PROBLEMA MARE CU INCALZIREA
![]() ![]() ![]() |
PROBLEMA MARE CU INCALZIREA
mihailivan77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 break
- B 39 SBB
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce intelegi prin "nu baga caldura decat peste ..." ?
baga doar pe la parbriz si doar daca ai peste 2000 rpm atunci baga si pe la aeratoarele din fata ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mihailivan77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 April 05 ![]() |
baga caldura normal si in fata si la dezaburire (creste temperatura aerului la relanti este rece aerul)
|
--------------------
dacia
1310 break
- B 39 SBB
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
atunci e problema de aerisire de instalatie !
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sddragos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Pentru un bord CN2, trebuie sa am caldura doar pe la aeratorul central?
La mine, prin aeratoarele laterale intra doar aer rece, indiferent pe ce pozitie sunt cu maneta de selectare (aerator central, picioare, degivrare parbriz, etc.) si cu cea de reglare temperatura (zona albastra - zona rosie). |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
cezarb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 June 05 ![]() |
QUOTE(sddragos @ 14 Nov 2005, 07:29) Pentru un bord CN2, trebuie sa am caldura doar pe la aeratorul central? La mine, prin aeratoarele laterale intra doar aer rece, indiferent pe ce pozitie sunt cu maneta de selectare (aerator central, picioare, degivrare parbriz, etc.) si cu cea de reglare temperatura (zona albastra - zona rosie). Da - prin alea laterale intra aer direct de afara (la ele vin niste furtune din plastic legate direct la grila din fata parbrizului). Si pe mine ma calca pe nervi, ca ma incalzeste doar pe jumate ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
- BZ02SBE
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai aerisirea bine facuta. Deschide un pic suruburile alea de purjare (incearca la ala din dreapta sus de la motor care iese de la aeroterma) de pe instalatia de racire. Daca nu curge apa instant pe acolo (bineinteles cu motorul pornit la ralanti) de cum le-ai slabit nu e aerisirea bine facuta.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cezarb @ 14 Nov 2005, 11:41) Da - prin alea laterale intra aer direct de afara (la ele vin niste furtune din plastic legate direct la grila din fata parbrizului). Si pe mine ma calca pe nervi, ca ma incalzeste doar pe jumate ![]() am studiat problema cu bordul in brate: nu prea ai loc sa tragi tevi de aer cald si pt alea laterate. In schimb la oglinzi, daca-ti pierzi o saptamana cu bordul, poti sa faci sa functioneze traseul EXISTENT pt oglinzi (grilele alea micute de deasupra bordului). Pe acolo tb sa vina aer cand e directionat spre parbriz. Chiar exista traseu, dar daca-l vezi de umfla rasul. La mine unul din orificii era astupat cu spuma (l-am desfundat), dar traseul aerului numai etans nu e si n-am avut chef de indreptat. Oricum la mine, daca te chinui nitel, se simte ca pe acolo vine "ceva" aer ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Ce radiator ai pe masina ? mare sau mic. Daca este mare vei avea de asteptat pina se va incalzi antigelul din instalatie si astfel sa se realizeze schimbul termic.
Dar, eu cred ca tu alergi dupa cumul de mesage ptr ca dai datalii ffff putine despre fenomenul de la aceasta masina Edit, scuze ultima parte a mesajului era ptr cel din topicul dupa 3 min nu mai are caldura. Am cam incurcat topicurile This post has been edited by Dyda: 14 Nov 2005, 13:40 |
-------------------- Kox
|
|
mihailivan77 |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 April 05 ![]() |
Am radiator mare ,termostatul este bun (probat) ,aerisire am facut de multe ori,robinetul l-am anulat(ca sa nu prinda aer), am schimbat fulia de la pompa de apa ,am pus pe cea mica ca sa se ivarta mai repede , am impresia ca pompa de apa nu circula apa decat daca are o anumita turatie................NU STIU CE SA MAI FAC!
|
--------------------
dacia
1310 break
- B 39 SBB
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#11
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(mihailivan77 @ 14 Nov 2005, 18:51) La ce temperatura se deschide termostatul ? Daca ai termostat de vara ( 70 grade ) atunci motorul nu o sa se incalzeasca suficient sa iti bage caldura. Verifica termostatul si eventual cumpara unul de iarna ( 87-89 grade ). Motorul se va incalzi mai repede si o sa bage mai multa caldura, daca ai instaliatia de incalzire pusa la punct ( calorifer etansat - sa nu bage aer rece pe langa el, sa nu scape aer pe langa grila de sub parpriz, aia prin care intra aerul; de obicei grila aia scapa aer si atunci pierzi din fluxul de aer care ar trebui sa treaca prin calorifer ). |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Carburatorul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 November 05 ![]() |
Am si eu o intrebare pt. cine ma poate ajuta : Am intzeles ca exista un tip de PRAF care se foloseste pt. repararea RADIATOARELOR "sparte" (care sunt fisurate si curge lichidul de racire din ele).
