Dacia 1310L nu porneste neam, nu vrea sa porneasca
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310L nu porneste neam, nu vrea sa porneasca
nimeni01 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
- b00xxx
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ia un aparat de masura si vezi daca ai +12V pe bobina
desfa capacul de la delcou si cu o surubelnita (izolata ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
fnp |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu alt condensator ai incercat? (cel de pe delcou)
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
1 condesatorul cu probleme incearca cu altul nou
2 fisele le scoti si le masori cu aparatul de masura max 10Kohmi 3 vezi capacul de la delcou , poate are fisuri , carbulele blocat sau lipsa , inlocuieste cu altul care stii ca merge This post has been edited by bygy007: 1 Feb 2016, 18:48 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nimeni01 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 June 10 ![]() |
QUOTE(Ov @ 1 Feb 2016, 17:18) ia un aparat de masura si vezi daca ai +12V pe bobina desfa capacul de la delcou si cu o surubelnita (izolata ![]() Salut, 1: Te referi cumva la firul de la platina din interiorul delcou-lui, de al scoate din surub, sau doar de a opri contactul platinii cu masa delcou-ului? 2: Daca te-as ruga sa-mi explici cum anume verific fisa centrala as ramane enorm indatorat, deoarece eu stiu ca trebuiesc 2 oameni pentru asa ceva, unul da la automat si altul tine fisa, cu capatul fisei centrale care intra in capac delcou in mana tine la 1cm de masa, carcasa alternatorului pentru a vedea daca da sau nu scanteie. Sper sa ma insel, de aceea te rog sa fi mai explicit, pe intelesul unui noob:) Multumesc de interventie... chiar sunt disperat:) <span class='edit'>1 Feb 2016, 20:46:</span> QUOTE(bygy007 @ 1 Feb 2016, 19:46) 1 condesatorul cu probleme incearca cu altul nou 2 fisele le scoti si le masori cu aparatul de masura max 10Kohmi 3 vezi capacul de la delcou , poate are fisuri , carbulele blocat sau lipsa , inlocuieste cu altul care stii ca merge 1: Nu am, dar i-au maine la prima ora unul si am sa incerc. 2: Fisele le scot de tot, si din capac si din busii/bobina, sau cum anume mai exact? 3: Am schimbat cu alt capac si la fel, nimic. Multumesc de raspuns. <span class='edit'>1 Feb 2016, 22:33:</span> QUOTE(fnp @ 1 Feb 2016, 17:48) QUOTE(bygy007 @ 1 Feb 2016, 19:46) 1 condesatorul cu probleme incearca cu altul nou 2 fisele le scoti si le masori cu aparatul de masura max 10Kohmi 3 vezi capacul de la delcou , poate are fisuri , carbulele blocat sau lipsa , inlocuieste cu altul care stii ca merge Problema rezolvata. Buba = Condensatorul de delcou. Am trimis pe cineva repede de a prins deschis cu 3 minute de inchidere si mi-a luat condensatorul. Nici prin gand nu-mi trecea sa fie un amarat de condensator de 5 lei... desi daca m-a gandesc bine pentru 10 lei, un set de jiglere am dat 50 milioane... nu intru in detali ca veti rade de mine, insa daca se insista voi raspunde:) Daca se poate totusi a-mi spune si mi-e, ca sa stiu pe viitor cum verific acea scanteie de la bobina, care oricate posturi am citit tot neinteles am ramas, raman dator cu o bere si-un Multumesc. Mersi baieti. Nota 10! This post has been edited by nimeni01: 1 Feb 2016, 21:38 |
--------------------
dacia
1310
1999
- b00xxx
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asa:
- dai jos capacul de la delcou, luleaua si discul ala de protectie (din cauciuc sau plastic). - o scoti din viteza, si invarti manual motorul (de la elice), pana ajunge pintenul de la platina sa stea intre doua came ale bucsei pe care se sprijina. - comuti cheia pe pozitia motor si o lasi asa. - te duci la delcou si deschizi contactele platinei cu o surubelnita (ca sa nu te scuture ![]() Dupa ce ai terminat, sa opresti contactul. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sa vezi cind are capacitate mica fenomene , masia porneste merge bime la relanti dar nu are putere , zici mca merge in 3
This post has been edited by bygy007: 2 Feb 2016, 01:34 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nimeni01 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 June 10 ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 2 Feb 2016, 00:45) Asa: - dai jos capacul de la delcou, luleaua si discul ala de protectie (din cauciuc sau plastic). - o scoti din viteza, si invarti manual motorul (de la elice), pana ajunge pintenul de la platina sa stea intre doua came ale bucsei pe care se sprijina. - comuti cheia pe pozitia motor si o lasi asa. - te duci la delcou si deschizi contactele platinei cu o surubelnita (ca sa nu te scuture ![]() Dupa ce ai terminat, sa opresti contactul. 1: Daca am inteles eu bine referitor la acel pinten al platinii, sa fie lipita de partea fixa din corp delcou? 2: Cheia in pozitie contact sau dusa pana la capat (asta daca nu mai porneste ma refer)? 3: Departarea platinei mobile de cea fixa cu o surubeltinita izolata pentru a vedea scanteia, sau un arc electric cumva? Multumesc de raspuns. |
--------------------
dacia
1310
1999
- b00xxx
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
1 De axul delcoului
3 Exact |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
catalin.alexandru.184 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 July 15 ![]() |
Salut, si eu am o problema asemanatoare, am schimbat si bobina, si platina si condensator, pana la urma si delcoul si tot nu am scanteie, ar putea fi altceva?
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TX Mercedes Benz 190
|
|
pcostica |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
Dacă nu vine 12v la bobina de inducție schimbă contactul de la cheie.
Baftă! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sobolan |
![]()
Post
#12
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nevermind...
This post has been edited by sobolan: 16 Feb 2016, 01:29 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
catalin.alexandru.184 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 July 15 ![]() |
Am pus + - direct de pe baterie si tot nu da scanteie, are un releu sau ceva ce ar putea fi dus?
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TX Mercedes Benz 190
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai vezi ca minusul se face prin platina , acolo unde vine firul de la delco so condesator are o piesa de plastic care izoleaza trecerea de la platina la delcou , platina vine prinsa cu o siguranta sub acea siguranta trebuie sa fie o saiba izolatoare de textolit , daca nu este e ca si cum ai scutcircuita platina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
catalin.alexandru.184 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 July 15 ![]() |
Am rezolvat de mult dar am uitat sa postez, cumva s-a dat peste cap pinionul de la delcou (nu delcoul) iar scanteia era tot timpul la alt piston
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TX Mercedes Benz 190
|
|
andreig40 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 January 22 ![]() |
Salut,
am si eu o problema asemanatoare. Am schimbat: Platina, capac delcou, lulea, condensator, bobina, fise, acumulator dar tot nu porneste. am facut: "- te duci la delcou si deschizi contactele platinei cu o surubelnita (ca sa nu te scuture biggrin.gif ), trebuie sa vezi scanteia..." am vazut scanteie dar masina tot nu porneste. Ce sa mai fac, ce ar putea fi? |
--------------------
Dacia
1310
1988
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pune la punct aprinderea detalii gasesi aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:40 |