da carburatorul peste el... de la ce?, cititi cu atentie ce am facut eu
![]() ![]() ![]() |
da carburatorul peste el... de la ce?, cititi cu atentie ce am facut eu
lgabyy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|||
wolfin |
![]()
Post
#2
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
schimbati intre voi carb!
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
cristidb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Plutitor gaurit, cu benzina in el, plutitorul atinge de peretii cnc....
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cristi nu ai citit cu atentie. a schimbat 3 plutitoare. ar putea schimba carb cu al sau -sa se lamureasca daca e de vina carburatorul(e "babeste" dar e sigur, fara munca multa)
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
lgabyy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara??? am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie..
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
DA, unele juglere au si ele supape, sub forma unor bile metalice care culiseaza in interior..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 15:22) Adica cum "pui benzina"? Ala se incearca la presiunea pompei, si nu e "pe uitate"- e drept ca statistic, dupa ce poanto-ul a inchis ferm benzina ramasa dupa ce scoti capacul ar trebui sa fie cam pe la inceputul "planului inclinat" din zona din corp in care intra montura poanto-plutitor, dar reglajul corect al nivelului se face la acea distanta de 6 (IRM) sau 7 mm (IRM-A si IRM-2A (M). Supape sint cele doua aferente pompei de repriza ("sprit") si au bila in ele. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mosh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
mosh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 18:14) auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara??? am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie.. vezi sa nu ai membrana la pompa de benzina sparta sau fisurata. cuiul ponto a prins gunoaie sau nu filtreaza benzina sita din corpul superior, daca o ai (de acolo cuiul nu-ti inchide, se blocheaza pe deschis si face garla in carburator, dar in baie nu ar avea de ce sa-ti ajunga atata benzina). |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
lgabyy |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
membrana de la pompa de benzina doar ce am schimbat-o, carburatorul e numai gunoaie... desi are o saptamana decand l-am curatat... deci se poate de la gunoaie sa fie.. hmmm filtru nu am. maine o sa pun filtru dar ca sa fiu sigur ii pun bidon in fata ca nu am ed gand sa ma omor toata iarna sufland la gunoaie.. incerc cu un filtru sa vdm ce zice...
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 5 Dec 2005, 18:14) auzi prietene dar ce jiglerele au si ele supape.. ia explica-mi si mie te rog... si de ce credeti voi ca ar fi carb (corp inf) de vina... ca nu consuma cat trebuie??? si da afara??? am schimbat doar capacul.. a mers o saptamana si apoi iar inundatie... de a schimbat uleiul ca i-a bagat in baie.. Nu e foarte clar : a intrat bezina in ulei ? asta inseamna ca "da afara" ?, caci daca este asa trebuie schimbata memebrana pompei de benzina asa cum bine zicea "mosh" ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 6 Dec 2005, 22:23) Nu e foarte clar : a intrat bezina in ulei ? asta inseamna ca "da afara" ?, caci daca este asa trebuie schimbata memebrana pompei de benzina asa cum bine zicea "mosh" ![]() Nu, Dodo, de la faptul ca nu-i inchide poanto-ul, merge inecat, cu surplus de benzina care patrunde in baie pe linga piston. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
lgabyy |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul.