Cum se administreaza acest "PRAF DE RADIATOR" , si daca are CONSECINTE asupra motorului masinii , si a componentelor acestuia? Multzumesc Anticipat! This post has been edited by Carburatorul: 15 Nov 2005, 03:31 |
--------------------
Dacia
Berlina
'99 1310 L
- privat
|
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
frate ce nick e asta ?
![]() ![]() ![]() Prafu ala nu e bun ca infunda radiatoru...si atunci chiar il arunci |
--------------------
-
-
-
|
|
Carburatorul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 November 05 ![]() |
Am radiator din aluminiu si plastic pe margine, nu e de cupru ca sa pot sa-l lipesc ...,si vreau sa-i fac ceva sa mai pot umbla cu masina , ca n-am bani sa-mi iau altu nou acum, si din asta imi curge lichidul de racire.
D-asta m-am gandit la praful ala... |
--------------------
Dacia
Berlina
'99 1310 L
- privat
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#15
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Exista acel "praf miraculos" care se toarna in radiator si cu putin noroc iti va astupa gaura. Nu are nici un efect asupra motorului si am auzit multa lume care si-a rezolvat problema cu radiatorul in acest mod.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
sddragos |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Am vazut pe Discovery (la chestia aia cu daramarea miturilor) ca un ou crud pus in radiator astupa gaurile.
Au facut ei o gaura de cca 1 mm in diametru si apoi au pus un ou crud in radiator (cu lichidul de racire la 85 grade C). Dupa aprox. 1min, oul a astupat gaura. ![]() Cred ca era doar o solutie provizorie. Despre porii din radiator, stiam ca se rezolva cu mustar ![]() Bine, toate chestiile astea sunt solutii de moment, nu cred ca rezolva in totalitate problema. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
gattoman |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Daca tot suntem pe off-topic spun si eu ca solutia cu mustar e destul de buna, si chiar am vazut un caz cand o persoana a pus mustar in radiator si nu a mai curs.Nu recomand "praful magic" de pus in radiator, ci o solutie de la 2+2, Stop Leak din care se pune doar jumatate de sticla chiar daca scrie ca tre sa pui pe toata.La cele doua solutii exista riscul de a infunda radiatorul.
On-topic : verifica supapele de vacum din aeroterma. |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
bucy_2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 November 05 ![]() |
QUOTE(Carburatorul @ 15 Nov 2005, 03:45) Am radiator din aluminiu si plastic pe margine, nu e de cupru ca sa pot sa-l lipesc ...,si vreau sa-i fac ceva sa mai pot umbla cu masina , ca n-am bani sa-mi iau altu nou acum, si din asta imi curge lichidul de racire. D-asta m-am gandit la praful ala... NU CONTEAZA DIN CE E FACUT RADIATORUL PT CA NU SE FACE IZOLAREA METAL-METAL SAU ALTCEVA, SI CHIAR NU-TI FACE NIMIK PE LA MOTOR SE DIZOLVA F BINE, AI SA VEZI "STOP LICK" SE CHEMA, OR MAI FI APARUT SI ALTELE,EU PE ASTA L-AM PUS...ACUM 3 ANISORI ![]() |
--------------------
DACIA
1410
- GL-06-GNR - AI CARTE, AIPARTE ! ...de o dacie (de o seama cu gardul cimitirului) :))
|
|
Carburatorul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 November 05 ![]() |
QUOTE(bucy_2004 @ 15 Nov 2005, 17:20) NU CONTEAZA DIN CE E FACUT RADIATORUL PT CA NU SE FACE IZOLAREA METAL-METAL SAU ALTCEVA, SI CHIAR NU-TI FACE NIMIK PE LA MOTOR SE DIZOLVA F BINE, AI SA VEZI "STOP LICK" SE CHEMA, OR MAI FI APARUT SI ALTELE,EU PE ASTA L-AM PUS...ACUM 3 ANISORI ![]() Merci pt. raspuns, o sa incerc ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
'99 1310 L
- privat
|
|
failure60 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 14 Nov 2005, 23:56) La ce temperatura se deschide termostatul ? Daca ai termostat de vara ( 70 grade ) atunci motorul nu o sa se incalzeasca suficient sa iti bage caldura. Verifica termostatul si eventual cumpara unul de iarna ( 87-89 grade ). Motorul se va incalzi mai repede si o sa bage mai multa caldura, daca ai instaliatia de incalzire pusa la punct ( calorifer etansat - sa nu bage aer rece pe langa el, sa nu scape aer pe langa grila de sub parpriz, aia prin care intra aerul; de obicei grila aia scapa aer si atunci pierzi din fluxul de aer care ar trebui sa treaca prin calorifer ). Dreamer te rog frumos mai deta;iaza putin etansarea sist pt ca eu cred ca aici e buba mea plus ca am luat masina cu radiator mare(1300) si dupa ce spalat bine inst si caloriferu, verificat termostat(de iarna) si robinet....tot nema caldura....mai precis baga f poate putina si doar la piciare...cat sa nu ingheti; fostu proprietar a pus si o musama in fata caloriferului, adic pe spatiul pe unde se intruduce ms mult |
