Probleme motor ?, Infranare masina
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor ?, Infranare masina
metrix4you |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu am inteles partea asta:
daca apas ambreiajul si iau piciorul de pe acceleratie se opreste Ce se opreste? Masina? Sau comportamentul asta aiurea ? Masina va curge in continuare ca pe liber, dupa ce apesi pedala de ambreiaj ? Daca nu, poate chiar se blocheaza aiurea pompa de frana. Acum din alt unghi privim problema. Cum e infranarea asta? E ca o frana de motor? Sau e mai puternica decat atat? Daca e mai puternica, poate veni doar de la sistemul de franare, ceea ce e putin probabil in cazul tau. Probabil e frana de motor, care e destul de puternica la peste 2500 rpm. Ma gandesc ca motorul pur si simplu nu mai functioneaza, adica eu as zice ca ai bobina de inductie crapata sau ceva e in neregula cu ea de nu mai duce curentul catre bujii. Cel mai probabil nu mai merge nici unul din cilindri, de aceea as suspecta mai degraba bobina decat fisele sau altele. klaus ce parere ai ? This post has been edited by i96nds: 28 Dec 2016, 09:15 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#3
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
comportamentul aiurea odata inceput destul de rar sa se termine singur , altfel merge infranarea pana la oprirea motorului. cand face probleme totusi motorul merge frumos doar ca nu se mai accelereaza si tinde sa scada puterea.
daca apas ambreiajul si iau piciorul de pe acceleratie motorul reduce turatiile pana la pragul de oprire infranarea este destul de brutala uneori ( ca ex. parca ai alerga si te-ar tine unu de spate , iar cateodata ti-ar da drumul brusc) si nu cred ca este de la frana pentru ca si la 120km/h cand face asa masina nu se dezechilibreaza deloc am schimbat bobina acum vreo luna pentru ca cea veche era crapata. bobila este de uzina. intretimp ieri am schimbat iar fisele si bujiile. cele "vechi " au fost schimbate in septembrie in lipsa mea. acum am luat fise tesla si bujii renault. am gasit o fisa rupta ( poate cand am tras eu de ea ) iar bujiile " vechi " erau denso astept sa vad daca mai face figuri acum e cel mai greu de gasit defectul cand nu face mereu. am citit ceva si de tresa de masa. puteti sa-mi spuneti pe unde ar fi ? This post has been edited by metrix4you: 28 Dec 2016, 10:26 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#4
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
am "rezolvat_o" de tot. in seara asta s-a infranat iar , dar de data asta dupa ce s-a oprit nici nu a vrut sa mai porneasca. am tot dat la automat degeaba. invartea ca si cand nu ar avea benzina , dar problema este ca dupa 5 secunde trecea pe gaz si nu voia sa porneasca nici pe gaz.
nu stiu ce sa-i fac. o sa o las la poarta deocamdata |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Imi pare rau, sincer nu mai am alta idee.... Nu ma pricep la masinile cu GPL ca sa comentez. Totusi sigur bobina e OK? Problema asta o aveai si inainte de a schimba bobina, zici?
Dragi colegi, orice parere e binevenita. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
user123 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Cu senzorul de pe volanta cum stai? L-ai curatat un pic macar? Verificat daca si cum primeste semnal? Senzorul ala face mai mult decat numai sa ajute la pornirea motorului ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
metrix4you |
![]()
Post
#7
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
salut,
dupa episodul in care s-a oprit seara , a2a zi , am pus bateria pe redresor si m-am apucat de treaba. am curatat senzorul de turatie (avea ceva pilitura pe el si putina rugina) si am curatat motorasul pas-cu-pas si corpul clapeta (era destul de jegos) am pus totul la loc , inclusiv bateria incarcata si a pornit din prima. a mers bine toata ziua astazi dimineata , surpriza mare. iar s-a infranat motorul , s-a oprit si nicio sansa sa porneasca (era pe drum spre munca , in afara localitatii). dupa cateva injuraturi , m-am gandit sa pun bobina veche si ... surpriza , a pornit imediat bobina veche era crapata si pe una din iesiri avea scanteie mica , de-aia am schimbat-o am ajuns la munca , am luat o bobina de la un clio care statea prin curte , am ajuns foarte bine acasa , am fost la magazin am schimbat si bobina "veche" (avea o luna si de atunci au cam inceput problemele )cu una noua (bobina este de origine , renault) si sper sa stau linistit acum. totusi o sa pastrez pe masina bobina de la clio si cea noua in portbagaj (pe cea veche a mea o pun la clio ![]() sper sa nu mai fie probleme. va multumesc |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#8
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pfuuuaaa, deci sa inteleg ca eram pe aproape cand banuiam ca ceva nu e in regula cu bobina?
Chiar sunt curios sa ne zici cum vor sta lucrurile peste vreo 2 saptamani.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa incepuse si a mea sa faca .....parca se gatuia la rece , se infrana motorul dar dupa ce ajungea la temperatura optima numai facea . Dupa ce am citit topicul asta suspectam si eu bobina (schimba taacum 1 an de la sh) dar am zis sa schimb fisele (nu le-am schimbat niciodata) si a revenit la normal .Pana la urma problema acesta cu intrarea motorului in infranare are doua posibilitati de rezolvare ori bobina (colegul de mai sus) - ori fise (cum am patit eu ) .
This post has been edited by Maiorul: 4 Mar 2017, 11:24 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#10
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Fisele se mai schimba si ele din cand in cand, exteriorul este din cauciuc (silicon), care odata cu trecerea timpului si din cauza expunerii la diferente mari de temperatura se cam duce dracu....
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
user123 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Da, sau chiar mai des.....
Eyquem ( cumparat de Beru, care face fisele OEM logan) scrie pe fisele sale "max 70 000 km" din cate imi amintesc.... Nu strica sa le verificati rezistenta din cand in cand sau sa vedeti daca fura curent Altfel, lasand fise uzate cu bujii antice fortati si pica si bobina.... This post has been edited by user123: 5 Mar 2017, 13:30 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
ostilu84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Salutare!
Am avut exact aceeasi problema si am rezolvat-o, am si eu gpl, se manifesta identic si pe benzina și pe gpl. In mers, uneori brusc parea infranata, aceasta este senzatia. Stiu ca am oprit repede odata ca sa nu isi revina, moment in care am observat ca la toti cilindrii dadea scanteie corespunzatoare, dar scoaterea fisei nr.1 si 4 cum privesti motorul din fata nu schimba cu nimic mersul motorului, care mergea foarte trepidat. Efectiv mergea in doi cilindri, nu stiu cum, dar mergea. De fiecare data luarea contactului si repunerea rezolva problema pe durate de timp diferite, cateodata pentru cateva secunde, alteori mai mult. Am atins intamplator mufa de la bobina de inductie, moment in care motorul mi s-a oprit. Si am tot mers asa, miscand de mufa, pana cand am taiat-o si am inlocuit-o. Sunt doar trei fire. Din acel moment, nu am mai avut probleme. Firele de la mufa erau bune, in schimb cei trei conectori din capatul firelor au in interior niste lamele care ar fi trebuit retensionate. Sper sa va fie de folos ceea ce am scris! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:29 |