nu stiu sa scriu corect dar din ce am invatat la ora de romana se numeste limbaj colocvial dar in fine:mersi de raspuns ,am intrebat pentru ca am achizitionat un motor refacut acun 2 ani, cu care nu s-a mers nici 2000 km si de atunci sta cu antigelul in bloc si cred ca a corodat inele pentru ca baga apa in ulei.Bine ca nu am pus ulei chiar scump.Daca e cauciuc il corodeaza?
This post has been edited by thundercar: 31 Oct 2015, 23:10 |
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
sobolan |
![]()
Post
#29
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
invata sa scrii corect,de ce ti-ai schimbat avatarul ? in mod normal poate sa stea si 10 ani,n-are voie sa bage apa in ulei.
This post has been edited by sobolan: 31 Oct 2015, 22:34 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
thundercar |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
QUOTE(sobolan @ 31 Oct 2015, 22:34) invata sa scrii corect,de ce ti-ai schimbat avatarul ? in mod normal poate sa stea si 10 ani,n-are voie sa bage apa in ulei. Avatarul l-am schimbat pt ca asa am vrut.Dar sa nu mai poluam topicul cu asa ceva. Dar daca nu are voie sa corodeze de ce cand am slabit colierul de la furtunul care duce de la pata calda la chiuloasa si am tras furtunul corodase stutul care intra in chiuloasa si pompa de apa era infundata cu ceva vascos?Daca se foloseste antigelul nepotrivit? Daca te deranjeaza ca am postat pe topicul deschis de tine sterg.... |
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:32 |