DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cedeaza trecerea, cele de pe centura, puse de curind

zodrac
post 16 Nov 2005, 10:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Credeți că modul în care autoritățile au decis să dirijeze intersecțiile șoselei de centură cu șoselele ce duc spre Tunari si Ștefănești, au dus la fluidizarea traficului?

Care credeți că ar fi soluția?

Dar la trecerea peste calea ferată de la pasarela Otopeni?


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRE
post 16 Nov 2005, 11:37
Post #2


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Detaliaza te rog modul in care autoritățile au decis să dirijeze intersecțiile șoselei de centură cu șoselele ce duc spre Tunari si Ștefănești... Eu nu stiu cum au decis sa faca acest lucru, au pus "cedeaza" pt. cei care vin pe centura? blink.gif


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 16 Nov 2005, 12:11
Post #3


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Da asa au facut. Ieri seara am facut aproape doua ore de la Otopeni pana in Voluntari...o mare bataie de joc. Probabil ca este mai convenabil sa se faca coada mai mare pe centura, nu cumva sa se polueze prea tare aerul din curtile bogatanilor din Pipera.

Nu era oare mai corecta semaforizarea intersectiilor?

Ce sa mai vorbim de sens giratoriu sau de pasarele...poate in vis.



--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 16 Nov 2005, 12:30
Post #4


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Nu cumva sunt niste treceri la nivel de cale ferata prin apropiere? Uneori din cauza prezentei acestora se schimba ordinea de prioritate


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 16 Nov 2005, 16:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




Pana de curand, la cele dintre Otopeni si Voluntari aveau prioritate cei care circulau pe centura. Acum au schimbat, am observat acum 2 saptamani. Adevarul e ca e mai sigur asa, ca cei care vin dinspre Bucuresti si trebuie sa iasa pe centura, daca trebuie sa mai dea si prioritate stau fix pe calea ferata.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 16 Nov 2005, 18:38
Post #6


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Sigur ca da, daca stati si voi doua ore in coada pe centura, fiti siguri ca n-o sa mai ganditi asa.

Semaforizarea corelata cu automatizarea barierei este cea mai corecta solutie in faza actuala.

PS

Eu sunt unul dintre fraierii care se incapataneaza sa nu depaseasca ditamai coloana pe acostamentul sensului opus.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 16 Nov 2005, 19:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




Este mult de spus pe marginea acestui subiect.

Pana acum un an, centura avea cedeaza, si era coada. Nu era bine pentru centura, dar pentru ceilalti....
De un an incoace, a avut prioritate. Decizia a fost luata impreuna cu un protocol cu SNCFR-ul, cum ca pe calea ferata aferenta, nu vor circula trenuri decat noaptea. Corect, caci nu vedeam bine un sofer care este prins pe trecerea la nivel, asteptand sa-i faca loc "Yusuf" si fratii lui de pe tir-uri.... Coada, s-a mutat pe arterele care ieseau/intrau in/din Bucuresti. Nu era bine pentru acestia, dar pentru centura era ok...
Acum, au revenit la situatia precedenta. Probabil s-a razgandit SNCFR-ul.

Intre timp, traficul...., numarul locuitorilor din Stefanestii de Jos si Tunari..., numarul posesorilor de autoturisme... etc ....TOATE AU CRESCUT. Soselele au ramas tot asa, cu doar cate o banda pe sens, si fara semafor.
Nu am vazut nicaieri semafor "corelat" cu barierele automate.

Cred ca o ( singura ) solutie este construirea de pasaje supraterane.


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 14:09
Forum Renault