--------------------
FORD
SIERRA
1988 1,6 GPL 53kw
- AG-03-GPF
|
|
silviumc |
![]()
Post
#21
|
![]() Members Group: Members Posts: 315 Joined: 17 January 03 From: Bucuresti ![]() |
La mine a inceput intr-o zi sa nu mai bage caldura deloc. Si temperatura de la apa crestea pana aproape de limita maxima, dupa care scadea repede, iar crestea, iar scadea...
A trebuit data chiulasa jos, planata, si inlocuita garnitura de chiulasa. Pe la garnitura intrau gaze de evacuare in circuitul apei si se intrerupea acest circuit. Un simptom era ca, la pornire, se auzeau bulbuci in borcanul cu apa de rezerva. |
--------------------
Renault
Megane 3 hatchback
2011 Sporty Dynamique TCe 130
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
salut.am si eu o problema cu incalzirea motorului si anume:caldura baga dar nu foarte tare bord cn (injectie an 2000) si indicatorul de temperetura nu ajunge la jumate cum ar trebui si din cauza asta sta si un pic turata iar termostate am schimbat vreo 3 si cu toate la fel face nu stiu cam ce ar avea
|
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Pune-i si un carton macar pe 1/3 din radiator.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
payty |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la injectie scala e un pic altfel ca la carburatie. eu am pus un carton in fata radiatorului in asa fel incat sa ajunga acul la jumatate cum stiam de la cealalta.
cu acul la jumatate, apa fierbe in borcan. la mine ceasul are o singura gradatie, care e mult mai jos decat la cealalta dacie pe carburatie. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Si eu am avut injectata fabr. 2000 timp de 5 ani. I-am pus iarna carton (cu discernamant) si nu a fiert. Buna masina ! La 88000 Km a luat 2 ITP-uri pe bune si nu a cerut decat consumabile (nici o piesa !), 1 set anvelope, ulei, schimb lichide si, bineinteles, benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salut,
am schimbat antigelul la masina cand am schimbat radiatorul si caloriferul. Am pus de cupru ambele. am facut si aerisirea dupa cum m am priceput, cu borcanul suspendat, etc ideea este ca la ralanti daca dau drumul la aeroterma imi baga aer cald dar in mers intra nici rece, nici cald, asa si asa am bord scoica. Sa nu fi aerisit cum trebuie? sa am prea mult antigel vs apa distilata? sa nu etanseze bine grila de aerisire de deasupra caloriferului? furtunele sunt calde, pot tine mana pe ele cateva secunde, sa zic ca frig usor, termostatul nu stiu de ce temp este, eu nu il schimb vara/iarna la radiator am pus un carton in fata elicei, am fulie mica la pompa de apa, termostat de vaslui care deschide ca altfel nu ar fi furtunele fierbinti un sfat? multumesc, D. |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
maho |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Verifica perdelele de musama (din compartimentul motorului), cred ca-ti intra prea mult aer de-afara pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bashtalu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
adevarul este ca acel calorifer de cupru nu are aceeasi forma ca cel de aluminiu si nu a intrat f bine in acel spatiu. musamaua aia sta peste calorifer, nu l acopera in intregime...
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
val2011 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
poate nu mai deschide bine valvele .
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
maho |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bashtalu @ 10 Dec 2013, 16:50) E clar, iti intra aer rece pe langa calorifer; daca nu poti rezolva cu potrivirea caloriferului in locas (putin bricolaj), incearca sa suplimentezi musamaua aia cu ceva, sau sa pui una mai mare, care sa-ti acopere tot spatiul ala liber, pe unde intra aer. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:05 |