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 7 Dec 2005, 12:35) prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul. Da domnul meu, asa e dar tu spui ca ai inercat cuiul si tine , teoretic daca e de la el ,trebuia sa nuprea tina ! Ori am inteles ca ai o cabtitate foarte mare de benzen in ulei. Daca la testul cu "gura" si corpul intors pe dos , ciul tine , greu de crezut ca in regim normal de functionare scapa ! Oricum schimba TOT ansamblul daca tot ai dubii , adica ambelepiese nu doar cuiul, e ieftin ! Schimba si memebrana de pompa 80.000 lei , si totusi verifica si jiglere cu bila ! Asteptam rezultate ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mosh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 7 Dec 2005, 12:35) prietene dodobird... in momentul in care e benzina prea multa in carburator si da peste el atunci cand opresti masina tot surplusul de benzina se scurege in galeriile de admisie, apoi in capatul pistoanesol si deacolo pe langa piston jos in baie. si uie asa se duce draqu uleiul. (ca tot zici ca ai schimbat plutitoare si reglat): le reglezi cu garnitura pe capac sau fara ? Normal se regleaza fara garnitura. Daca reglezi cu garnitura pe capac iti ridica nivelul destul cat sa-ti moare motorul de inecat. Cat despre benzina care se tot duce cum spui... cand ai probleme cu acel cui pontou de nu inchide... pompa de benzina este cea care iti impinge benzina in galeria de admisie (in cazul asta, dupa 10-20 secunde... cu cat o accelereri cu atat moare mai repede si umple cartierul de fum si miros de benzina). Ia joja de ulei si miroase-o, vezi daca intr-adevar ai benzina in ulei, da-i foc, vezi daca arde. Schimba intre masina ta si a fratelui tau pompele de benzina si vedeti ce se intampla (poti sa pui returul intr-o sticla de plastic sa fii sigur ca da pe retur dupa care sufla si pe conducta de retur care duce in rezervor) Daca tot asa merge macar stii ca pompa de benzina e ok. Inverseaza capacele carburatoarelor sau chiar carburatoarele cu totul (asa testezi si setul de jigloare). Mai mult nu stiu ce sa-ti spun din fatza calc. |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mosh @ 7 Dec 2005, 14:21) (ca tot zici ca ai schimbat plutitoare si reglat): le reglezi cu garnitura pe capac sau fara ? Normal se regleaza fara garnitura. Daca reglezi cu garnitura pe capac iti ridica nivelul destul cat sa-ti moare motorul de inecat. Reglajul se face CU GARNITURA. Si cu capacul in pozitie verticala, NU INTORS INVERS. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mosh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 8 Dec 2005, 09:23) Ai dreptate! Am constatat aseara cand m-am apucat sa schimb tot ce am prins pe masina. Avea un tremurat in sarcina si era bleaga rau. Acum e moarta bine de tot. Inainte murea motorul in sarcina daca nu-l puneam pe liber. Schimbat bujii, fishe, capac delco, platina, lulea, aprindere electronica, filtru benzina, jiglere noi, membrana acceleratie, releu reglat din nou (m-am trezit ca de cand a venit umezeala baga prea mult, 17 volti in regim normal, nu foarte turata, si cand opream motorul bateria dadea 14volti cu pozitia aprinsa) La pornirea imi intrerupea muzica si mi-a ars un set de becuri bluevision instant chiar daca aveam relee pe lumini). Garantie... stiti voi, m-a mancat sa le pun eu in loc sa ma duc in service pentru o amarata de hartie. Acum aveam si hartia si becurile si releu reglat. Vrei repede si ieftin... te costa mai mult. so.. Atentie cu releele mecanice ... verificati-le in functie de anotimp. Eu stateam linistit... ca e reglat pe banc si nu-mi bag nasul sa-l dau peste cap. In fine, pe la 23.00 cand am dat la cheie... stupoare... fara shoc nu mergea... si-mi dadea afara pe langa garnitura. De unde draci garnitura si cui pontou la 11 noaptea. O sa ziceti ca-s nebun... dar avand masina de 2 -3 luni (in care n-am dat decat la cheie)... nu stiu ce e nou (bun/rau) pe ea. diseara iar am show la lumina lampii, daca si cu garnitura, cui si sita noi nu merge rotund si tremura... ma duc si scot toata benzina din rezervor exact in fata statie de unde am luat-o (nu mai dau nume) si o torn pe jos in fata camerelor. Deja am ajuns la capatul rabdarii. Dacia mea e o babutza rafinata si trecuta cat de cat prin viatza. Tot de la statia aia de benzina a bagat un amic motorina in logan... si nu e multumit. Aia cred ca au uitat capacele rezervoarelor descoperite in timp ce ploua afara ori nu pricep. Am pus si aditiv, a mers ceva mai bine, dadea in nas fara sa moara motorul. Insa asta nu cred ca scoate nici o apa din benzina, ci se amesteca cu ea si mareste temperatura de ardere in camera. Concluzie trasa dupa temperatura apei mai ridicata decat de obicei, consum ridicat, benzina pute de zici ce-i aia... albeste si usuca pe oriunde trece. |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
mosh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
... si am mai facut prostia sa iau jiglere 85 - 120 mii lei. Cele de brasov sunt 300 mii si nu se gasesc. Pana nu demult astea facute de srl nu aveau serie pe ele, acum au si oricine poate sa-ti vanda ca fiind de brasov la ~300 mii.
![]() |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
lgabyy |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
am rezolvat problema cu carburatorul, l-am gadilat, am mai largit si returul un pic, si vad ca nu mai da peste el, nici eu nu stiu ce i-am facut. merge.. va invit la topicul " e timpul sa schimb segmentii..." sa va dati cu parerea daca stiti. multumesc
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 23:56 |