Diferente versiuni Dacia..., o chestie cam suparatoare
![]() ![]() ![]() |
Diferente versiuni Dacia..., o chestie cam suparatoare
marius1307 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La ce te referi? la sunetul motorului sau ca are mai multe ture la o anumita viteza?
Cate RPM ai la fix 100 km/h?(bineinteles in tr 5) Dar la 130 km/h? Later edit.. Acum mi-a trecut prin cap ca se poate sa nu ai turometru(deh...a devenit de lux la un moment dat...nu se mai punea la injectie) This post has been edited by argon: 6 Dec 2005, 11:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Dec 2005, 13:25) La ce te referi? la sunetul motorului sau ca are mai multe ture la o anumita viteza? Cate RPM ai la fix 100 km/h?(bineinteles in tr 5) Dar la 130 km/h? Later edit.. Acum mi-a trecut prin cap ca se poate sa nu ai turometru(deh...a devenit de lux la un moment dat...nu se mai punea la injectie) Mai exact : la o berlina fara injectie in tr V/ 80 km/h / 2000 rpm eu am 2300 rpm la o berlina fara injectie in tr V/ 100 km/h / 2800 rpm eu am 3000 rpm la peste 130 km/h imi trece de 4000 rpm aceste valori sunt verificate personal |
-------------------- |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Totul tine de cutia de viteze..motorul are exact aceeasi turatie fie ca e pe carburatie fie ca e pe injectie....poate difera cutiile...a mai adus cineva in discutie pe aici problema asta..
PS cred ca sunt diferente intre kilometrajele Daciilor testate de tine....viteza reala era la fel...la fel si turatia... Sa-ti spun ceva...la Daciile dinainte de injectie producatorul instrumentelor de bord inclusiv vitezometrul era unul indigen....La Dciile cu injectie producatorul s-a schimbat ...este Takosan...ceva turcisme...turcii cereau mai putin ca romanii pe aceste instrumente.....strategia de marketing a uzinei Dacia.... ![]() This post has been edited by argon: 6 Dec 2005, 11:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rtulea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Daca masuratorile nu s-au efectuat pe o masina stock, care sa aiba rapoartele in cutie exact cum sunt din fabricatie si la care poate s-a schimbat si raportul grupului conic atunci masuratorile sunt inexacte.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(rtulea @ 6 Dec 2005, 13:44) Daca masuratorile nu s-au efectuat pe o masina stock, care sa aiba rapoartele in cutie exact cum sunt din fabricatie si la care poate s-a schimbat si raportul grupului conic atunci masuratorile sunt inexacte. ok, poate masuratorile nu sunt chiar asa exacte, dar dupa 100km/h motorul se aude exagerat de tare in raport cu altele mai vechi. In rest masina nu are nimic, chiar si la 120 km/h nu trepideaza, nu bate nimic, parca chiar mai vrea acceleratie, dar zgomotul produs de aceasta turatie ma termina... ![]() |
-------------------- |
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(marius1307 @ 6 Dec 2005, 11:35) Mai exact : la o berlina fara injectie in tr V/ 80 km/h / 2000 rpm eu am 2300 rpm la o berlina fara injectie in tr V/ 100 km/h / 2800 rpm eu am 3000 rpm la peste 130 km/h imi trece de 4000 rpm aceste valori sunt verificate personal Am Berlina Li (injectie), din 2000. Pot spune cu mana pe buric ca, in tr. V, la 100km/h am binisor sub 3000rpm. Adica nu trece de 2800rpm cu siguranta. Si la 120-130 sta pe la 3500rpm, plus minus, dar nu ajunge cu certitudine nici pe aproape de 4000. O alta cauza a turatiei mari poate fi un disc de ambreiaj care patineaza putin, si la viteze mari cand iti trebuie putere si cuplu nu e in stare sa ti-l dea si motorul se tureaza degeaba. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
difera rapoartele la cutii. Si la mine e foarte turata in a 5-a. Cred ca au pus a 5-a de fuga
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, schimbi rapoartele din cutie (adica schimbi pinioanele). Exista mai multe grupuri. Cauta la Imbunatatiri CLT si o sa gasesti tot ce vrei
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai Ov la vit max cate rpm ai?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cea reala,care o atinge berlineza
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
de unde naiba sa stiu
![]() de regula instrumentele de bord mint cu nerusinare. eu am reusit sa ajung in a 5-a la 4600 rpm. Tineam 2 oameni de bord ca sa nu zboare de la locul lui ![]() La turatia asta, vitezometrul era undeva in jur de 150. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am 4900 rot/min si 160 km/h!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Orice catalazitaor atasat unui esapament de MAS va provoca o crestere a contrapresiunii pe evacuare si va duce la o usoara scadere a performantelor. Cat despre restul, ti-ai cumparat Dacie! Ce te asteptai sa gasesti?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 6 Dec 2005, 14:09) Orice catalazitaor atasat unui esapament de MAS va provoca o crestere a contrapresiunii pe evacuare si va duce la o usoara scadere a performantelor. Cat despre restul, ti-ai cumparat Dacie! Ce te asteptai sa gasesti? O fi asa dar nu are nici o legatura legatura cu problema dezbatuta aici...adica turatia la o anumita viteza... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
La VW Bora 1.6 benzina la 100km/h in viteza 5 turatia este ~ 3000rpm.
|
-------------------- |
|
StefanT |
![]()
Post
#19
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta ca sa facem o paralela referitoare la dacii, sau ce?
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cind imi mergea indicatorul, la 3000 rpm aveam 110 km/h. Probabil colegul are grup 8x33. Ca sa schimbe cu grup 9x34 ar trebui sa schimbe arborele secundar si coroana, operatie destul de scumpa - atit piesele cit si manopera.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andu911 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Hai sa va spun o faza tare
![]() La mine in cartea masinii scrie ca am 58 CP. In talon scrie ca am 62 CP. Iar motorul nu-l gasesc prin nici o carte...102-15 Ca la Dacie, nici talonu nu corespunde cu cartea ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
RollerMAN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius1307 @ 6 Dec 2005, 11:35) Mai exact : la o berlina fara injectie in tr V/ 80 km/h / 2000 rpm eu am 2300 rpm la o berlina fara injectie in tr V/ 100 km/h / 2800 rpm eu am 3000 rpm la peste 130 km/h imi trece de 4000 rpm aceste valori sunt verificate personal Eu cu o berlina p carburatie din 96 in a V a la 3000 d ture am 110 km/h si este cat de cat acceptabil sunetul pentru o viteza de croaziera d autostrada. poate daciile astea mai noi nu sunt antifonate calumea pentru ca eu pe a mea o am insonorizata. |
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(RollerMAN @ 7 Dec 2005, 01:18) Eu cu o berlina p carburatie din 96 in a V a la 3000 d ture am 110 km/h si este cat de cat acceptabil sunetul pentru o viteza de croaziera d autostrada. poate daciile astea mai noi nu sunt antifonate calumea pentru ca eu pe a mea o am insonorizata. Bineinteles ca nu este antifonata. In sfarsit daca este sa tragem linie, se observa urmatoarele (parearea mea ) : Dacii cu carburatie Avantaje - intretinere usoara a sistemului de alimentare - antifon mai peste tot - bord cu indicatoare - turatie a motorului mai redusa Dezavantaje - cateodata mai sunt probleme cu alimentarea ( jiglere, etc ) - pornirea este dificila iarna (nu stiu povestea cu aprinderea electonica) - nu are nici un standard euro (poate euro I...) - relantiul este cam ciudat ( ma refer la faptul ca motorul nu are in mers rotund ) Dacii cu injectie Avantaje - este un model mai nou, ultimul de dacie - sistemul de injectie nu prea a dat rateuri pana acum - pornire usoara iarna - standard euro II Dezavantaje - nu prea sunt optiuni in cazul in care iti cade injectia (cica comuta intr-un sistem de avarie) - antifon nu exista deloc, poate doar putin pe sub masina - bord sarac in indicatoare - motorul este mai turat Astept pareri... |
-------------------- |
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(marius1307 @ 7 Dec 2005, 13:41) Dezavantaje - cateodata mai sunt probleme cu alimentarea ( jiglere, etc ) - pornirea este dificila iarna (nu stiu povestea cu aprinderea electonica) - nu are nici un standard euro (poate euro I...) - relantiul este cam ciudat ( ma refer la faptul ca motorul nu are in mers rotund ) -Daca se foloseste un filtru decantor + unul de hartie nu e nici o problema cu jiglerele -Nu am aprindere electronica, imi porneste din prima pana la -15 grade.....cand e mai frig de -15 porneste sigur la a doua cheie...Nu numai a mea..ci toate care sunt intretinute si cu aprinderea pusa la punct -Cu standardul Euro asa e..nu are -Nu stiu cum ai ajuns la concluzi asta, dar daca e reglata calumea si nu de nea Ion dupa ureche relantiul e MUUULT mai stabil decat la cele cu injectie...am turometru electronic, si variatiile la relatii sunt de maxim 10 RPM...deci imi sta la 950 +/- 10.... DE RETINUT ...ma refer la Daciile intretinute si ingrijite...nu al cotetele in descompunere care predomina pe drumurile noastre.... This post has been edited by argon: 7 Dec 2005, 13:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Dec 2005, 15:46) -Daca se foloseste un filtru decantor + unul de hartie nu e nici o problema cu jiglerele -Nu am aprindere electronica, imi porneste din prima pana la -15 grade.....cand e mai frig de -15 porneste sigur la a doua cheie...Nu numai a mea..ci toate care sunt intretinute si cu aprinderea pusa la punct -Cu standardul Euro asa e..nu are -Nu stiu cum ai ajuns la concluzi asta, dar daca e reglata calumea si nu de nea Ion dupa ureche relantiul e MUUULT mai stabil decat la cele cu injectie...am turometru electronic, si variatiile la relatii sunt de maxim 10 RPM...deci imi sta la 950 +/- 10.... DE RETINUT ...ma refer la Daciile intretinute si ingrijite...nu al cotetele in descompunere care predomina pe drumurile noastre.... M-am referit in general la eterna dacie romaneasca, exclud cazuri de dacii super intretinute. Dar ca idee, cam in toate in care m-am urcat, sprituri la greu, iarna impingi de iti vine rau, cartonu de rigoare, baga socu, ia socu si lista poate continua... ![]() |
-------------------- |
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cartonul e pentru caldura mai multa in masina...e valabil si la injectie
![]() Ce am observat si eu in legatura cu izolatia mai mult inexistenta a Daciilor pe injectie, este zgomotul mult mai suparator in habitaclu...bine..se poate izola...dar e o operatiune in plus ce trebuia facuta de fabrica..am vazut serii de Dacii din 96-97-98 care ieseau din fabrica cu izolatia pe burta groasa de un deget..la fel si in pasajul aripilor...pacat ca nu au mai continuat asa... This post has been edited by argon: 7 Dec 2005, 14:56 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#28
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai ca ati luat-o pe aratura
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 17:33 |